יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
03/04/2024 18:43
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד ...
24/03/2024 10:21
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת ה...
21/03/2024 16:58
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לב...

מה חדש ברשת החברתית פייסבוק?

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. מה חדש ברשת החברתית פייסבוק?
06/10/2011 18:46
שוב פעם משנים לנו את הפרופיל או הדף העסקי? קראו על העדכונים האחרונים מהרשת החברתית.
אילוסטרציה חידושים בפייסבוק

שינויים ברשת החברתית פייסבוק

זה מכבר יצא לפייסבוק מוניטין של רשת חברתית שמשתנה תכופות: פעם משתנה מיקום של איזה כפתור, פעם אחרת משנים את מבנה התפריטים, ומידי פעם משנים את כל תצורת העמוד. המשתמשים הקבועים של פייסבוק נותרים לא אחת פעורי פה ומרגישים כי שוב ושוב מישהו "מזיז להם את הגבינה". את התלונות ניתן כמובן לקרוא בפייסבוק עצמה - בשורות הסטטוס של הגולשים.

להלן סקירה של כמה שינויים שאנו כבר מרגישים ברשת החברתית האהובה עלינו, וכמה חידושים הצפויים בקרוב.

תמונות

לא היה קשה להבחין בכך שאופן הצגת התמונות בפייסבוק עבר כמה שינויים בתקופה האחרונה. לפני כמה חודשים בוצע השינוי הראשון, שלפיו הוצגו התמונות על גבי רקע שחור בולט מאוד. נראה שצוות פייסבוק קיבל תגובות לא במיוחד נלהבות לשינוי ולאור כך שונה ה- Photo viewer שוב, ומאז לפני כמה ימים הרקע נראה בצבע לבן. מעבר למראה הרקע, חל גם שיפור באיכות התמונה: הרזולוציה עלתה ומהירות טעינת התמונות מהירה פי שניים מבעבר.

שינויים בפרופיל - אירועים על ציר הזמן

לאחרונה פייסבוק השיקה עיצוב חדש עבור עמודי הפרופיל, במטרה לגרום להם להיות נוחים יותר לשימוש. הפרופיל החדש נקרא טיימליין (ציר הזמן) והוא מציג את האירועים בחייו של האדם על מעיין ציר זמן, כך שניתן יהיה לאתר בו אירועים חשובים כמו סיום לימודים לתואר או מעבר לארץ אחרת בין כל שאר הפידים השיגרתיים יותר כמו מחשבות, הגיגים או אישור חברויות חדשות בפייסבוק.

דפי הפרופיל המחודשים עדיין לא הושקו, אולם כבר ניתן להוסיף תוכן ולתארך אירועים על ציר הזמן כדי שכשהוא יושק רישמית, נהיה הראשונים להפתיע את חברינו.

מה חדש בפיד?

מי שיש לו הרבה חברים בפייסבוק, מכיר את התסכול שמרגישים כשרוצים להתעדכן מה קורה אצל החברים שלנו לאחר שלא ביקרנו זמן מה בעמוד שלנו: הפיד מפוצץ בקישורים, תגובות של אנשים שאנו בכלל לא מכירים, תמונות, לייקים ועוד ועוד. לא הכול מעניין אותנו ואנו מנסים בכוח לדלות את המידע החשוב והמעניין יותר ע"י דפדוף מטה. כדי לעשות את הפעולה הזו נוחה יותר, פייסבוק התאימה לאחרונה את מערך העידכונים בפיד, כך שיוצג עבור כל משתמש מה שהוא יעדיף לראות:

  • משתמש הנכנס באופן קבוע לפיד יראה בראש ה- News Feed עדכונים שקרו ממש לאחרונה. לעומת זאת, תמונות וסטטוסים חשובים יופיעו רק כשגוללים מטה, ויסומנו באמצעות משולש כחול בפינה, כדי להבליט אותם.
  • משתמש הפותח את הפייסבוק שלו לעיתים רחוקות יחסית, יראה בראש הפיד שלו עדכונים בעלי חשיבות רבה יותר, למשל סטטוסים עם הרבה לייקים או תגובות, תמונות שפורסמו ע"י חברים ועוד.

שיפור רשימות החברים

גולשים רבים דיווחו על קשיים ליצור רשימות ולמיין את החברים בין הרשימות השונות כפי שהן פעלו בעבר. על מנת לשפר את המצב ולהקל על הגולשים לעבוד עם רשימות חברים, Facebook הכניסה שלושה שינויים בתחום זה:

  • רשימות חכמות - Smart Lists שיווצרו באופן אוטומטי על פי מידע המשותף לנו עם חברינו.
  • רשימות חברים ורשימות מכרים - מאפשרות לנו לארגן את החברים הממש-קרובים במקום אחד ומכרים אחרים במקום נפרד. כך, נקבל מידע רב יותר על החברים הקרובים ונוכל אפילו לראות פיד עם כל הסטטוסים שלהם בנפרד מכל שאר ה"חברים".
  • הצעות - פייסבוק משדרגת את ה- Suggestions כך שיתקבלו הצעות מתאימות יותר מתמיד, שיותאמו לפי רשימות החברים שיצרנו. כל חבר שיתווסף, נוכל למיין אותו היישר לתוך אחת מהקבוצות הקיימות אצלנו.

שינויים בעמודי מעריצים

לא רק בפרופילים האישיים מתרחשים שינויים. פייסבוק דואגת לשפר ולרענן גם את דפי האוהדים, על מנת שיהיו כמה שיותר פעילים ונוחים לשימוש עבור הגולשים וגם עבור בעלי העסקים. הנה כמה שינויים שחלו בדפי המעריצים לאחרונה:

הדיונים ייעלמו בקרוב

בפייסבוק מאמינים כי הדרך העיקרית של בעלי עסקים לשמור על קשר עם המעריצים שלהם בדף העסקי היא באמצעות פרסום סטטוסים, תגובות ועוד על הקיר עצמו. לאור זאת, עמודי הדיונים "discussions" יוסרו בסוף חודש אוקטובר. במקום להשתמש באפליקציית הדיונים שתוסר, פייסבוק מעודדת את בעלי דפי האוהדים להפוך את הקיר שלהם לאמצעי התקשורת העיקרי עם הלקוחות ולשמור על פעילות ערה בו.

אוהדים פעילים

חידוש נוסף של פייסבוק נצפה לאחרונה בדפי אוהדים. מתחת למספר המעריצים שלנו, מופיע מעתה מספר הגולשים הפעילים בעמוד שלנו. לדוגמה:

38 are talking about this

המדד הזה יכול להועיל למנהלי דף מעריצים, כיוון שהוא נותן לנו אינדיקציה טובה עד כמה הפעילות שלנו בעמוד יעילה וגורמת לשיתוף הגולשים, הפועל לטובתנו בצורה ויראלית.

 

האם אהבתם את השינויים האחרונים בפייסבוק? ספרו לנו בתגובות.

הוספת תגובה

האם הטיימליין תופס גם לדפי אוהדים?

30/12/2011 9:12
מסך ואור חוזר
אני לא מוצאת תשובה על כך בכל רחבי האינטרנט...
ותודה על הכתבה המעולה!
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: