יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
04/04/2024 18:47
בניית של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי גיימינג, מחשבים, סלולר וציוד נלווה
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...

בניית חנות וירטואלית לתכשיטים

  1. דף הבית
  2. בניית אתרי מכירות
  3. בניית חנות וירטואלית לתכשיטים
יש לך עסק לתכשיטים וחשבת למכור באינטרנט? אנחנו כאן כדי לעשות לך קצת סדר בדברים.
אתר מכירות לתכשיטים וליהלומים

הקמת חנות וירטואלית לתכשיטים

תחום הצורפות תמיד קסם לכם? חיים ונושמים את עולם היופי והתכשיטים? אם כן, תוכלו בהחלט לעשות מזה עסק, להרוויח לא רע ואף להביא רוח רעננה של מקוריות לשוק התכשיטים, על פי הסגנון האישי שלכם. אם בעבר היה הכרח לשכור חנות פיסית לתכשיטים ולהתקין ארונות זכוכית מעוצבים כדי למשוך את לב הלקוחות, הרי שהיום, בזכות האינטרנט אפשר להקים חנות וירטואלית לתכשיטים ולהתחיל לסחור בתכשיטים מהבית ללא תשלומים נוספים על הארנונה וללא שכר טרחה לעובדים נוספים.

מה אפשר למצוא בחנות וירטואלית לתכשיטים?

חנות וירטואלית לתכשיטים ולאביזרים נלווים היא גן עדן עבור נשים רבות, ולא אחת גם עבור גברים המעוניינים להפתיע את נשותיהם או אף לבחור תכשיט לעצמם בקטגוריה המיועדת לגברים. להלן מספר דוגמאות לפריטים בולטים שאפשר למצוא בחנות המקוונת:

  • צמידים – הצמיד הוא אחד התכשיטים האהובים ביותר. הנשים רואות בצמיד ביטוי ליופי, והן לא תהססנה לענוד אותו לקראת אירוע משמעותי כלשהו. צמידי כסף וצמידי זהב מגיעים במגוון רחב של עיצובים כמו צמידי חוטים, צמיד הכולל עין כחולה המשובצת יהלומים, צמיד בצורת צמה ועוד. ישנם גם גברים שישמחו להזמין לעצמם צמידים סולידיים המדגישים את גבריותם.
  • טבעות – הן אמנם קטנות, אך אם יעצבו אותן כראוי, לא יהיה ניתן להתעלם מהן. טבעות הזהב והכסף מגיעות בעיצובים מקוריים דוגמת עיטורי פרחים, כתר, ענפי זית, זוג לבבות, טבעת ארבע שורות או טבעת המשובצת באבני חן צבעוניות.
  • שרשראות – השרשרת היא אחד התכשיטים הבולטים ביותר, ולכן שילוב של שרשרת מעוצבת כחלק מהלבוש הכללי הוא הרבה פעמים הכרח ביציאה לאירוע משפחתי או במפגש בין חברים. זו יכולה להיות שרשרת זהב או כסף חלקה, או שרשרת תליון המגיעה בצורות שונות כמו לב, חריטת עץ, לוכד חלומות משובץ באבן טורקיז, עוגן, עיגול משובץ יהלומים, פרפר, זנב לוויתן המעוטר באבנים כחולות וכמובן מגן דוד.
  • עגילים – העגילים הם משוש חייה של כל אישה, ומבין כל התכשיטים העגילים הם אלה שמעניקים לה את היופי ותחושת הביטחון העצמי. בחנות וירטואלית לתכשיטים אפשר למצוא עגילים מכל הסוגים: צמודים לאוזן, עגילים נופלים, עגילי חישוק חלקים או כאלה המשובצים באבני חן.
  • שעוני יד מעוצבים – לקטגוריית התכשיטים נכנסים גם שעוני היד בזכות הווריאציות העיצוביות המרהיבות שלהם. בימינו, השעון אינו רק מנגנון דיגיטלי אשר מורה לנו את השעה הנכונה, אלא גם תכשיט מעוצב לגבר ולאישה כאחד. משום כך, השעון הוא המתנה המושלמת לכל אחד.
  • אקססוריז – אחת הדרכים להגדיל את רווחי החנות האלקטרונית היא להכניס אליה גם את קטגוריית האקססוריז הכוללת תיקים, כובעים, צעיפים, חגורות מעוצבות ופריטים רבים נוספים שיכולים להתמזג עם התכשיטים וליצור את המראה האופנתי. כמובן, אם החלטתם להתמקד יותר בתחום התכשיטים, אל תתנו לאקססוריז לגנוב את כל ההצגה ומקמו אותם בקטגוריה משנית נפרדת.

תליון על אבנים

הטובים לחנות הווירטואלית – איך בוחרים את התכשיטים הנכונים למכירה?

תחום התכשיטים נרחב מאוד ופונה לקהלי יעד רבים – גברים העומדים להתחתן ומחפשים טבעת אירוסין משובצות יהלומים לארוסתם, אנשי עסקים המחפשים שעוני יוקרה מעוצבים, נשים צעירות המחפשות תכשיטי כסף וזהב בעלות של עד כמה מאות שקלים ועוד.

כדי למקסם את הרווחים ממכירת התכשיטים באינטרנט, חשוב שאתר המכירות ישמור על מיקוד מבחינת המוצרים שהוא מציע ויכוון את החנות לקהל יעד מסויים. להציע באותה חנות גם טבעת אירוסין באלפי שקלים, גם שעון יד יוקרתי לגבר וגם כובעים וצעיפים בשווי 50 ₪ עלול להביא למצב שנבריח לקוחות פוטנציאליים, בבחינת "כל המוסיף גורע". שמירה על נישה מרכזית אחת והתמקדות בקהל יעד מוגדר יכולה לתרום משמעותית למיתוג החנות האינטרנטית ולהגדלת ההכנסות ממנה.

אישה עונדת תכשיט

מכירת תכשיטים באינטרנט – האם זה אפשרי?

ישנם סוגים מסוימים של תכשיטים שלא פשוט למכור באתרי אינטרנט בגלל הניתוק הפיסי שבין המוצר ללקוח. לדוגמה, גולשת המעוניינת לקנות טבעת יוקרתית אינה יכולה למדוד אותה. גם אם בעלי החנות הווירטואלית מספקים את מידות הטבעת באתר, הגולשת לא תמיד יודעת מהי המידה שלה שבלאו הכי יכולה להשתנות בהתאם לעונת השנה (בקיץ מידת האצבע יכולה להיות גדולה יותר מאשר בחורף). באופן דומה, גולשים המבינים ביהלומים יהססו לרכוש תכשיטים המשובצים ביהלומים באתרי אינטרנט, מכיוון שלא יוכלו לבחון את היהלומים בעזרת מיכשור מיוחד.

ניתן להתגבר על אתגרים אלה באמצעות מדיניות החזרת מוצרים נוחה שתרכוש את אמונם של הלקוחות. בניגוד לדיעה הרווחת שמדיניות החזרת מוצרים נוחה תביא להפסדים לחנות בשל ריבוי החזרות, ההיפך הוא הנכון, וניכר כי דווקא חנויות המאמצות מדיניות החזרת מוצרים שנוחה לרוכשים מצליחות לעודד הרבה יותר רכישות באתר.

מעבר לכך, מרבית הגולשים מעדיפים לרכוש תכשיטים דווקא בחנות תכשיטים באינטרנט, מכיוון שהם נחשבים לזולים יותר (בגלל עלויות התפעול הנמוכות של העסק), ומשום שניתן להזמין את התכשיט הרצוי בכל עת ומכל מקום.

חנות אינטרנטית למכירת תכשיטים מזהב

כך תעצבו אתר למכירת תכשיטים

בעוד מוצרים כמו מחשבים או מכשירי סלולר נמדדים בעיקר ברמת הטכנולוגיה שלהם, תכשיטים הם מוצרים אסתטיים שהדבר החשוב בהם הוא העיצוב ולא הפונקציונאליות. לכן, כאשר מקימים חנות לתכשיטים באינטרנט, צריך לכוון אותה בעיקר לרגש של הרוכשים הפוטנציאליים ולהשקיע בעיצוב  החנות.

עיצוב חנות וירטואלית לתכשיטים צריך להיות עיצוב מוקפד וברמה גבוהה, גם ברמת עיצוב המסגרת של האתר (התפריטים והאלמנטים השונים על המסך) וגם ברמת עיצוב התכנים (תמונות המוצרים והקטגוריות).

מבחינת עיצוב המסגרת של החנות הווירטואלית, מומלץ שלא להתפשר על תבנית ולהשקיע בעיצוב בהתאמה אישית. באופן זה, עיצוב החנות יהיה ייחודי ובלעדי וכזה שנבדל מחנויות מתחרות ברשת. מומלץ הרבה פעמים לבחור בצבעים סולידיים כמו שחור, לבן וגווני אפור. צבעים אלו גם משדרים יוקרה וגם אינם "גונבים" את הפוקוס מהתכשיטים המוצגים באתר. עם זאת, ישנן חנויות תכשיטים רבות שמעוצבות במכוון בצבעים אחרים, לדוגמה בגווני שמנת או אפילו עושות שימוש בצבעים נועזים כגון סגול.

בדף הבית של האתר מומלץ לשלב מספר תמונות סליידר מתחלפות, אשר יכניסו את הרוכש לאווירה המתאימה. אפשר, לדוגמה, להציג גבר עונד שעון ומסתכל עליו, אישה עם שרשרת יהלומים עליה, או תקריב של יד עם טבעת אירוסין מנצנצת על האצבע.

מבחינת עיצוב התכנים, מומלץ להשתמש בצילומי תכשיטים באיכות גבוהה במיוחד ולא להתפשר על תמונות באיכות בינונית. על מנת להדגיש את יופייה של השרשרת או את ייחודיותו של הצמיד, מומלץ לצלם את הפריטים על רקע לבן, תוך שימוש במצלמה מקצועית בעלת אפקטים מיוחדים אשר תפיק את התמונה המושלמת. לשם כך, מומלץ להעזר בצלם מוצרים, אך צריך לשים לב כי לא כל צלם מוצרים הוא צלם המתמחה בצילום תכשיטים. בכדי לצלם תמונות של תכשיטים יוקרתיים כמו טבעות יהלומים, נדרשת התמחות מיוחדת בצילום תכשיטים ונסיון רב.

חנות אינטרנטית ליהלומים

תכונות חשובות באתר למכירת תכשיטים באינטרנט שמגדילות את המכירות

כאמור, אחד האתגרים שצצים בעת ביצוע רכישות תכשיטים באינטרנט הוא חוסר היכולת למדוד את התכשיט לפני המכירה. לפיכך, כדי להקל על הלקוח לבצע את התאמת התכשיט לדרישותיו, כדאי לשלב באתר הדמיות חזותיות של תמונה ושל וידאו. כל תכשיט באתר צריך לכלול תמונות ממספר זוויות צילום שונות, לרבות צילומים המתמקדים בחלקים העיקריים של התכשיט, כגון סוגר או תליון. כדאי לשלב הדמיות של 360 מעלות. בנוסף, מומלץ לשלב תמונות ואף סרטונים של דוגמניות או מודליסטיות העונדות את התכשיט. סרטון המראה תצוגת אופנה קצרצרה של 10 שניות של דוגמנית העונדת את התכשיט, יכול להגדיל את המכירות באתר באופן משמעותי.

על מנת לאפשר גמישות מירבית לגולש, נאפשר לו להרכיב את התכשיט בעצמו. אם הוא מתעניין בשרשרת, הוא יכול לבחור את הסוג שלה (זהב או כסף) ועיצובה, כמו גם את התליון שיוצמד אליה: תליון בצורת לב, עלה, מגן דוד, טיפה ועוד.

נוכל להציע בעמודי המוצר גם שדרוגים אפשריים לאותו המוצר. למשל, ברכישת שרשרת יהלומים, נציע לגולש להכפיל את כמות היהלומים, או להוסיף לשרשרת תליון תואם. נוכל גם להציע לו לרכוש קופסת מתנה יוקרתית עבור השרשרת.

תכשיטים בדרך כלל מגיעים כסט, ולכן, כדאי להציע לגולש שמתעניין בתכשיט מסויים גם את המוצרים המשלימים שלו לסט. אם לדוגמה הגולש מתעניין בשרשרת יהלומים, נציע לו לרכוש בנוסף גם עגילי יהלומים תואמים וצמיד משובץ יהלומים תואם.

בעמודי הקטגוריה, המציגים תצוגה מוקדמת של המוצרים השונים, כדאי לשלב פילטר סינון מתקדם שיקל על איתור התכשיט המועדף על הגולש. אם מדובר בחנות וירטואלית ליהלומים, אז הפילטר צריך לסנן לפי דרגת הצבע, דרגת השקיפות, החיתוך, הקראט וכמובן המחיר.

החלטתם על הקמת אתר מכירות לתכשיטים

לסיכום, הקמת חנות וירטואלית לתכשיטים יכולה להביא לכם רווחים נאים, גם אם אתם רק נכנסים לעולם הנרחב של התכשיטים. עם זאת, חשוב לזכור שמכיוון שהלקוחות שלכם אינם יכולים לראות ולמדוד את המוצרים לפני ביצוע התשלום, חשוב לדאוג לעיצוב איכותי של האתר, לאפשר בו ביצוע הדמיות ולהגדיר מדיניות החזרת מוצרים נוחה.

אולי יעניין אותך גם:
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: