יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
28/02/2024 16:58
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מה...
28/02/2024 16:56
מהם הדגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מעצבים חנות אינטרנטית או אתר אינטרנט?
27/02/2024 17:52
מהו פורמט התמונה webp המתקדם, מה היתרונות שלו ואיזו תמיכה יש לו בדפדפנים השונים ובתוכנות הגרפיקה השו...
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

ככה תקימו אתר בהתאמה אישית

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. ככה תקימו אתר בהתאמה אישית
02/01/2012 18:55
איך מתאימים את האתר לצורכי הלקוח? קודם מבררים ביסודיות מהם הצרכים.
אתר מותאם אישית

תכנון מקדים להקמת אתר בהתאמה אישית

בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה איזה אתר לבנות עבור העסק שלהם. התשובה לכך הינה ייחודית ושונה עבור כל מקרה. כל בעל מקצוע או חברה הם אלה שצריכים להגדיר את הצרכים שלהם - את אותם צרכים שהאתר אמור לענות עליהם. אופי העסק, גודלו וסוג קהל היעד הם רק חלק מן הגורמים המשפיעים על בחירת סוג האתר המתאים.

לפני שמזמינים אתר, כדאי לחשוב מהן המטרות והציפיות שלנו מן האתר הזה, או במילים אחרות - "למה אני צריך אתר". האם אני רוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלי? או אולי יש לי כבר דרכים מספקות להכיר לקוחות חדשים, אך אני רוצה דרך יעילה לשמור איתם על קשר ולגרום להם לשוב לקנות ממני? האם אני רוצה להגיע לקהל יעד חדש? או אולי להוסיף מידי פעם מוצר או שירות חדש כך שכולם יידעו עליו? כפי שניתן לראות, הצרכים של בעל העסק יכולים להיות מגוונים, ובניית האתר צריכה להתחשב בהם, על מנת שהאתר שייבנה יענה על הציפיות של הלקוח.

אילו צרכים מביא עמו הלקוח?

אם אתם בשלבים הראשונים של תכנון האתר האידאלי עבורכם, דעו כי הצלחתה של בניית אתר בהתאמה אישית תלויה במידה רבה ביכולת שלכם להגדיר כמה שיותר במדויק מה אתם צריכים ומה אתם מצפים מן האתר שלכם. זאת ועוד, מטרות וציפיות ברורות יקלו עליכם את העבודה מול בונה האתר ויקטינו את הסיכוי לכך שבסוף התהליך תקבלו משהו שכלל לא ביקשתם.

הרשימה הבאה יכולה לעזור לכם להגדיר מהם הצרכים הייחודיים לעסק שלכם ומהן הציפיות המדויקות שלכם, ולהעביר אותם בצורה מסודרת לחברה שתבנה את האתר:

  • רצון לחשיפה גדולה יותר - רבים מבעלי העסקים והחברות מגיעים להחלטה לבנות אתר כיוון שהם מאמינים כי אתר אינטרנט איכותי הוא כלי חשוב בקידום עסקים והוא יכול להביא לחשיפה גדולה יותר של העסק באינטרנט ובכלל. בעולם העסקי חשיפה היא שם המשחק: יותר אנשים יודעים על העסק שלנו ובכך הם הופכים ללקוחות פוטנציאליים. מכאן, השלב הבא יהיה להפוך אותם ללקוחות של ממש.
  • רצון למכור - אתר שביכולתו להפוך אחוז משמעותי מהגולשים ללקוחות פעילים הינו מצרך יקר, והוא מכונה בז'רגון המקצועי "אתר ממיר", כלומר אתר שמכלול התוכן, העיצוב והטכנולוגיה שבו גורם להמרת הגולשים ללקוחות. אילו אלמנטים באתר יכולים להשפיע על אחוזי ההמרה? עיצוב מושך אך כזה שאיננו מסיח את הדעת מהעיקר, תוכן שיווקי, טופס יצירת קשר ברור, תחושת ביטחון של הגולש באתר (למשל יכולת קנייה מאובטחת) ועוד.
  • חיסכון בכסף או זמן - בניית אתר איכותי היא מעיין נגיסה בתקציב העסק, אך עם זאת רבים מבעלי העסקים שואפים דווקא כן להשקיע את הסכום הנדרש ולבנות אתר, במטרה למשל לחסוך בהוצאות פרסום או בעלויות אחרות כמו למשל: סגירת חנות פיסית לטובת חנות מקוונת, פרסום מידע באתר במקום להסביר אותו לכל לקוח בנפרד, מעבר לטפסים מקוונים וכולי.
  • תדמית - בעל עסק שמקים אתר, צריך להיות גאה בתוצר הסופי ולהרגיש שהאתר מייצג אותו בכבוד ולא חלילה מבייש אותו מכיוון שאין בו תוכן, כי הוא לא נראה מקצועי, או בגלל העיצוב החובבני שלו. במילים אחרות, האתר צריך ליצור תדמית מקצועית ההולמת את העסק ובעליו. ואגב, לא תמיד מדובר דווקא בתדמית "רצינית": ישנם עסקים שמחפשים דווקא ליצור תדמית שובבה או צעירה, תדמית שירותית, תדמית בינלאומית ועוד. הקשבה יסודית לצורכי הלקוח ובירור אופי העסק במדויק, הם הבסיס לבניית אתר מותאם אישית באמת.
  • יצירת קשר עם הלקוחות - כיום משמשים אתרים רבים ככלי ליצירת קשר בין חברות או ארגונים לבין לקוחותיהם, והיכולת לתת שירות דרך האתר הפכה לאחת הסיבות העיקריות לבנות אתר לעסק או לשדרג אתר קיים. יותר ויותר בעלי עסקים מצפים מהאתר שלהם שירכז עבורם את הפרטים של הלקוחות, שיאפשר ללקוחות להגיב על פעילות החברה ולספר מהם הצרכים שלו בתור לקוח של שלה.
  • להרוויח מהכניסות לאתר - לעתים הופך האתר עצמו למקור הכנסה עצמאי. באתרים גדולים עם כניסות רבות, יש המנסים להרוויח מפרסום כמו למשל באמצעות תוכניות שותפים. גם את המרכיב הזה צריך לקחת בחשבון כשמתכננים אתר אינטרנט מותאם אישית.

לאחר קביעת היעדים והצרכים המדויקים, תוכלו בשלווה להעביר את הכדור למגרש של בונה האתר בידיעה שהוא באמת יכול לבנות לכם את האתר שאתם זקוקים לו.

התאמת האתר לצורך שלי

משהוגדרו הצרכים בצורה יסודית, ניתן לעבור לשלב הביצועי שבמהלכו ייבנה האתר שלכם לפי השלבים הסטנדרטיים לבניית אתר. לחברת בניית אתרים מקצועית ישנם הידע הטכנולוגי והניסיון המקצועי הדרושים בכדי להתאים את האתר לצרכים שהוגדרו הלכה למעשה. בכדי לעשות זאת, ייעשה שימוש בין השאר בכלים הבאים:

  • מערכת ניהול איכותית - מערכת ניהול תוכן נמצאת "מאחורי הקלעים" של האתר שלכם ומאפשרת לכם בתור בעלי האתר, להיות מנהלי התוכן שלו: להעלות תכנים, לערוך, להוסיף תמונות, להגדיר כותרות ועוד. מערכת CMS היא כלי חשוב עבור בעל האתר, כיוון שהיא מאפשרת שליטה בתכנים, במוצרים ובתוכן שהעלו הגולשים לאתר, ולכן היא הכרחית עבור מי שחשוב לו שהאתר יתעדכן תכופות, ייתן מענה לפניות הגולשים ובכלל - ינוהל בצורה שוטפת.
  • יכולות טכנולוגיות - בימינו מדברים רבות על יכולות הקשורות לעידן ווב 2.0, כאשר הכוונה היא לאתרים דינאמיים אשר הגולשים לוקחים בהם חלק משמעותי בהעלאת תוכן באמצעות פורומים, בלוגים, טוקבקים, לייקים לפייסבוק וכו'.
    מעבר לכך, ישנן יכולות נוספות שניתן לשלב באתר, כמו: טפסים מקוונים המקושרים לבסיס נתונים, ניהול מוצרים בחנות מקוונת, מערכת לניהול באנרים ועוד אפשרויות רבות אחרות.
  • עיצוב האתר - אתר מושך עם טופס יצירת קשר בולט יענה על הצורך של עסקים רבים לגרום לגולשים להפוך ללקוחות, ללכוד את תשומת הלב ולמתג את העסק בצורה הנכונה. התאמה אישית של אתר אינטרנט לצורכי העסק תכלול בדרך כלל עיצוב ייחודי המאפיין את האתר ותורם לשיווקו.
  • התאמה למנועי חיפוש - אחד הכלים לבנות אתר בהתאמה אישית שיביא להגדלת החשיפה באינטרנט, הוא בניית אתר המותאם למנועי חיפוש. הכוונה היא לאתר שבמהלך בנייתו נלקח בחשבון הקידום שלו בגוגל, ולשם כך בונה האתר שם דגש על כתיבת קוד סמנטי (שגוגל "מבין"), ועל מערכת ניהול תוכן המאפשרת להגדיר את תגיות המטא (description, keywords) והכותרות העיקריות (title, h1, h2) עבור כל עמוד בנפרד.
  • אתר מהיר ותואם לדפדפנים שונים - אם חשובים לכם הרושם והתדמית שלכם, חשוב שגם האתר שאתם בונים ישקף זאת. לכן אתר איטי, מסורבל, או כזה המוצג בצורה לקויה בחלק מדפדפני הרשת, אינו בא בחשבון מבחינתכם. השקיעו בבחירת חברת בניית אתרים מקצועית שתבנה אתר איכותי באמת.

כשרוצים אתר שבאמת יענה על הצרכים של העסק, חשוב להגדיר מראש מדוע אנו צריכים את האתר ומה אנו מצפים ממנו. כשפונים לחברת בניית אתרים, חשוב לברר מראש אם מציעים לכם שם התאמה אישית של אתר אינטרנט ייחודי עבורכם, או שזה יהיה סתם עוד אתר סטנדרטי.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: