יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
03/04/2024 18:43
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד ...
24/03/2024 10:21
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת ה...
21/03/2024 16:58
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לב...

קמפיין פרפורמנס מקס Performance Max שימקסם לכם את המכירות

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. קמפיין פרפורמנס מקס Performance Max שימקסם לכם את המכירות
04/04/2023 17:39
קמפיין Performance Max של גוגל מביא איתו יתרון גדול של למידת מכונה ומנגנון אופטימיזציה שמשפר את המכירות כל הזמן. הקמפיין יכול לעזור בהגדלת המכירות גם בעסק שלך.
קמפיין פרפורמנס מקס לחנות באינטרנט

קמפיין Performance Max והיתרון שלו לעסק שלך - מבוא

Google Performance Max הוא סוג חדש של קמפיין ב-Google Ads שמטרתו לספק ביצועים טובים יותר למפרסמים בעלי אתרים או חנויות מקוונות. סוג קמפיין זה משלב מספר פורמטים של מודעות, כולל מודעות ברשת המדיה, חיפוש, YouTube ו-Discovery, כדי להגיע לקהל רחב יותר ולספק תוצאות טובות יותר. במאמר זה נסקור את הקמפיין, במה הוא שונה מקמפיינים של קניות בגוגל וכיצד לפתוח קמפיין Performance Max לחנות וירטואלית.

מה זה Google Performance Max?

Google Performance Max הוא סוג קמפיין המשתמש בלמידת מכונה (machine learning) כדי להציג מודעות בפלטפורמות מרובות, כולל רשת החיפוש של גוגל, פלטפורמת YouTube ורשת המדיה של גוגל (GDN). סוג קמפיין זה נועד לעזור למפרסמים להגיע לקהל רחב יותר ולהניב יותר המרות על ידי בחירה אוטומטית בפורמט המודעה הרלוונטי ביותר עבור כל משתמש בכל פעם שהמודעה מוצגת לגולשים.

עם Performance Max, מפרסמים יכולים ליצור קמפיין בודד ולהציג פורמטים מרובים של מודעות, כולל מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, מודעות רספונסיביות לרשת המדיה ומודעות וידאו ב-YouTube. המשמעות היא שמפרסמים יכולים להגיע למשתמשים בערוצים ובפלטפורמות שונות, מבלי ליצור מספר קמפיינים.

Performance Max משתמש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי לייעל את הצגת המודעות והמיקוד. הוא משתמש באותות כמו התנהגות גלישה, היסטוריית חיפושים ונתוני משתמשים נוספים כדי להציג מודעות למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה ביותר לבצע המרה. הקמפיין משתמש גם באסטרטגיות הצעות מחיר (ביד) אוטומטיות כדי לעזור למפרסמים להשיג את יעדי הפרסום שלהם, כגון הגדלת המרות (Maximum conversions) או החזר מקסימלי על הוצאות פרסום (ROI).

מה ההבדל בין קמפיין Performance Max לקמפיין גוגל קניות?

מטרתם של קמפיינים מסוג Performance Max ושל קמפיינים מסוג גוגל קניות (גוגל שופינג) היא זהה: לעזור למפרסמים להגיע לקהל רחב יותר ולהניב יותר המרות. עם זאת, ישנם מספר הבדלים בין שני סוגי הקמפיינים הללו.

קמפיינים מסוג גוגל קניות מיועדים במיוחד לעסקים של מסחר אלקטרוני, בעלי חנות וירטואלית, שרוצים לפרסם את המוצרים שלהם בחיפוש בגוגל ובכרטיסייה של קניות בגוגל. עם קמפיינים של גוגל קניות, מפרסמים יכולים להציג את המוצרים שלהם עם תמונות, מחירים ומידע אחר ישירות בתוצאות החיפוש.

לעומת זאת, קמפיינים מסוג Performance Max מיועדים למפרסמים שרוצים להגיע לקהל רחב יותר בפלטפורמות מרובות, כולל חיפוש בגוגל, פלטפורמת YouTube ורשת המדיה של גוגל. קמפיינים אלו משתמשים בלמידה חישובית כדי לבחור אוטומטית את פורמט המודעה הרלוונטי ביותר עבור כל משתמש, כלומר, מפרסמים אינם צריכים ליצור קמפיינים מרובים עבור כל פלטפורמה.

הבדל נוסף בין שני סוגי הקמפיינים הללו הוא פורמט המודעה. קמפיינים בגוגל שופינג מיועדים במיוחד למודעות מוצר, כך שמפרסמים יכולים להשתמש רק בתמונות ובמידע על מוצרים במודעות שלהם. לעומת זאת, קמפיינים מסוג Performance Max תומכים במספר פורמטים של מודעות, כולל מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, מודעות רספונסיביות לרשת המדיה ומודעות וידאו ב-YouTube.

לבסוף, יש הבדל באסטרטגיית הצעת המחיר. קמפיינים בגוגל קניות משתמשים באסטרטגיית מתן הצעות מחיר לקליק (CPC), כלומר, מפרסמים משלמים על כל קליק על המודעות שלהם. קמפיינים של Performance Max משתמשים באסטרטגיות של הצעות מחיר אוטומטיות, כגון יעד החזר על הוצאות פרסום (ROAS) או יעד עלות לפעולה (CPA), כדי לעזור למפרסמים להשיג את יעדי הפרסום שלהם.

איך פותחים קמפיין Performance Max?

פתיחת קמפיין Performance Max דומה לפתיחת קמפיין רגיל של Google Ads. להלן השלבים שיש לבצע:

שלב 1: צור קמפיין חדש

כדי ליצור קמפיין Performance Max, היכנס לחשבון Google Ads שלך ולחץ על הלחצן "קמפיין חדש". בחר "מקסימום ביצועים" כסוג הקמפיין ובחר את יעד הקמפיין, כגון הגדלת המרות או החזר מקסימלי על הוצאות פרסום.

שלב 2: בחר את קהל היעד שלך

השלב הבא הוא לבחור את קהל היעד שלך. Performance Max משתמש בלמידת מכונה כדי למקד אוטומטית למשתמשים שיש להם סבירות גבוהה להמרה, על סמך אותות כמו התנהגות גלישה, היסטוריית חיפושים ונתוני משתמשים אחרים. עם זאת, תוכל גם לבחור למקד לקהלים ספציפיים, כגון מיקום, נתונים דמוגרפיים או תחומי עניין.

שלב 3: בחר את פורמטי המודעות שלך

השלב הבא הוא בחירת פורמטים של מודעות. Performance Max תומך במספר פורמטים של מודעות, כולל מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, מודעות רספונסיביות לרשת המדיה ומודעות וידאו ב-YouTube. ניתן לבחור באילו פורמטים של מודעות להשתמש בהתבסס על יעדי הפרסום שלך והפלטפורמות שבהן אתה רוצה להגיע לקהל שלך.

שלב 4: הגדר את התקציב ואת אסטרטגיית הצעת המחיר שלך

השלב הבא הוא להגדיר את התקציב ואת אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. קמפיין Performance Max משתמש באסטרטגיות הצעות מחיר אוטומטיות כדי לעזור למפרסמים להשיג את יעדי הפרסום שלהם, כגון הגדלת המרות או החזר מקסימלי על הוצאות פרסום. ניתן לבחור אסטרטגיית הצעות מחיר לפי יעדי הפרסום שלך ולהגדיר תקציב יומי לקמפיין שלך.

שלב 5: צור את נכסי המודעה שלך

השלב הבא הוא יצירת נכסי המודעות שלך. Performance Max משתמש בלמידת מכונה כדי ליצור אוטומטית וריאציות של מודעות על סמך נכסי המודעות שלך, כגון כותרות, תיאורים ותמונות. עם זאת, ניתן גם ליצור וריאציות מודעות משלך ולהעלות אותן אל הקמפיין שלך.

שלב 6: הפעל את הקמפיין שלך

השלב האחרון הוא השקת הקמפיין שלך. לאחר שתגדיר את המיקוד, פורמטים של מודעות, תקציב ואסטרטגיית הצעות מחיר, תוכל להשיק את הקמפיין שלך ולהתחיל להגיע לקהל שלך בפלטפורמות מרובות.

טיפים ליצירת קמפיין מוצלח לביצועים מקסימליים

הנה כמה טיפים ליצירת קמפיין מוצלח לביצועים מקסימליים:

  1. הגדר את יעדי הפרסום שלך - לפני יצירת הקמפיין לאתר שלך, הגדר את יעדי הפרסום שלך, כגון הגברת המרות או הגברת המודעות למותג. זה יעזור לך לבחור את אסטרטגיית הצעת המחיר ואת פורמטי המודעות הנכונים עבור הקמפיין שלך.
  2. בחר את קהל היעד הנכון - Performance Max משתמש בלמידת מכונה כדי למקד אוטומטית למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה ביותר לבצע המרה. עם זאת, ניתן גם לבחור למקד לקהלים ספציפיים, כגון מיקום, נתונים דמוגרפיים או תחומי עניין. בחר את קהל היעד המתאים על סמך יעדי הפרסום שלך והפלטפורמות שבהן אתה רוצה להגיע לקהל שלך.
  3. השתמש בנכסי מודעות באיכות גבוהה - Performance Max משתמש בלמידת מכונה כדי ליצור אוטומטית וריאציות של מודעות על סמך נכסי המודעות שלך. עם זאת, תוכל גם ליצור וריאציות מודעות משלך ולהעלות אותן אל הקמפיין שלך. השתמש בנכסי מודעות באיכות גבוהה, כגון תמונות וסרטונים, כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ולהניב יותר המרות.
  4. עקוב אחר הקמפיין שלך ובצע אופטימיזציה שלו - ברגע שהקמפיין פועל, עקוב אחר הביצועים שלו באופן קבוע ובצע אופטימיזציות לפי הצורך. השתמש בכלי הדיווח של Google Ads כדי לעקוב אחר מדדי הקמפיין שלך, כגון הופעות, קליקים, המרות והחזר על הוצאות פרסום. השתמש בנתונים אלה כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי הקמפיין שלך ולבצע אופטימיזציה של המיקוד, פורמטים של מודעות ואסטרטגיית הצעות מחיר.
  5. בדיקה וחזרה - Performance Max משתמש בלמידת מכונה כדי לייעל את הצגת המודעות והמיקוד. עם זאת, תמיד מומלץ לבדוק וריאציות שונות של מודעות, אפשרויות מיקוד ואסטרטגיות הצעות מחיר כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור הקמפיין שלך. בדוק וחזר על הקמפיין שלך באופן קבוע כדי לשפר את הביצועים שלו לאורך זמן.

קמפיין Performance Max לחנות וירטואלית - סיכום

Google Performance Max הוא סוג קמפיין רב עוצמה המשתמש בלמידת מכונה כדי להציג מודעות בפלטפורמות השונות, לרבות תוצאות החיפוש של גוגל, פלטפורמת יוטיוב ורשת המדיה של גוגל. הקמפיין יכול לעזור למפרסמים להגיע לקהל רחב יותר ולהניב יותר המרות. עם אסטרטגיות הצעות מחיר אוטומטיות, יכולות אופטימיזצייה של הקמפיין המבוססת למידת מכונה ושימוש בפורמטים מתקדמים של מודעות,  קמפיין Performance Max יכול לעזור למפרסמים להשיג את יעדי הפרסום שלהם בצורה יעילה ואפקטיבית יותר בשווקים ובתעשיות השונות. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל ושימוש בטיפים ובשיטות המומלצות, מפרסמים יכולים ליצור קמפיינים מוצלחים במיוחד ולהגדיל מכירות בעסק שלהם.

תגיות: ppc
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: