יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
28/02/2024 16:58
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מה...
28/02/2024 16:56
מהם הדגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מעצבים חנות אינטרנטית או אתר אינטרנט?
27/02/2024 17:52
מהו פורמט התמונה webp המתקדם, מה היתרונות שלו ואיזו תמיכה יש לו בדפדפנים השונים ובתוכנות הגרפיקה השו...
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

איך מקדמים אתרים באינטרנט בימינו?

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. איך מקדמים אתרים באינטרנט בימינו?
23/11/2011 14:48
מדריך SEO מקוצר למי שלא יודע איך לקדם אתר אינטרנט.
איך מקדמים אתרים ברשת האינטרנט

על נוכחות דיגיטלית והחשיבות של קידום אתרים באינטרנט

על מנוע החיפוש גוגל Google אמרו כבר הכול: שהוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, שרבים משתמשים בו כדף הבית, שהוא נותן תוצאות חיפוש איכותיות ורלוונטיות במיוחד ושהוא מקום מעולה לפרסם בו. החיפוש בגוגל הוא קל ומהיר, ושיטת דירוג האתרים - שעל פיה האתרים המתאימים ביותר למילות החיפוש שהוקלדו, הם שיופיעו בלינקים הראשונים בתוצאות - הביאה לכך שאכן רבים מן הגולשים באינטרנט מתחילים את הגלישה שלהם בשורת החיפוש של Google. נזכרנו שרצינו לברר מיהו טכנאי המחשבים הכי טוב בחולון? נכנסים לגוגל. מחפשים מידע רפואי על תרופה שאנו נוטלים? שוב גוגל. רוצים להזמין בית מלון לחופשה הקרובה? גוגל.

כל זה הוביל לכך שאתרים הנמצאים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, זוכים לכניסות רבות יותר, ולעומתם האתרים שבתחתית העמוד הראשון (וכמובן בעמודים שאחריו) נשארים מיותמים, על אף שהמיקום בגוגל לא מעיד כלל וכלל על איכות השירות שנותנת החברה העומדת מאחורי אתר זה או אחר, ולפעמים ההיפך הוא הנכון. המיקום בגוגל נקבע על סמך קריטריונים שונים של גוגל המעידים על כך שהאתר הוא רלוונטי למילות החיפוש, ועל כך ניתן להשפיע - על ידי אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO או במילים אחרות קידום אתרים אורגני.

נניח שיש לנו עסק לשיווק מזון אורגני, אך למרבה הצער הנוכחות שלנו ברשת האינטרנט היא קטנה או כלל לא קיימת. לעסקים רבים עדיין אין אתרים וזה כמובן בעייתי. אם אין לנו עדיין אתר אינטרנט, השלב הראשון בקידום יהיה בחירת דומיין, ולאחר מכן נמשיך לבניית האתר תוך יישום אופטימיזציית קוד והתאמתו למנועי החיפוש.

בתור בעלי מקצוע בתחום המזון האורגני, אין לנו כמעט ידע בתחום האינטרנט ואיננו יודעים איך מקדמים אתר אינטרנט, לכן אנו זקוקים למידע ולסיוע בביצוע הטכני של משימת הקידום האורגני. הדבר הנכון לעשות במצב כזה הוא לפנות לחברת קידום אתרים עם ידע וניסיון מוכח בקידום אורגני, שתדע כיצד צריך לשנות אתר האתר ולהתאימו למנוע החיפוש, אילו קישורים עלינו להשיג ומה עוד ניתן לעשות על מנת לקדם את האתר שלנו.

אז איך מקדמים אתר בגוגל?

ישנן הרבה דרכים לקידום אתרים. נין לחלק אותן לאופטימיזציה באתר עצמו (On-Page) ופעולות מחוץ לאתר (Off-Page). להלן פירוט של הצעדים העיקריים בקידום אתרים אפקטיבי:

  1. מחקר מילות מפתח - בשלב הראשון עלינו להחליט מהן מילות המפתח העיקריות שאנו רוצים שהאתר שלנו יופיע בהן. על מנת לקבוע זאת, ננסה להכין רשימה של מילות מפתח חשובות בתחום שלנו ונבדוק האם גולשים באמת מחפשים אותן (ניתן להיעזר בכלי מילות המפתח של Google Adwords שייתן לנו קנה מידה לגבי כמות החיפושים בחודש). בתחום המזון האורגני נבחר למשל מילים כמו אוכל אורגני, ירקות אורגניים או מזון בריא. בהמשך, ננסה להעריך האם יש לאתר הקטן שלנו סיכוי להגיע למיקום טוב בתוצאות החיפוש במילים אלה. ההערכה תתבסס על בחינת אתרים אחרים הנמצאים בעמוד הראשון בגוגל באותם ביטויים.
    במקרים רבים נראה שהתחרות על הביטויים החשובים לנו היא גדולה מידי, ונחליט לקדם את האתר בביטויי זנב ארוך - גם קידום כזה יכול להיות דרך טובה להביא גולשים לאתר שלנו. בשלב מאוחר יותר, כשהאתר יהיה גדול וחזק יותר, נוכל להתחרות גם על ביטויים מבוקשים ותחרותיים.
  2. אופטימיזציית קוד - הכוונה היא לכל השינויים והתיקונים בקוד של האתר במטרה להפוך אותו לקריא וברור יותר עבור הרובוטים של מנוע החיפוש. עיקר העבודה תהיה לוודא כי הקוד הינו סמנטי, כלומר שהוא משתמש בתגיות כמו h1,h2, h3, description, keywords וכולי. בנוסף לכך, נדאג שתהיה באתר מפת אתר ושהוא יהיה מסודר בצורה היררכית וכמה שיותר ברורה גם לגולשים וגם למנועי החיפוש.
  3. מהירות האתר - מהירות הטעינה של האתר גם היא קריטריון המשפיע על דירוג האתר, וכיום גוגל מתמרצת בעלי אתרים לשפר את הקוד באתר כך שהוא יהיה מהיר יותר לגלישה. ניתן להיעזר בכלי של גוגל Google PageSpeed Insights.
  4. אופטימיזציית תוכן - כאן המטרה היא לארגן ולשפר את התוכן כך שהוא יתאים כמה שיותר למילות המפתח שלנו. אמרנו קודם שמיקום האתר בגוגל מושפע רבות מהרלוונטיות שלו לשאילתת החיפוש. כדי לעשות זאת, נעלה לאתר תכנים רלוונטיים (אם נחזור לדוגמה של מזון אורגני, אז נרצה להעלות תכנים על חשיבות המזון האורגני, למה הוא בריא, היכן נמצא אותו ועוד). בנוסף לתכנים עצמם, אופטימיזציית תוכן כוללת עריכה של הכותרות בכל דף נחיתה. נשתדל לכלול את ביטויי המפתח על נגזרותיהם בכותרות ובעיקר בטייטל title, בכותרות h1 ו h2 ובמקומות נוספים בעמוד.
  5. קישורים - קישורים נכנסים לאתר מחזקים אותו מבחינת PR וגם עוזרים לטרגט מילות מפתח שאנו רוצים לקדם. לשם כך אנו זקוקים לכמה שיותר קישורים טובים מאתרים חזקים ולא מאתרי ספאם המפוצצים בקישורים. קישורים עם עוגן (כלומר שהקישור הוא מילה או ביטוי שלחיצה עליו מביאה אותנו לאתר) מלמדים את גוגל שהאתר שאליו מוביל הקישור עוסק באותו ביטוי.
    כדי להוציא את הקישורים בצורה חכמה, כדאי ללמוד קצת איך לקדם אתר נכון. כאשר אנו מוציאים קישורים לאתר שלנו, נדאג לגוון ולא להוציא את כל הקישורים מאותו מקור. חלק מהאפשרויות הן אתרי מאמרים, בלוגים, פורומים והחלפות קישורים.
  6. בלוג - בלוג מקצועי משפר את התדמית שלנו כעסק בעל ידע ומומחיות בתחום. כתיבת בלוג שמלווה את האתר יכולה לסייע לא רק בקידום אורגני בגוגל, אלא גם בשיווק באינטרנט בכלל. בבלוג שלנו אנו יכולים לדבר על חידושים, המלצות או כל דבר אחר בתחום העיסוק שלנו, ולהוציא מידי פעם קישורים לאתר. זוהי דרך להראות לגוגל פעילות קבועה ברשת סביב האתר שלנו.
  7. שיווק ברשת - מי שיש לו אתר אינטרנט יודע כי פעילות הקידום מקבילה בהרבה מובנים לפעילות שיווקית. למשל, כשאנו מפרסמים מאמר באתר מאמרים בשביל להוציא ממנו קישורים לאתר, אנחנו "באותה מכה" גם מפיצים תוכן המכיל את המסר השיווקי שלנו. בדומה לכך, כל תוכן שאנו מפרסמים ששמנו, שם החברה או המוצר מופיעים לצידו, הוא חלק מהתדמית שלנו.
    מעבר לכך, כל פיסת מידע עלינו ברשת עשויה להגיע אל עיני הגולשים כשהם מחפשים אותנו בגוגל, לכן חשוב לא להתפתות לפרסם תכנים חסרי ערך או רדודים, גם אם זה רק למטרת קישורים, כדי שהם לא יתמקמו במקום בולט מידי בתוצאות החיפוש אחר שם החברה שלנו.

עבור בעלי אתרים שאינם יודעים איך מקדמים אתרים, ייתכן שהשיטות לקידום את אינטרנט שמנינו כאן נראות כטרחה רבה, אולם העבודה בדרך כלל משתלמת והאופטימיזציה מסייעת לשיפור האתר מבחינת חוויית הגלישה והידידותיות עבור המשתמשים, ולכן מומלץ מאוד להשקיע בקידום מקצועי.

הוספת תגובה

קידום

21/05/2014 11:43
דוד כהן
היי אורית,
קידום אתר הוא נושא מורכב שלא ניתן להסביר על רגל אחת. הכי טוב שתצרי איתנו קשר ונשוחח.
דוד

רוצה לקדם את אתרי

04/02/2014 23:00
אורית מטפחות
אם אפשר יותר לתמצת את האופן בו אפשר לקדם את אתר...
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: