יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
03/04/2024 18:43
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד ...
24/03/2024 10:21
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת ה...
21/03/2024 16:58
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לב...

מפורסמים מצייצים ברשת

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. מפורסמים מצייצים ברשת
20/12/2010 11:36
היום, אם אתם מעריצים כוכבים מרחבי העולם, סביר שתעקבו אחריהם בטוויטר Twitter. בישראל זה קצת פחות מקובל.
מפורסמים בטוויטר

עוקבים אחרי מפורסמים

הצעירים מהדור הקודם נהגו לכתוב מכתבי הערצה אל הזמרים, הלהקות או כוכבי הסרטים שאותם הם העריצו, ולשלוח אותם בדואר. כיום, כמעט אף אחד לא שולח מכתבים, ובטח שלא בדואר. עם לידתו של האינטרנט ובמיוחד לאור האפשרויות שמציע לנו עידן ווב 2.0, כמו פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות ברשת, נהיה פחות ופחות מקובל לנסח מכתבי הערצה מתרפסים כמו בעבר ולהמתין חודשים ארוכים לקבלת תשובה לקונית עם חתימה לא מקורית של מושא ההערצה. היום כבר כמעט כולם משתמשים באינטרנט ככלי ליצירת קשר עם העולם, וזה כולל לא רק חברים ומשפחה, אלא גם גופים מסחריים כמו חברות שונות המשווקות את עצמן באמצעות רשתות חברתיות, מסעדות, ערוצי טלוויזיה וגם סתם אנשים רגילים כמונו, עם הבדל אחד קטן - הם יפים, הם עשירים, הם מפורסמים, ויש להם המון עוקבים בטוויטר.

הרשת החברתית טוויטר מאפשרת לכל אחד מאיתנו לכתוב ציוצים, שהם עדכונים קצרים של עד 140 תווים, העונים על השאלה "מה קורה?". נכון, התשובה לשאלה הזו לא כל כך מעניינת כשמדובר בסתם עוד פקידה משועממת או נער בן 14. אבל מי לא ירצה לקרוא עידכונים Live הנכתבים ע"י כוכבי קולנוע, דוגמניות צמרת או ספורטאים מצליחים בעולם?

מפורסם אחד שיצא לו שם של צייצן ידוע בטוויטר הוא אשטון קוצ'ר. השחקן המפורסם הבין כנראה כי יצר החטטנות יביא אל העמוד שלו עוקבים Followers רבים, והוא מצידו יוכל לחשוף בפניהם, מלבד פרטים אישיים מעניינים כמו עדכונים לגבי אישתו דמי מור, גם את השקפת עולמו או עניינים שונים שהוא מנסה לקדם. הצצה קצרה בטוויטים של קוצ'ר יוצרת את הרושם שהוא פעיל בנושאים חברתיים כמו למשל נגד סחר בלתי חוקי Trafficking. השקעה ממוצעת של חמש שניות מזמנו היקר של השחקן מביאה לכך שמעל שישה מיליון העוקבים שלו נחשפים למסרים החשובים לו באמת. מטרה נעלה.

חפשו אותם בטוויטר

לטובת המציצנים בינינו, אספנו כאן כמה ציפורים מפורסמות וצייצניות במיוחד:

פריס הילטון עם קצת מעל 3 מיליון עוקבים בלבד, מעדכנת מידי פעם את כל המעוניין בכך, בפרטים כמו מה היא עושה, למשל מתי היא הולכת לעשות פסים, וחשוב יותר - אצל איזה ספר. בשביל המעריצים זה נפלא לדעת בדיוק באיזו מסעדה מבלה הסלבריטאית ההוללת ועם מי, ואילו תחביבים יוצאי דופן יש לה. לא מזמן היא עידכנה בטוויטר על חוויה מרגשת שהיא עברה:

Just jumped out of a plane! So amazing! I love Sky Diving!!!

חשבון הטוויטר של שחקן הכדורגל המחונן רונאלדו כתוב בעיקר בספרדית, לצערנו הרב. אבל גם בלי להבין מה בדיוק כתוב שם, לא קשה להתרשם מהתוכן ומהתמונה של הכדורגלן, שלא מדובר בעמוד עם תוכן ספורטיבי במיוחד. נראה כי החשבון מוקדש ברובו לפרסום חברת מוטורולה. למרות זאת, יש לו כמעט מיליון עוקבים וזה בהחלט מכובד.

גם זמרת הפופ הפרובוקטיבית למדי ליידי גאגא לא פספסה את ההזדמנות לחשיפה. כאן למשל מתייחסת הליידי לצפיות בסרטונים שלה ביו טיוב You Tube:

We reached 1 Billion views on youtube little monsters! If we stick together we can do anything. I dub u kings and queens of youtube! Unite!

לא רק בגזרת הפופ גילו את טוויטר. מספר העוקבים אחר ברק אובמה הוא מעל שישה מיליון. בין הציוצים שלו לא תימצאו יותר מידי תוכן צהוב, אלא בעיקר התייחסויות אל עניינים או אירועים פוליטיים. אובמה לא שוכח את חבריו במזרח התיכון, ומצייץ כך לכבוד חנוכה:

Jews have lit Hanukkah candles as symbols of resilience in times of peace and in times of persecution. Their light inspires us to hope.

ומה קורה בישראל?

אצלנו השימוש בטוויטר בקרב המפורסמים נראה עלוב למדי, בעיקר על רקע המספרים העצומים של עוקבים בעיקר בארה"ב. אפילו נינט טייב לא הצילחה למגנט אליה יותר מכ-300 עוקבים. אולי זה קשור לכך שהיא משתמשת בטוויטר שלה בעיקר כדי לפרסם הופעות. פה ושם היא מצייצת גם על סדר היום המרתק שלה:

הקלטתי אתמול סקיצות ראשונות לאלבום באנגלית. אפשר לומר שהאושר מתארח אצלי לכמה ימים. בוקר.

אולי כאשר מדובר בגופים ממשלתיים ההיענות גדולה יותר: ערוץ הטוויטר הרשמי של מדינת ישראל מנוהל ע"י משרד החוץ והצליח לאסוף כ- 10,000 עוקבים. ההודעות שנכתבות שם הן בעיקר חדשותיות ומעניין לראות שהן כולן מנוסחות באנגלית. המטרה היא כנראה לעניין אנשים מעבר לים בפעילות המדעית והתרבותית הענפה שמתרחשת כאן:

2.4 million Christian tourists expected to visit Israel by the end of 2010, half of them pilgrims.

למה Twitter ולא פייסבוק?

פייסבוק Facebook נחשבת לרשת החברתית המצליחה ביותר, עם כ-500 מיליון משתמשים ברחבי העולם. בנוסף, פייסבוק מאפשרת לנו הרבה יותר מאשר רק לכתוב שורת סטאטוס. אז למה בעצם מפורסמים רבים כל כך בוחרים להשקיע את מרצם דווקא ב-Twitter? ראשית, רבים מהם מחזיקים במקבים חשבונות בטוויטר ובפייסבוק. ליידי גאגא למשל הגיעה כמעט ל-25 מיליון (!) לייקים בדף הפייסבוק שלה. שנית, אולי דווקא בגלל הפשטות והצמצום, אנשים מפורסמים שזמנם קצר מוצאים שנוח מאוד להיכנס לשנייה, לכתוב שורה או שתיים ולצאת. ההדים כבר יבואו מעצמם.

לטוויטר יתרון נוסף: אנחנו יכולים לעקוב אחרי מי שרק נרצה, מבלי לבקש רשות על כך. אם אתם לא רואים בזה יתרון ולא רוצים שיעקבו אחריכם אנשים שאתם לא מכירים, ניתן לחסום את החשבון רק לעוקבים שאישרתם. כמובן שגם בפייסבוק אותם מפורסמים לא צריכים לאשר חברים. הם משתמשים בדף מעריצים, ולא בעמוד אישי רגיל. אם לחצתם על Like, תקבלו אצלכם על הקיר את כל העדכונים, ללא צורך באישור של מישהו.

מי שמעוניין בחשיפה בפני קהל גדול ככל הניתן, ידאג בדרך כלל לשמור על נוכחות בשתי הרשתות החברתיות Facebook וטוויטר. בשני המקרים מדובר בהשקעת זמן זניחה למדי, אבל התוצאות שהיא מניבה מבחינת שמירה על קשר עם המוני מעריצים, מיתוג אישי ופרסום ברשת הן עצומות. כמובן שלא רק סלבריטיז עלו על הגל הזה. בטוויטר אפשר למצוא גם חברות כמו מסעדות, מגזיני חדשות, ערוצי טלוויזיה ומשווקים בתחומים שונים. שיווק בפייסבוק ובטוויטר נהיה נפוץ יותר ויותר. שם המשחק הוא למצוא את הדרך המנצחת להשגת כמה שיותר עוקבים.

 

עקבו אחרי מיזם גרופ בטוויטר. קיראו בעמוד שלנו על נושאים מגוונים בתחום האינטרנט, חדשות ומאמרים מקצועיים על בניית אתרים וקידום אתרים.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: