יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
03/04/2024 18:43
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד ...
24/03/2024 10:21
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת ה...
21/03/2024 16:58
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לב...

מהי עלות קידום אתר אינטרנט כיום

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. מהי עלות קידום אתר אינטרנט כיום
06/12/2011 11:52
כמה עולה קידום אתרים, מה משפיע על מחיר קידום האתר ולמה לא תמיד כדאי לשלם פחות.
מחירי קידום אתרים באינטרנט

סקר שוק לפני קידום אתרים

המטרה העיקרית בקידום אתר היא לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש על מנת להגדיל את כמות הכניסות לאתר וכתוצאה מכך גם את המכירות או הרווחים שלו. בדרך כלל היעד הוא לקדם את האתר בכמה ביטויים מרכזיים אל מיקום גבוה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, שם כמות ההקלקות על הלינק שלנו תהיה קרוב לוודאי גדולה יותר. כשמטרה זו עומדת מול עינינו, עלינו לבחון את עלות קידום האתר ולבדוק האם השגת התוצאה המבוקשת שווה את ההשקעה הכספית. במילים אחרות, האם מחיר קידום האתר יוחזר לנו עקב כך שייכנסו אליו יותר גולשים.

כשאנו מחפשים חברה שתבצע עבורנו קידום אתרים מקצועי, רובנו עושים סקר שוק ובוחנים איזו חברה משלבת איכות גבוהה, שירות מהיר ואדיב וכמובן מחיר כמה שיותר אטרקטיבי. חברות שונות מציעות כביכול את אותו שירות תחת הכותרת SEO, אך המחירים שונים לגמרי, והפערים יכולים להיות גדולים מאוד. לכאורה נראה מפתה מאוד לבחור במקדם האתרים המציע את המחיר הנמוך ביותר, אולם בתחום זה חשוב להבין כי המחיר הנמוך עלול להיות בעוכרינו. לפני שממהרים לסגור את העסקה, מומלץ לערוך השוואה מעמיקה בין החברות ולבדוק מה נותנת כל אחת מהן: האם כמות הקישורים מוגבלת מראש? האם הם יוסרו לאחר שיסתיים החוזה? כמה מאמרים יכתבו עבורנו בחודש? האם המחיר כולל גם תיקוני קוד? ועוד.

חבילת קידום אתר - מה כולל המחיר?

במהלך מחקר השוק שעלינו לעשות, כדאי לתת את הדעת לנקודות הבאות:

  • אופטימיזציית קוד - קידום אתר מקצועי כולל ברוב המקרים גם תיקונים בקוד האתר, על מנת להתאים אותו למנועי החיפוש (למשל שימוש בתגיות סמנטיות המסייעות למנוע החיפוש לזהות את מבנה האתר). לכן חשוב לבחור במקדם אתרים בעל גישה לקוד וידע בתכנות.
  • תוכן - רצוי לברר האם החברה מציעה גם שירותי כתיבת תוכן, כיוון שכמות התוכן ותכיפות ההתעדכנות של האתר הינם פרמטרים חשובים בקידומו. בחלק מן החברות, חבילת קידום אתר כוללת כמות מוכתבת מראש של מאמרים בחודש, ולעיתים גם כמות המילים במאמר מוגבלת. רצוי לוודא שהחברה שעמה אתם חותמים חוזה, תתאים את כמות המאמרים ואורכם למידת ההתקדמות של האתר, לנושא שבו הוא עוסק ולמידת התחרות על אותו ביטוי. זה כמובן עשוי להשפיע על מחירי קידום האתר.
  • השגת קישורים - כל אחד יכול להוציא לאתר שלכם קישורים, אבל לא כל אחד יודע היכן להשיג קישורים איכותיים שיקדמו את האתר מעלה ולא יפגעו בקידום שלו. חשוב לוודא שהקידום ייעשה ללא שימוש ב-Black Hat SEO, ושתקבלו כמה שיותר החלפות קישורים איכותיות מאתרים בנושא דומה ולא סתם מעמודים המלאים בקישורים.
  • איכות העבודה - כמו בכל תחום מקצועי, גם כאן כדאי לקבל המלצות על החברה שבה בוחרים. לא כל החברות מוציאות תחת ידיהן עבודה איכותית, כלומר כתיבת מאמרים ייחודיים ומושקעים, קישורים ממקורות חזקים ומגוונים, למידה מהניסיון ועדכון אסטרטגיית הקידום מידי חודש, ניהול בלוגים מועילים וכולי. לאיכות יש כמובן מחיר, ובדרך כלל ניתן לומר שמה שעולה פחות באמת שווה פחות.

מבולבלים? כדאי לעשות סדר במחירים

ישנן חברות שמציעות מסלולים לקידום האתר, שלפיהם ישנו תשלום חודשי קבוע למשך תקופה מסוימת, נניח לשנה, כאשר מחיר חבילת הקידום תלוי בכמות ביטויי המפתח לקידום, והחבילה כוללת מספר קישורים מסוים, רישום לכמות ידועה מראש של אינדקסים, העלאת כמות מתוכננת של מאמרים לאתר וכו'. הבעיה עם קידום בשיטה זו היא שהקידום איננו "עם היד על הדופק", אלא שרירותי וקבוע מראש. באופן כזה, גם אם לא יקרה שום שינוי בשטח, עדיין תקבלו את אותן פעולות בלבד.

מנגד, ישנן חברות בניית אתרים המתמקדות בקידום של כמה ביטויי מפתח על פי מחקר מילים שנעשה בתחילת הדרך ושוב בשלבים מאוחרים יותר, ועושות את כל הנדרש בתקופת החוזה עם הלקוח, על מנת לשפר את דירוג האתר בביטויים שנבחרו. חברת קידום אורגני מקצועית, בודקת אחת לכמה זמן את ההתקדמות של האתר במנועי החיפוש ומשנה את אסטרטגיית הקידום בהתאם. בין השאר מדובר בכתיבת תכנים נוספים, הוספת מילות מפתח (בד"כ ביטויי זנב ארוך), וכמו כן, ניתן מענה לשגיאות שמתגלות באתר באמצעות Google Search Console שתיקונן יכול להביא לשיפור בדירוג האתר.

מחיר קידום אתרים יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדות בחודש עבור חבילה מאוד מצומצמת ומוגבלת של קידום, ועד לכדי סכומים של אלפי שקלים.

המחיר תלוי כמובן במידה רבה בתחום בו עוסק האתר, כיוון שישנם תחומים שאינם תחרותיים - שם גם פעילות מתונה "תעשה את העבודה", אך ישנם תחומים מאוד תחרותיים שבהם כמות גדולה של אתרים מתחרים על ביטוי מסוים שהוא מאוד מבוקש בגוגל. במקרה זה, עלות קידום האתר תהיה גבוהה בהרבה, כי בכדי לעקוף את המתחרים צריך יהיה לבצע את הקידום באינטנסיביות רבה יותר מהם ובאיכות טובה יותר. לשם כך חשוב לבחור בחברת קידום מן השורה הראשונה, עם המלצות והצלחות מוכחות, גם אם זה אומר שהמחיר יהיה גבוה יותר. חשבו לא רק "כמה עולה קידום אתר אינטרנט", אלא גם "לאן אני אגיע בעלות הקידום הזו".

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: