יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
28/02/2024 16:58
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מה...
28/02/2024 16:56
מהם הדגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מעצבים חנות אינטרנטית או אתר אינטרנט?
27/02/2024 17:52
מהו פורמט התמונה webp המתקדם, מה היתרונות שלו ואיזו תמיכה יש לו בדפדפנים השונים ובתוכנות הגרפיקה השו...
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

טיפים לכתיבת מאמרים באינטרנט

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. טיפים לכתיבת מאמרים באינטרנט
23/01/2012 23:21
עומדים לכתוב תוכן לאתר של העסק? קראו את הטיפים שלנו לכתיבת מאמרים נכונה.
עצות לכתיבת תוכן איכותי

כתיבת תוכן לאתר מתחילה בחשיבה על צרכי הלקוח

בכדי להמחיש את חשיבותה של כתיבת מאמרים איכותיים לאתר שלכם, נערוך ניסוי דימיון מודרך בנוגע להרגלי הגלישה שלכם.

דמיינו את עצמכם גולשים באינטרנט: מה המטרות שלכם כשאתם גולשים? זה יכול להיות לצורך קנייה של מוצר כלשהו, חיפוש מידע ברשת, התעדכנות בחדשות, צפייה בתוכניות טלוויזיה או שימוש ברשתות חברתיות. ניתן להכליל ולומר שרוב האנשים מחפשים ברשת משהו שמעניין אותם.

לצורך ההמחשה, דמיינו כי אתם מחפשים בעל מקצוע להתקנת ספוטים בסלון אצלכם בבית. נסו לחשוב מה תהיה אסטרטגיית החיפוש לכם: תחפשו בגוגל? תיכנסו לאינדקס בעלי מקצוע? ברוב המקרים, חיפוש בעל מקצוע או מידע בנושא דומה יתחיל במנוע החיפוש גוגל. אילו מילות מפתח הייתם מקלידים? התקנת ספוטים? חשמלאי להתקנת ספוטים? חשמלאי באזור המרכז?

בשלב הבא, דמיינו את עצמכם בוהים בתוצאות החיפוש בגוגל ומנסים לבחור בין הקישורים שם. על איזה קישור תלחצו? מה משפיע על הבחירה שלכם? ונניח שנכנסתם לאתר שבקישור הראשון, מה אתם מצפים לראות באתר? תמונות? מחירים? מאמרים מקצועיים? ואולי את כולם יחדיו?

דמיינו שהאתר שנכנסתם אליו מעוצב יפה ונקי ויש בו פרטים ליצירת קשר עם המועמד להתקנת הספוטים שלכם. יפה. אבל לפני שאתם מתקשרים, אתם רוצים לברר יותר לעומק מה הוא בדיוק עושה, עם אילו מכשירים הוא עובד ובאיזו טכניקה, כדי שתוכלו להשוות להצעות אחרות שתקבלו. איך בדעתכם למצוא את האינפורמציה הזו? אם התמזל מזלכם, תמצאו באתר של הטכנאי כמה עמודי תוכן שאמורים לספק פירוט על תחומי השירות שלו. על איזה קישור תלחצו? תוכלו לבחור בין עמוד "אודות" או "קצת עליי", או לקרוא מאמרים מקצועיים שכתב הטכנאי (אם קיימים). התרכזו היטב. מה קורה עכשיו?

על חשיבותה של איכות הכתיבה

ברגע שתיכנסו לעמוד התוכן ותתחילו לקרוא בו, דעתכם על הטכנאי יכולה להשתנות לטובה או לרעה במהירות שווה, ללא כל קשר לאיכות העבודה והמקצועיות שלו בפועל. התוכן שתקראו בין דפי האתר של בעל המקצוע או החברה שאותה אתם מחפשים, משפיע רבות על ההחלטה שלכם אם להתקשר או לצאת מן האתר ולחפש מישהו רציני יותר. מכאן עולה החשיבות הרבה של השקעה בתוכן איכותי באתר.

אם הייתם אתם בעלי האתר שבדוגמה שלנו, הייתם ודאי רוצים שהגולש, שכבר לחץ על הקישור בגוגל ונכנס לאתר שלכם, יישאר באתר, יקרא את התוכן ולבסוף ייצור עמכם קשר, או לפחות יזכור אתכם לטובה עד שיבשיל לביצוע העסקה. כדי להגדיל את הסיכויים שזה יקרה, יש להבין ראשית מדוע התוכן כל כך חשוב:

  • חשיבות תדמיתית - התוכן באתר הוא הפנים שלכם. אם כתבתם גרוע, בעיני הגולש אתם בעלי מקצוע פחות טובים. כשהתוכן רדוד, לא מנוסח טוב או מלא בשגיאות, האתר שלכם משאיר רושם לא מקצועי, והרושם הוא לא רק על האתר עצמו, אלא עליכם כבעלי מקצוע. לעומת זאת, תוכן איכותי יוצר תדמית חיובית של בעל מקצוע רציני, משקיע, יסודי, ובעל ידע רב בתחומו.
  • חשיבות שיווקית - כל מאמר שתכתבו לאתר שלכם יכול להעביר מסר שיווקי. חשוב מאוד להקפיד להעביר את המסר הנכון ולהשקיע בכתיבה שיווקית אפקטיבית ומשכנעת.
  • חשיבות קידומית - מאמר המכיל את מילות המפתח הנכונות במינון הנכון, יכול לשפר את מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ולהגדיל את כמות הכניסות אליו ממנוע החיפוש. כשהתוכן מותאם למנועי החיפוש והוא רלוונטי עבור הגולשים, ישנו סיכוי טוב להשאיר אותם זמן רב יותר באתר ולהגדיל את זמן השהייה הממוצע בו. לזמן השהייה הממוצע באתר יש גם כן השפעה על קידום האתר בגוגל.

טיפים לכתיבת מאמרים

כדי להפיק מאמר איכותי, יש לקחת בחשבון את התדמית העסקית שלכם, את המסרים השיווקיים ואת מנועי החיפוש. לעיתים נראה כי יש כאן "התנגשות אינטרסים" בין הרצון לכתוב למנועי החיפוש לבין השאיפה לכתיבה קולחת ומעניינת. ישנן דרכים להתגבר על האתגר הזה ולכתוב מאמרים מעניינים ושיווקיים, שגם יביאו תנועה משמעותית לאתר ממנועי החיפוש.

לפני שאתם מתיישבים ומתחילים לכתוב, קראו את הטיפים שלנו לכתיבת תכנים איכותיים לאתרים ברשת:

  • ערך מוסף - בכדי שהגולשים ירצו לקרוא את התוכן באתר, יש לשלב במאמרים מידע מעניין ומועיל, ולא רק תשבוחות והמלצות על העסק שלכם. נסו לחשוב מה יעניין את הגולשים וכוונו לשם.
  • עריכה לשונית והגהות - עצה זו היא בבחינת "שפר הופעתך". גם אם אינכם בקיאים בכל חוקי העברית, עשו מאמץ להימנע משגיאות כתיב, פיסוק קלוקל, טעויות הקלדה וניסוחים שאינם ברורים. עברית נכונה וכתיבה מוקפדת יתרמו רבות לתדמית המקצועית שלכם.
  • מסר שיווקי - לפני שתתחילו לכתוב חישבו מה מייחד אתכם כחברה ובמה אתם כעסק יכולים לסייע ללקוחות שלכם. בעת הכתיבה, הקפידו לענות על שאלות אלה בצורה ברורה במהלך הטקסט.
  • קהל יעד - אחד החשובים שבטיפים לכתיבת מאמרים, מתייחס לפנייה מדוייקת לקהל היעד. בררו ביניכם לבין עצמכם מיהו קהל היעד שלכם. חישבו למי המאמר פונה וכיתבו אל אותו קהל יעד בגובה העיניים. נסו להפגין רגישות ולהראות שאתם מבינים מה הקהל שלכם צריך ואיך מספקים את הצורך הזה.
  • מונחים מקצועיים והפגנת ידע - חשוב שייווצר הרושם שיש לכם ידע מקצועי רב ואתם מומחים בתחום העיסוק שלכם. עם זאת, הפגזת הקוראים בטרמינולוגיה מקצועית שהם אינם מכירים, עלולה להבריח אותם.
  • סיפורי מקרה - דרך טובה לתפוס את תשומת הלב של הקוראים היא לספר סיפור מקרה. רצוי לספר על מקרה שיכול לקרות לכל אחד מן הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ובמהלך הסיפור להראות איך אתם תרמתם לפתרון הבעיה או למילוי הצורך של הלקוח בסיפור.
  • מחקר מילים - זהו אמנם הטיפ האחרון ברשימת הטיפים לכתיבת תכנים לאתר שלכם, אך גם הוא חשוב למדי: כדי שקהל היעד שלכם יוכל להגיע אליכם ישירות מגוגל, המאמרים שלכם צריכים להיות מכוונים אל מילות המפתח הנכונות. בחרו את המילים הנכונות עבורכם ושלבו אותן במאמר בצורה טבעית ככל הניתן. בסיום הכתיבה יש לבצע אופטימיזציה לכותרות ולתגיות המטא של העמוד.

כתיבת מאמר איכותי כרוכה אמנם בהשקעה של מחשבה, ידע ושעות עבודה לא מבוטלות, אך התוצאה הסופית עשויה להיות הגורם העיקרי שבגללו יפנו דווקא אליכם ולא אל המתחרים שלכם. הטיפים לכתיבת תכנים שפירטנו לעיל עושיים לעזור מאוד להשיג את התוצאה הנכונה.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: