מנהלים לעצמכם קמפיין ממומן לקידום החנות הווירטואלית או אתר האינטרנט שלכם?
שימו לב: לאחרונה אנו עדים להרבה מאוד פריצות לחשבונות פייסבוק. פורצים לחשבונות שמנהלים קמפיינים ממומנים, ומוסיפים מודעות ממומנות בתקציבי עתק יומיים. באופן הזה, אתם משלמים על קמפיין של מישהו אחר (מנסיון העבר, מודעות מהמזרח הרחוק) במשך מספר ימים עד שחברת האשראי חוסמת לכם את הכרטיס, ואז גם מקבלים השעיה מפייסבוק. עד שתספיקו להבין שאתם מממנים קמפיין של מדינה רחוקה, וכרטיס האשראי שלכם כבר שרף עשרות אלפי שקלים.
אנו מנסים לסכם לכם כאן מספר פעולות שיש לנקוט כצעד מקדים להגנה על חשבונות המודעות שלכם בפייסבוק:
1. מידור - ודאו שיש מינימום אנשים שיכולים להתחבר לעמודים העסקיים, לפיקסלים, לחשבונות המודעות וכו'. הסירו אנשים שבעבר ניהלו את החשבונות וכבר אינם פעילים.
2. עשו סדר - הסירו חיבורים לפיקסלים מיותרים, לעמודים ישנים, לחשבונות מודעות שאינם פעילים וכו'. מחקו מודעות שמושהות זמן ממושך. ככל שיהיו יותר "נקודות כניסה" לחשבונות שלכם, כך גדל הסיכוי לפריצה.
3. הגבילו תקציב - ניתן בפייסבוק לקבוע חסם עליון להוצאה חודשית. ודאו שתמיד יש לכם הגבלה כללית על החשבון.
4. הסירו כרטיסי אשראי - אם יש לכם קמפיין פעיל, ודאו שמוגדר רק כרטיס אשראי יחיד ולא יותר. אם הקמפיין לא פעיל (היה בעבר ועצרתם אותו), הסירו את כרטיס האשראי מהחשבון.
5. הפעילו אימות דו שלבי - כניסה לפייסבוק צריכה להתבצע רק באמצעות אימות שכוללת קבלת מסרון לטלפון שלכם.
6. סיסמה חזקה - שנו סיסמה כל 3 חודשים. הסיסמה צריכה להיות מאוד חזקה. הסיסמה daniel1980 היא לא חזקה וגם לא DaniEL1980xxx. הסיסמה D_G@#DGd4hnmI%#5 היא סיסמה חזקה.
7. הגבילו את האשראי - מומלץ לשים מגבלה על כרטיס האשראי עצמו (מסגרת נמוכה שמוקצת רק לפייסבוק). אפשר להשתמש בכרטיסי נטענים עם הגבלת סכומים.
אל תחכו לרגע שיפרצו לכם לחשבון. נקטו כבר עכשיו פעולות מונעות. זה יחסוך לכם כסף, זמן וכאב לב.