יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
28/02/2024 16:58
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מה...
28/02/2024 16:56
מהם הדגשים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מעצבים חנות אינטרנטית או אתר אינטרנט?
27/02/2024 17:52
מהו פורמט התמונה webp המתקדם, מה היתרונות שלו ואיזו תמיכה יש לו בדפדפנים השונים ובתוכנות הגרפיקה השו...
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

טיפים לבניית אתרים שחשוב שתכירו

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. טיפים לבניית אתרים שחשוב שתכירו
11/11/2011 10:41
אספנו עבורכם טיפים חשובים שניתן ליישם במהלך בניית אתר אינטרנט.
רשימת טיפים לבניית אתרים מקצועית

בניית אתר אינטרנט איננה משהו שניתן ללמד על רגל אחת, במיוחד אם מדובר בהקמת פורטל או אתר תוכן גדול, בעל יכולות ייחודיות ועיצוב איכותי. זהו פרוייקט הכולל חשיבה, תכנון וביצוע בשלבים, תוך כדי עבודה צמודה מול הלקוח, אותו בעל עסק אשר עבורו בונים את אתר האינטרנט.קצרה היריעה מלנסות ולהסביר כיצד בונים אתרים איכותיים וטובים, אבל למי שהחליט לבנות אתר ונמצא בשלבים הראשונים של התהליך, נוכל לתת כאן כמה טיפים לבניית אתרים שהם למעשה נקודות חשובות שכדאי לדעת לפני שמתחילים במלאכה. העצות מיועדות גם לבעלי עסקים המזמינים אתר מחברת בניית אתרים וגם לכל מי שמתעניין בנושא הקמת אתרים ואינטרנט בכלל.

להלן הטיפים שלנו:

  1. בניית אתר בחינם - בעוד שהאפשרות הזו יכולה להתאים לאתר אישי או משפחתי קטן, עבור עסק או חברה היא עלולה להתגלות כטעות. אתר שנבנה חינם לא תמיד כולל את כל מה שאנחנו צריכים, כמו למשל מערכת ניהול תוכן טובה, יכולת הוספת תוכן ללא הגבלה, עיצוב ייחודי ולא סטנדרטי, ועוד. אחד הטיפים החשובים שלנו הוא שאתר מקצועי אמנם עולה כסף, אך התוצר הסופי יהיה בדיוק מה שאתם צריכים, האתר יתוכנן במיוחד בשבילכם ותוכלו להוסיף ולשדרג אותו בכל עת.
  2. תכנון מוקדם - אתר שנבנה ללא כל חשיבה מוקדמת ותכנון, עשוי להיראות חובבני ולהיכשל בסופו של דבר. תכנון יסודי של האתר יכלול בדיקה של אתרי המתחרים ועשיית מחקר שוק, תכנון מבנה האתר והתוכן שלו, קביעת מטרות ותכנון השיווק של האתר, ועוד ועוד. שלב חשוב במיוחד בין שלבי התכנון המוקדמים הוא איפיון האתר. האיפיון כולל בחירת סוג האתר שייבנה, כיצד הוא ייראה מבחינת המבנה ואילו יכולות יהיו בו (למשל פורום, מערכת לקנייה מקוונת וכו'). שלב זה הוא הזמן המתאים להציב את הדרישות שלכם בפני החברה לבניית אתרים. היעזרו בטיפים שלנו לבניית אתרים כדי להתכונן לכך.
  3. קוד האתר - שפת html היא שפת תגיות שבאמצעותה בונים ומעצבים אתרי אינטרנט. ההמלצה שלנו היא לבנות את האתר ב- xhtml שהיא גירסה נוקשה יותר של html, ויתרונה בכך שהיא יוצרת קוד קריא ונקי יותר, שקל יותר לדפדפן הרשת לקרוא. מעבר לכך, אנו ממליצים בטיפ זה על כתיבת קוד סמנטי המשתמש בתגיות המוכרות למנועי חיפוש, כמו h1, h2, description, keywords וכן הלאה. שימוש בקוד סמנטי יתרום לקידום האתר במנועי חיפוש כיוון שהוא ברור יותר לסריקה והוא מתאר את המבנה של האתר: איזו כותרת חשובה יותר ואיזו פחות, וכולי.
  4. ממשק ידידותי למשתמש - עוד לפני שאנחנו חושבים על מנועי החיפוש, כדאי שנחשוב על הגולשים באתר. כדאי לקחת בחשבון שחלק מהגולשים הם אנשים מבוגרים ואולי אף בעלי מוגבלויות כמו קוצר ראייה. על מנת שהאתר יהיה ידידותי לכל הגולשים, נתכנן אותו שיהיה כמה שיותר ברור וקל להתמצאות. זה כולל בין השאר הקפדה על ניווט ידידותי באתר, על תפריטים ידידותיים המאורגנים לפי חלוקה לנושאים, על עיצוב נקי ככל הניתן ללא אורות מרצדים, שהטקסט יהיה בפונט וצבע קריא ועוד. אתר ידידותי ונעים לגלישה הוא מזמין יותר את הגולשים להישאר בו, הוא נראה רציני ומקצועי יותר ותורם לתדמית העסק.
  5. אופטימיזציה למנועי חיפוש - אם אתם בונים אתר עבור עסק, סביר שתרצו שהאתר ייחשף בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. לשם כך חשוב שהאתר יהיה ידידותי למנועי חיפוש, ועל זה צריך לחשוב ממש מתחילת הדרך, עוד לפני שהקמנו את האתר. החלטות כמו בחירת הדומיין, חלוקת הנושאים לתפריטים, התוכן באתר, כיצד לבצע את עיצוב האתר - עשויות להשפיע על הקידום שלו. למשל ההחלטה לעצב את האתר בפלאש ולא באמצעות html ו CSS עלולה לפגוע ביכולת לקדם את האתר בהמשך.
  6. דגש על תוכן איכותי - התוכן הוא העיקר באתר - מבחינת הגולשים וגם מבחינת מנועי החיפוש. למרות הדחף להשקיע במיוחד בעיצוב ייחודי או בקידום ע"י דחיסת מילות מפתח, חשוב לדעת כי התוכן הוא זה שיביא את הגולשים לאתר (דרך מנועי החיפוש) וגם זה שישאיר אותם שם (כי אם התוכן איכותי ומקצועי, הם ירצו לקרוא אותו).
  7. שיווק האתר באינטרנט - אתר ללא גולשים לא ישיג עבורכם את התועלת לה אתם ודאי מצפים. לכן חשוב ליצור פעילות באינטרנט שתמשוך גולשים. שיווק נכון באינטרנט כולל למשל ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, פעילות ברשתות חברתיות, פרסום האתר בבאנרים באתרים גדולים, ועוד.

הטיפים לבניית אתרים שפורטו לעיל הם רק ההתחלה. כדי ללמוד יותר על בניית אתרים נכונה, אנו ממליצים לקרוא גם את המאמר בניית אתר אינטרנט, ולהתכונן למפגש עם חברת בניית האתרים בצורה מעמיקה. בררו היטב מה אתם מקבלים תמורת כספכם, והאם האתר שלכם מתוכן כראוי, נבנה נכון ויהיה מותאם לקידום במנועי חיפוש.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: