יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
28/02/2024 16:58
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מה...
28/02/2024 16:56
מהם הדגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מעצבים חנות אינטרנטית או אתר אינטרנט?
27/02/2024 17:52
מהו פורמט התמונה webp המתקדם, מה היתרונות שלו ואיזו תמיכה יש לו בדפדפנים השונים ובתוכנות הגרפיקה השו...
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

פייסבוק רוכשת את אינסטגרם

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. פייסבוק רוכשת את אינסטגרם
18/04/2012 20:13
לא כולנו שמענו על אינסטגרם, אבל עם הרכישה על ידי פייסבוק בכמיליארד דולר כדאי שנכיר אותה ואת השינויים שצפויים בפייסבוק בעקבות הרכישה.
דוגמא לתמונה מאינסטגרם

פחות מילים, יותר אמנות – לפחות בשלב הזה, רשת אינסטגרם Instagram מאפשרת לכל בעל טאבלט או טלפון חכם מבית אפל, או המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, להיות אמן. עכשיו, כאשר פייסבוק רכשה את אינסטגרם, סביר כי בעתיד הנראה לעין נוכל לנצל את היתרונות של שתי הרשתות החברתיות ולהנות מהמיזוג.

את פייסבוק כולנו מכירים. אבל מה זה בדיוק אינסטגרם? אינסטגרם היא רשת חברתית סלולרית המבוססת על אפליקצייה חינמית, אשר הופכת תמונות מצולמות במכשירים הסלולריים המתקדמים, ליצירת סוג של אמירה אמנותית אישית. היא מאפשרת למצלם לשנות את התמונה בעזרת פילטרים ותוכנה גרפית, כדי להביא את האיכות שבתמונות המצולמות ולשתף אותן בין חברי הרשת, כאשר ניתן לבצע מעקבים אחר חברים בתוך האפליקציה הסלולרית, להנאת חברי הרשת. הייחוד באפליקצייה הוא האפשרויות להציג את התמונות במאפיינים אמנותיים ובמראה נוסטלגי, בסגנון עתיק.

צריך לציין כי חלוקות הדעות לגבי הסיבה בעטייה רכשה פייסבוק את אינסטגרם, בין אם נעשתה הרכישה בראיה עתידית פונקציונלית וטכנולוגית ובין אם נעשתה מתחושת איום מפני הרשת החברתית הקטנה שעושה גלים וצומחת לה במהירות. תהיה סיבת הרכישה אשר תהיה, לא מן הנמנע כי משתמשי שתי הרשתות יוכלו להרוויח מכך. לכל מרימי הגבה, צריך להזכיר כי גם פייסבוק התחילה בקטן והגיוני שצוקרמן יודע בדיוק מה הוא עושה. המיזוג בין שתי החברות, ענקית הרשת, החולשת על כל עולם הרשתות החברתיות והקטנה, הייחודית, שצומחת בהתמדה, יכולה להוליד הנאות נוספות לגולשי שתי הרשתות, כאשר על פי הדיווחים, לא יבוצעו שינויים באפליקציית אינסטגרם הקיימת, ע"י פייסבוק.

מיזוג בין אינסטגרם ופייסבוק ישפר בראש ובראשונה את חוויית שיתוף התמונות עבור גולשי פייסבוק, שזהו תחום שפייסבוק פחות מוצלחת בו, לפחות עד לרכישה הנוכחית. זכורים לנו (לרעה) לא מעט שינויים שנעשו בממשק של פייסבוק בנוגע לשיתוף התמונות: החל מצורת העלאת אלבומים ואירגונם והמשך באופן הצגת התמונות שהתחלף מספר פעמים. סביר שאינסטגרם תביא עימה את הבשורה באופן ניהול התמונות, הצגתם ושיתופם בקרב חברים. העלאת תמונות מצולמות לפייסבוק דרך מכשירים סלולריים ושיתופם באיכות גבוהה ועם אפקטים מיוחדים הם נכס חשוב לפייסבוק.

כחלק מהמיזוג בין הרשתות החברתיות, נראה גם מיזוג בבסיס הנתונים ובפרט בכרטיסי הרשומים לשתי הרשתות. מכאן, הדרך להוסיף עוד כמה מיליוני חברים חדשים לפייסבוק (חברים שהיו רשומים רק לאינסטגרם עד עתה) קצרה.

גם בתחום הפרסום בפייסבוק צפויים חידושים. אם עד אתה יכולנו לפרסם בקרב קהל מפולח דמוגרפית מודעות פשוטות של תמונה וטקסט, בהמשך נוכל להעלות מודעות תמונה מורכבות ומיוחדות יותר, המשלבות פילטרים מתקדמים ומשחקים אמנותיים על התמונות שבמודעת הפרסומת. שילוב תמונות שיווקיות יותר במסגרת הפרסומות בפייסבוק יביא למשיכה רבה יותר של גולשים להקליק על הפרסומות ויעלה את אחוז ההקלקה (ה-CTR) וכמובן את רווחי המפרסמים ורווחי פייסבוק.

לסיכום, בהתחשב בעובדה שחברת פייסבוק השקיעה סכום כסף אסטרונומי ברכישת חברה קטנה כמו אינסטגרם (כמיליארד דולרים במזומן וברכישת מניות), יתכן שהיא מחזיקה תוכנית פעולה שעדיין לא ידועה לנו, ליצור שימושים ייחודיים ומקוריים אחרים בין שתי החברות. נוסיף את ההנפקה הקרבה של פייסבוק בבורסה ורכישות קטנות נוספות של פייסבוק ויש לנו מתכון צמיחה גדול לחברה ושלל הפתעות קרובות. הרבה הצלחה!

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: