יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
03/04/2024 18:43
במדריך זה, נתעמק בשיטות המומלצות ליצירת דף "אודותינו" יעיל, המכסה הכל מאסטרטגיות תוכן ועד ...
24/03/2024 10:21
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת ה...
21/03/2024 16:58
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לב...

אימות מפרסמים בגוגל אדס - כך תעשו את זה נכון

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. אימות מפרסמים בגוגל אדס - כך תעשו את זה נכון
26/07/2023 18:30
על אימות מפרסמים במערכת של Google Ads, איזו בעיה הוא נועד לפתור וכיצד לבצע את האימות.
איך לאמת עסק בגוגל אדס

אימות המפרסמים Google Ads Advertiser Verification

בעידן הדיגיטלי, פרסום מקוון הפך למרכיב חיוני באסטרטגיות שיווק לעסקים ברחבי העולם. גוגל אדס, אחת מפלטפורמות הפרסום הבולטות, מציעה מגוון רחב של אפשרויות למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם. עם זאת, עם טווח ההגעה העצום והנגישות של פרסום מקוון, גדל גם הסיכון לפרסומות הונאה שמטעות את הגולשים. כדי להתמודד עם החשש הזה ולקדם שקיפות, גוגל הציגה את המושג "אימות מפרסם" בתוך מערכת הפרסום שלה. במאמר זה, נחקור את החשיבות של אימות מפרסם, את היתרונות שלו, ונספק מדריך שלב אחר שלב כיצד להשלים את תהליך האימות.

הבעיה: הונאה במודעות ומודעות מטעות

הונאת מודעות, הכוללת קליקים מזויפים או מונעי בוטים, כמו גם פרסומות מטעות או זדוניות, היוותה בעיה מתמשכת בתעשיית הפרסום המקוון. שיטות הונאה כאלה לא רק פוגעות באמינות פלטפורמת הפרסום, אלא גם מובילות לחוויות משתמש שליליות, השוחקות את האמון בין המשתמשים והמפרסמים.

כדי להילחם בבעיה זו, גוגל הטמיעה אמצעים שונים כדי לשמור על שלמות רשת הפרסום שלה. אחד האמצעים הוא אימות המפרסמים.

החשיבות של אימות המפרסם

אימות המפרסם משמש כשלב קריטי להבטיח שעסקים המפרסמים ב-Google Ads הם לגיטימיים ושקופים לגבי זהותם. זה עוזר למשתמשים להבדיל בין מודעות מהימנות להונאות פוטנציאליות או תוכן מטעה. על ידי אישור הזהות של המפרסמים, גוגל שואפת ליצור סביבת פרסום בטוחה יותר עבור כל בעלי העניין, כולל משתמשים, מפרסמים ומפיצים.

בהדרגה, גוגל מבקשים מחשבונות פירסום קיימים לאמת את חשבונם. עם זאת, אין צורך להמתין שגוגל יבקשו ממך לאמת את חשבון המודעות שלך וניתן בצורה יזומה להתחיל בהליך האימות מיידית.

מדריך שלב אחר שלב לאימות מפרסם

נסביר כיצד לבצע את האימות צעד צעד.

  1. יצירה או גישה לחשבון Google Ads - כדי להתחיל בתהליך האימות, תזדקק לחשבון Google Ads. אם כבר יש לך אחד, היכנס באמצעות האישורים שלך. אם לא, תוכל ליצור חשבון על ידי ביקור באתר Google Ads וביצוע הוראות ההרשמה.
  2. נווט אל עמוד האימות - לאחר הכניסה לחשבון גוגל אדס, לחץ על סמל גלגל השיניים (הגדרות) בפינה העליונה (צד ימין לחשבונות בעברית, צד שמאל לחשבונות באנגלית) של מרכז השליטה של Google Ads. מהתפריט הנפתח, בחר "הגדרה" ולאחר מכן בחר "גישה לחשבון ואבטחה".
  3. גישה למידע אימות - בחלק "גישה לחשבון ואבטחה", תמצא את הכרטיסייה "אימות". לחץ על כרטיסייה זו כדי לגשת למידע האימות.
  4. ספק פרטי עסקים - כעת תידרש לספק פרטים עסקיים חיוניים כדי לאמת את זהותך. פרטים אלה עשויים לכלול את שם העסק שלך, כתובת פיזית, פרטי קשר ותיאור קצר של העסק שלך.
  5. הגשת תיעוד - לאחר מתן הפרטים העסקיים הדרושים, Google עשויה לבקש תיעוד נוסף כדי לאשר את מקוריות העסק שלך. מסמכים אלה עשויים לכלול רישיונות עסק, תקנון או מסמכים משפטיים אחרים. ודא שהמסמכים שאתה מגיש מדויקים ומעודכנים.
  6. המתנה לאימות - גוגל תבדוק את המידע והתיעוד שסופק על ידך. תהליך האימות עשוי להימשך מספר ימים, בהתאם לכמות הבקשות. מנסיוננו, הרבה פעמים האימות מאושר בתוך פחות מ-24 שעות. במהלך תקופה זו, חיוני לשמור על שקיפות ודיוק כדי לזרז את האימות.
  7. השלמת אימות - לאחר שגוגל תסיים את תהליך האימות ותאשר את האותנטיות של העסק שלך, תקבל הודעה המאשרת את השלמת תהליך האימות בהצלחה. מזל טוב, המודעות שלך מאומתות כעת!

אימות מפרסם עבר בהצלחה

מילות סיכום

הכנסת אימות מפרסמים ב-Google Ads מהווה צעד משמעותי לקראת בניית סביבת פרסום בטוחה ואמינה יותר. על ידי הבטחת הלגיטימיות של עסקים המפרסמים בפלטפורמה שלהם, גוגל שואפת להגן על המשתמשים מפני פרסומות הונאה ומטעות תוך טיפוח שקיפות ואמון בפרסום מקוון.

אם אתה מפרסם המשתמש ב-Google Ads, הקפד להשלים את תהליך האימות באופן מיידי כדי להוכיח את המחויבות שלך לשיטות פרסום אתיות וכדי להגיע לקהל היעד שלך בצורה יעילה יותר. אימות מפרסם מועיל הן למפרסמים והן למשתמשים, ויוצר מצב של win-win עבור כל מי שמעורב באקוסיסטם הפרסום הדיגיטלי.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: