יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
28/02/2024 16:58
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מה...
28/02/2024 16:56
מהם הדגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מעצבים חנות אינטרנטית או אתר אינטרנט?
27/02/2024 17:52
מהו פורמט התמונה webp המתקדם, מה היתרונות שלו ואיזו תמיכה יש לו בדפדפנים השונים ובתוכנות הגרפיקה השו...
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

בניית אתרים בפייסבוק - טרנד חדש בשיווק

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. בניית אתרים בפייסבוק - טרנד חדש בשיווק
17/11/2011 14:56
קצת על הקמת אתרים בפייסבוק ועצות לשימוש בפייסבוק ככלי שיווקי.
בניית אתרים בפייסבוק

פייסבוק כקרקע פוריה לשיווק דיגיטלי

לא עברו הרבה שנים מאז נודענו לרשת החברתית Facebook. חלקנו התחלנו את דרכנו שם באיטיות, לא ממש מבינים למה בדיוק צריך את זה, אך עם הזמן גילינו כמה עונג יש בשיתוף החברים בסטטוסים, תמונות ובעצם מה לא? כחברים בפייסבוק ההולכת וגדלה, מצאנו את עצמנו חולקים עם כל מיודעינו פרטים שבפורמט אחר אין סיכוי שהם היו יודעים, כמו למשל באיזו חברה אנו עובדים, האם אנחנו לבד, נשואים או רק במערכת יחסים, ועוד ועוד. מאז לא לקח זמן רב עד שפייסבוק הפכה בעצם לרשת חברתית-שיווקית. הקשרים המרובים בין אנשים, הצורך של אנשים לשתף בתכנים מעניינים ובחוויות, כמו גם המידע הרב אודותינו השמור בבסיסי הנתונים של פייסבוק - כל אלה הפכו אותה לקרקע פורייה למשווקים, מפרסמים ובעלי מקצוע שרוצים להיחשף בפני לקוחות חדשים.

מדפי מעריצים ועד הקמת אתרים בפייסבוק

פייסבוק ידועה בכך שהיא אתר ללא באנרים. מתחילת דרכה באינטרנט, שאף מארק צוקרברג מייסד Facebook, שהרשת החברתית שלו תישאר נקייה ותכיל אך ורק את העיקר - הקשרים שלנו עם החברים. מי שבכל זאת רצה להשתמש בפייסבוק ככלי שיווקי, היה צריך לחשוב קצת "מחוץ לקופסה" בכדי להבין שכאן אפשר לפרסם בחינם, ואפשר אף להגיע לתוצאות יעילות מאוד, אם יודעים לעשות את עבודת השיווק בצורה שלא תעצבן את החברים, אלא תגרום להם לעשות לייק או אולי אפילו להגיב על התכנים שלנו.

ניתן לראות בפייסבוק שיווק בשתי שיטות עיקריות:

  1. מיתוג אישי - הכוונה היא בדרך כלל לשימוש בפרופיל אישי של בעל העסק, או אדם אחר מטעמו, במטרה לשווק עסק, שירות או מוצר כלשהו. אותו אדם יכול להציע חברות בפייסבוק לאנשים אחרים שנראה לו שיתעניינו בשירותיו, להגיב על סטטוסים ותמונות, לעשות לייקים, וכל פעולה אחרת, כמו כל משתמש אישי אחר.
  2. בניית דף עסקי בפייסבוק - דף עסקי הוא למעשה עמוד מעריצים בפייסבוק, כלומר עמוד שמי שרוצה לראות את התוכן שבו, צריך לעשות לו לייק ואז הוא חופשי להגיב על תוכן בעמוד זה. אותם דפי מעריצים שבתחילה נקראו fan pages, הורחבו, וכעת ניתן למעשה להקים לא רק דף, אלא אתר שלם בתוך פייסבוק.

בניית אתרים בפייסבוק - איך ולמה?

היום ניתן בקלות - באמצעות טכנולוגיה שמכונה iframe, לבנות כל סוג של אתר ולהטמיע אותו בפייסבוק, לרבות אתרים מורכבים מבחינת עיצוב ויכולות ניהול תוכן. למרבה הפלא, ההטמעה (ולא הבנייה עצמה) דורשת ידע בסיסי בלבד בהתעסקות עם נושא האפליקציות ועמידה במספר קריטריונים שנכפים ע"י פייסבוק, כגון רוחב עמוד של 520 פיקסלים.

עבור המשתמשים בפייסבוק מדובר בחוויה נהדרת - מקבלים היישר לתוך "הפייסבוק שלנו" את כל התוכן והאפשרויות שאנו צריכים, מבלי להצטרך לגלוש החוצה מן הרשת החברתית. בנוסף, קל מאוד לשתף במציאה את החברים שלנו ע"י לחיצה על Like לעמוד או הוספת תגובה לתוכן בתוך העמוד. עבור בעלי החברה שמקימה את האתר, ישנם גם כן כמה יתרונות, וביניהם:

  1. שיתוף - כשהאתר בתוך Facebook, יכולת ההפצה שלו בין חברים היא מאוד מהירה. אנו נהנים מן ההצלחה של פייסבוק כרשת חברתית שבה משתמשים רבים שהם פעילים מאוד. בכל פעם שמישהו עושה לייק לאתר שלנו, חבריו רואים זאת וגם הם יכולים להיכנס אל האתר ולהפוך למעשה ללקוחות פוטנציאליים שלנו. כך בעצם החברים עובדים בשבילנו, מה שקורה הרבה פחות עם אתרים מחוץ לפייסבוק.
  2. מעקב - ניתן בקלות לדעת כמה אנשים אהבו את התוכן שלנו, כמה מהם שיתפו אותו וכמה לייקים חדשים קיבלנו השבוע.
  3. נוכחות - עסק שרוצה ליצור לעצמו תדמית של "אימפריה" בתחומו, חייב שתהיה לו נוכחות בולטת בפייסבוק, ורצוי לא רק עמוד אחד סטאטי, אלא אתר מרשים וייחודי. בניית אתר בפייסבוק יכולה להשיג את המטרה הזו.

דוגמא לאתר בפייסבוק

טיפים לבניית אתרים מצליחים בפייסבוק

ההצלחה של בניית אתר בפייסבוק תלויה בכמה גורמים: עיצוב מושך, מורכבות האתר, התוכן, עבודת השיווק שנשקיע בו, ועוד. להלן כמה טיפים שישפרו את הסיכוי של האתר שלנו לענות על הציפיות שלנו ממנו:

  1. אתר דינאמי - הכוונה היא שהאתר שלכם בפייסבוק ינוהל ע"י מערכת ניהול תוכן, כך שתוכלו להוסיף לו תוכן ולעדכן אותו בקלות. במקום בניית עמוד עסקי שנראה תמיד אותו דבר, ואחרי זמן מה הוא כבר משעמעם ואולי אפילו לא אקטואלי, יתקבל אתר עם תכנים מתעדכנים שייצור עניין תמידי בקרב הגולשים.
  2. פרטי יצירת קשר - אחת המטרות העיקריות של השיווק בפייסבוק היא להביא אליכם לקוחות חדשים. אם כן, צריך לוודא מעבר לכל ספק שאותם לקוחות פוטנציאליים יצליחו ליצור עמכם קשר בקלות: פרטי יצירת הקשר עמכם צריכים להיות במקום בולט ולהופיע בצורה ברורה, או לחלופין - טופס יצירת קשר יופיע במיקום בולט.
  3. פשטות - בשונה מבאתרים רגילים, בהקמת אתרים בפייסבוק מומלץ שהתוכן יהיה קצר וקולע, ורצוי שיהיה ניתן לראות את כל העמוד ללא גלילה מטה.
  4. חדשנות ומקוריות - אנשים מאוד מעריכים קידמה, ויש סיכוי רב שיזכרו אתרים חדשניים, כאלה המציעים שירות מקורי, טכנולוגיה חדישה או אפליקציה מרגשת. נסו לתת ערך מוסף לאתר שלכם שעדיין לא קיים אצל המתחרים.
  5. שיווק ידידותי - המשתמשים בפייסבוק לא אוהבים שיווק אגרסיבי ונמנעים מלהגיב על סטטוסים פרסומיים גרידא, שאין בהם תוכן מעניין. לכן, למרות הרצון העז לגרום לכולם להגיע לאתר שבניתם בפייסבוק בהשקעה רבה, לא מומלץ לאלץ אנשים לעשות לכם לייק במרמה, לתייג גולשים על תמונות שהם אינם מופיעים בהן, או לפרסם על הקיר של גולשים אחרים, גם אם יש להם המון חברים וזה מאוד מפתה.

אז אפשר לוותר על בניית אתר רגיל?

מי שכבר משווק את עצמו בפייסבוק ושוקל לבנות בה אתר, עשוי לשאול את עצמו האם אפשר להסתפק בכך ולוותר על בניית האתרים המסורתית? תשובתנו לשאלה זו היא שפייסבוק הינה פלטפורמה שכדאי לנצל לצורכי שיווק בזירה העסקית ולבנות עליה אתרים, אבל לא כדאי להתבסס רק עליה ולהיות תלויים בה. הסיבות הן בעיקר:

  1. פייסבוק עוברת המון שינויים כל הזמן ומה שעובד תחת פייסבוק היום לא בטוח יעבוד גם מחר (כמו למשל שבעבר היתה תמיכה ב-Static FBML או באתרים רחבים, ואלו כבר אינם נתמכים כיום).
  2. בניית אתר בפייסבוק נתונה לחסדי פייסבוק ויוצרת תלות בה. מחר מנהלי Facebook יכולים להחליט שהאתר שלנו לא לרוחם, לא עומד בתקנון או בדרישה זו או אחרת ופשוט להסירו.
  3. הרבה אנשים עדין מחפשים אתרים בגוגל ולא פעילים בתוך פייסבוק בכל מה שקשור לפעילות אינטרנטית (פרט לצורך החברתי).
  4. מגבלת 520 פיקסלים שקיימת בפייסבוק לא מאפשרת הקמת אתרים רחבים שנוח לגלוש בהם.

לסיכום

פייסבוק נותנת לבעלי עסקים ואנשי שיווק פלטפורמה נוחה וידידותית לפרסם ולשווק את מוצריהם בפני קהל גדול ופעיל, המסייע בעצמו בהפצת המסרים השיווקיים. כל זה נכון, אבל צריך לדעת לעשות את העבודה בצורה מקצועית כדי למשוך כמה שיותר גולשים. בניית אתרים בפייסבוק עונה כיום על הצורך בחדשנות, אספקת תוכן עדכני לגולשים וקיצור הדרך בין הלקוחות הפוטנציאליים לבין העסקים.

 

ספרו לנו בתגובות באילו טריקים שיווקיים אתם משתמשים באתר שלכם בפייסבוק.

תגיות: פייסבוק
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: