יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
03/04/2024 18:43
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד ...
24/03/2024 10:21
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת ה...
21/03/2024 16:58
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לב...

שילוב סיגנלים חברתיים באתרי אינטרנט

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. שילוב סיגנלים חברתיים באתרי אינטרנט
03/08/2022 16:08
מהם סיגנלים חברתיים וכיצד הם תורמים לאתר שלך שיווקית.
שימוש בסיגנלים חברתיים לשיפור הקידום האורגני

החשיבות של שילוב סיגנלים חברתיים באתרי אינטרנט

סיגנלים חברתיים הם למעשה אינדיקציות למנועי החיפוש על כך שבאתר נעשה שימוש שיווקי ברשתות חברתיות. במילים אחרות, אנו מלמדים את מנוע החיפוש שהאתר שלנו "ידידותי" לרשתות החברתיות וכולל כלים שמשפרים את אפקטיביות שיתוף התכנים ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, יוטיוב וכן הלאה).

ישנה חשיבות רבה לסיגנלים חברתיים באתרי אינטרנט, יהיה זה אתר תדמית או חנות וירטואלית. חיבור טוב יותר של האתר לרשתות חברתיות תורם להגדלת החשיפה אליו, הן מצד הרשתות החברתיות עצמן (שמחוברות טוב יותר לאתר) והן בצורה עקיפה מצד מנועי החיפוש שחושפים את האתר במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

התרומה של הטמעת סיגנלים חברתיים באתר לקידום האורגני שלו היא כפולה: ראשית, עצם העובדה שמשלבים באתר אלמנטיים חברתיים, היא כשלעצמה משפרת את הקידום האורגני. שנית, שילוב אותם אלמנטים חברתיים באתר מגדיל את שיעור הכניסות לאתר מרשתות חברתיות, דבר שגם הוא תורם לקידום האורגני.

טיפים לשילוב סיגנלים חברתיים באתר שלכם

אחרי שהבנו את חשיבות הסיגנלים החברתיים, נבחן כיצד להטמיע אותם באתר.

אספנו עבורכם מספר דרכים לשפר את הסיגנליים החברתיים באתר שלכם. רובם דורשים עבודת פיתוח באתר:

1. קישורים לרשתות חברתיות - הציגו בדפי האתר שלכם קישורים לרשתות החברתיות השונות: יוטיוב, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכן הלאה. מומלץ קישור רוחבי (כלומר, בכל דפי האתר) שימוקם בתחתית דפי האתר שמציג אייקון לחיץ שמפנה בהקלקה עליו לרשת החברתית.

2. מנגנון Open Graph - הטמיעו באתר מנגנון Open Graph שאוסף מידע רלוונטי של כל עמוד באתר. המידע כולל בין היתר את כותרת הפוסט שמשתפים, את תוכנו, התמונה שלו ועוד. בעת שיתוף בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, המידע הזה בא לידי ביטוי באופן שהרשת החברתית יודעת להציג בצורה טובה את העמוד שאותו משתפים (הכותרת שלו, תאור קצר, התמונה וכו').

3. כרטיסיות טוויטר - באופן דומה ל-Open Graph, קיים מנגנון ייחודי לאיסוף מידע עבור טוויטר. עשו בו שימוש.

4. מידע מבוסס מיקום - שלבו באתר מידע מבוסס מיקום ICBM ו-GEO. מידע זה כולל נקודות ציון גיאוגרפיות של העסק ועוזר למנועי החיפוש ולרשתות החברתיות לשלב את העסק שלכם במפות ובחיפושים מבוססי מיקום.

5. אפשרויות שיתוף - אפשרו לשתף את העמודים באתר שלכם באמצעות כפתור שיתוף בפייסבוק, כפתור שיתוף בוואטסאפ, כפתור שליחת המאמר לחבר ועוד.

סיגנלים חברתיים אינם מסתכמים רק ברמת הפיתוח באתר, אלא גם בשיתוף תכנים מהאתר ברשתות חברתיות. מנועי החיפוש אוהבים לראות כניסות מרשתות חברתיות לאתר, דבר שתורם לקידום האורגני של האתר.

לכן, הכנסו מעת לעת לרשתות החברתיות השונות וצרו משם פוסטים עם הפניות לעמודים שונים באתר שלכם.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: