כל מה שחדש ומעניין ברשת בנושא בניית אתרים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
כאן תוכלו לקרוא לפני כולם מה חדש בחברות הגדולות, מה השתנה במנועי החיפוש, באזז שצבר תאוצה ברשת, עדכונים מעולם האינטרנט בנושא שיווק, כותרות שהכו גלים ועשו הדים, ועוד.
כדאי להכיר את כלי העזר השונים שגוגל מציעים. אם יש לך אתר או חנות וירטואלית, כלי גוגל יכולים לעזור לך עם האופטימיזציה שלהם במטרה לשפר את כמות ואיכות התנועה אליהם. במאמר זה נכיר את כלי גוגל השונים ונסביר מה הם עושים וכיצד הם תורמים לאסטרטגיית הקידום האורגני של האתר.
מדריך זה בוחן את ההיבטים הקריטיים של רכישת חנות וירטואלית מבוססת, ומבטיח מעבר מוצלח והמשך צמיחה של העסק. לפני שאתם ממהרים לקנות חנות אינטרנטית קיימת שמוצעת למכירה, תוכלו להעזר במדריך זה.
המדריך המלא להקמת חנות באינטרנט עם מכירות בכל העולם. החל משלב בניית החנות האינטרנטית והמשך בבחירת המוצרים, התאמות לוקליזציה שונות של תרגום ומטבע, אופטימיזציה למכירות, עמידה בדרישות חוקים מקומיים ותהליכי לוגיסטיקה ופיננסים.
מהו בלוק שאלות נפוצות, אסטרטגיות היישום שלו, היתרונות שהוא מציע, תרומתו לקידום אתרים, איך מטמיעים סכמת FAQ לאתר אינטרנט או חנות וירטואלית וטיפים חיוניים למיטוב יעילותו.
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד אלמנטים עיצוביים.
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת המכירות, אך מנגד עלול להעיק על הגולשים ואף להבריח אותם מהאתר. קיראו כיצד לשלב פופ אפים בצורה נכונה שתמקסם לכם את ההמרות באתר.
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לבסס את אמון הגולשים ולהגדיל את ההמרות.
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מהאתר. קראו כיצד לעשות את זה נכון.