יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
04/04/2024 18:47
בניית של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי גיימינג, מחשבים, סלולר וציוד נלווה
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...

בניית חנות וירטואלית לבעלי חיים

  1. דף הבית
  2. בניית אתרי מכירות
  3. בניית חנות וירטואלית לבעלי חיים
יש לך אהבה גדולה לחיות מחמד? מתכנן למכור באתר מכירות משלך מזון או אביזרים לכלבים, חתולים, תוכים או דגים? המאמר הזה בשבילך.
אתר מכירות לכלבים וחתולים

הקמת חנות וירטואלית למזון ואביזרים לבעלי חיים

אוהבים בעלי חיים ורוצים למכור מוצרים איכותיים למגדלי חיות מחמד? האם חשבתם לשווק את המוצרים דרך האינטרנט? אם אין לכם עדיין עסק פעיל ואתם חוששים להתחיל בחנות פיסית מסיבות של עלות כלכלית גבוהה או מסיבה כלשהי אחרת, כדאי לשקול את האפשרות של הקמת חנות וירטואלית למזון ואביזרים לבעלי חיים. חנות מקוונת כזו תאפשר לכם לפרוץ קדימה עם העסק ולהתחיל למכור ללקוחות משלכם.

כל מה שאתם צריכים לחיית המחמד האהובה שלכם

על פי רוב, בחנות וירטואלית לבעלי חיים ניתן למצוא חלוקה ברורה לקטגוריות של חיות המחמד הנפוצות ביותר: כלבים, חתולים, תוכים, דגים, שרקנים, אוגרים ולטאות. ישנן חנויות המספקות מזון לבעלי חיים נוספים, לדוגמה, חנויות שהן ספקיות מוצרים לגני חיות ופינות חי. חנויות אלו עשויות לכלול קטגוריות שונות במעט, כמו יונקים, בעלי כנף, מכרסמים וזוחלים.

בכל קטגוריה ניתן למצוא את המוצרים המתאימים לבעלי החיים:

  • מזון לבעלי חיים – קטגוריה זו כוללת מיני מזונות שונים לרווחתם של בעלי החיים, לדוגמה מזון יבש, מזון מקופסת שימורים, מזון טבעי ורפואי, תוספי תזונה חיוניים, חטיפים בריאים לפינוק ועוד.
  • ציוד לבעלי חיים – קטגוריה זו כוללת מוצרים המשמשים את בעלי החיים למחייתם, לדוגמה מיטות לכלבים וחתולים, אקוואריום לדגים, חול לאיגואנה, כלוב לתוכים או למכרסמים, רצועות להולכת בעלי חיים, מברשות לבעלי הפרווה, מלונות, קערות למזון ושתייה ועוד.
  • פינוקים לבעלי חיים – קטגוריה זו כוללת מוצרים לכיף ושעשוע של בעלי החיים, לדוגמה צעצועים לכלבים להפגת השעמום, מתקן שעשועים לחתולים, חבלי משחק לתוכים, בגדים להגנה מפני הקור, כלובי נשיאה ועוד.
  • תכשירים ומוצרי היגיינה – קטגוריה זו כוללת מוצרים לשמירה על בריאותם של בעלי החיים, לדוגמה שמפו לניקוי הפרווה, תכשיר נגד פרעושים (אמפולות, ספריי), מברשות לסירוק הפרווה ועוד.

מכירת מזון לחתולים וכלבים באינטרנט

מה מייחד חנות וירטואלית לבעלי חיים מחנויות אינטרנטיות אחרות?

קהל היעד של החנות באינטרנט המספקת מוצרים לבעלי חיים הוא בעיקר אנשים המגדלים את חיית המחמד שלהם באהבה, ולכן הם רוצים להעניק לה את המוצרים והתפנוקים הטובים ביותר.

כדי שהתוכן בחנות הווירטואלית "ידבר" אל קהל היעד הרלוונטי, חשוב לפנות לרגש שלו ולהדגיש את תרומתם של המוצרים האלה לבעלי החיים. לכן, עמודי המוצר באתר צריכים מצד אחד לספק מידע מפורט וברור על הערך המוסף של מוצרים אלו לבעלי החיים שישתמשו בהם, ומצד שני לפנות אל הרגש של הגולש על ידי ניסוח מסרים של אהבה לחיות המחמד, תוך שילוב תמונות וסרטונים של כלבים עליזים, חתולים שובבים ודגים ססגוניים. המטרה העיקרית היא ליצור הזדהות בקרב הגולש, הזדהות אשר תעודד אותו להוסיף מוצרים לסל הקניות ולבצע רכישה.

דבר נוסף המייחד חנות וירטואלית לבעלי חיים מחנויות של מוצרים אחרים, הוא העובדה שרוב הלקוחות הם לקוחות קבועים וחוזרים. לקוח שמגדל חיית מחמד הוא לקוח שרוכש בתדירות קבועה מזון לבעלי חיים, חטיפי בריאות, מוצרי היגיינה לחיית המחמד ועוד. כדי לעודד את הלקוח לחזור ולרכוש שוב באתר המכירות, חשוב לתת לו חוויית רכישה מצוינת, ובנוסף להשתמש בתמריצים שיגרמו לו לחזור לרכישה נוספת, כגון הנחה ללקוחות קבועים (מועדון לקוחות), חלוקת קופונים או צבירת נקודות לרכישה הבאה. דיוור ברשימת תפוצה עם חדשות, עדכונים, טיפים והמלצה על מוצרים מיוחדים יכול גם כן לחזק את הקשר עם הלקוחות הקבועים בחנות.

בניית חנות אינטרנטית למוצרים לכלבים

מכירת ציוד לבעלי חיים באינטרנט – האם כדאי?

ממבט ראשון, יש שיחששו לרכוש ציוד לחיות המחמד דרך האינטרנט, שכן הריחוק האינטרנטי ימנע מהם למשש את הצעצוע שהם רוצים לקנות לכלב או לבחון מקרוב את סל הנשיאה לחתול. ניתן להתגבר על אותו ריחוק במספר אופנים. ראשית, שילוב תמונות איכותיות של המוצרים ואף סרטוני וידאו, לרבות תמונות וסרטונים להמחשת השימוש (נניח כלב שלובש את הסוודר, או חתול שמשחק בצעצוע). שנית, תאור מפורט של המוצרים, כולל החומר ממנו עשוי המוצר, היתרונות של מוצר זה על פני מוצרים אחרים, מאפייני בריאות וכשרות ועוד.

לחנות לבעלי חיים באינטרנט יש יתרונות רבים על פני חנות פיסית לבעלי חיים, בין היתר בזמינות 24/7 ובפריסה ארצית. בעוד שבחנות פיסית שעות העבודה הן מוגבלות וגם לא ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים שגרים רחוק מהחנות, בחנות באינטרנט המוגבלות בשעות ובמרחק אינה קיימת וניתן לרכוש מוצרים גם בשעות הלילה או בסוף השבוע מהקצה השני של המדינה. יתרון נוסף לחנות וירטואלית לבעלי חיים לעומת חנות פיסית, אלו עלויות התפעול הנמוכות. בחנות האינטרנטית אין צורך להחזיק מלאי גדול ויקר ואין צורך לשלם שכירות יקרה, ארנונה ותשלום לעובדים רבים.

הקמת אתר מכירות לחיות מחמד

דגשים לתכנון חנות וירטואלית לבעלי חיים

כאשר הגולש מבקר בחנות מקוונת לבעלי חיים, הוא מחפש את הקטגוריה הרלוונטית עבורו בהתחשב בחיה שהוא מגדל בבית. סידור לא נכון ולא מתוכנן של המוצרים באתר עלול להביא למצב בו הגולש יאבד בין מאות עמודי מוצרים שאינם רלוונטיים אליו כלל. משום כך, חשוב לכלול ניווט ברור לקטגוריות ואף מומלץ להוסיף תמונה של בעל החיים המייצג את הקטגוריה. לדוגמה, בקטגוריה "דגים" אפשר להציג תמונה של דגים, ובקטגוריה "מכרסמים" אפשר להציג תמונה של מכרסמים. כדי להקל עוד על הניווט, כדאי להשתמש בפירורי לחם, שזה למעשה הצגה של מיקום העמוד הנוכחי ביחס לדף הבית, לדוגמה: דף הבית » כלבים » מזון » מזון יבש.

דבר נוסף שיש לכלול באתר החנות המקוונת הוא מערכת סינון חכמה שתאפשר לגולש למצוא את המוצרים המעניינים אותו לפי גודל, טעם (אם מדובר במזון או חטיף), מותג או מאפייני מוצר נוספים. מערכת סינון מוצרים מאפשרת התמצאות מהירה וקלה באתר ומשדרגת משמעותית את חוויית הרכישה של הגולש.

כמו בכל חנות וירטואלית, צריך האתר לכלול מידע חיוני לגולש בנוגע לנושאים כמו מדיניות משלוחים או אזורי החלוקה. כאן הדבר חשוב עוד יותר, כיוון שבמדובר במוצרים מתחום המזון ומתחום הבריאות, ולכן לעיתים יש מגבלות על מדיניות החזרת המוצרים ועל אזורי החלוקה.

להגדלת המכירות, כדאי ליצור חבילות מוצרים ולכל מוצר ראשי יש להציע מוצרים משלימים ונלווים. למשל, ברכישת אקוואריום לדגים, ניתן להציע כחלק מהחבילה גם מזון לדגים, אבני נוי או מסנן מים. ברכישת 2 חבילות מזון כלבים, ניתן להציע חטיף מיוחד לכלבים במחיר מיוחד. ברכישת שמפו נגד פרעושים לכלב או לחתול, ניתן להציע גם מברשות לפרווה במחיר מוזל. ברכישת כלוב לתוכים, ניתן להציע מתקן להאכלה ולשתייה לתוכים.

זאת ועוד, אם אתם מציעים מוצרים במחירים זולים במיוחד, מומלץ לשקול לעבוד עם אתרי השוואות מחירים כמו זאפ. כיוון שחלק מהמוצרים הם מוצרים ברי השוואה, רוכשים רבים יבצעו את הרכישה שלהם באתר הזול ביותר שימצאו ברשת.

חנות למכירה של אביזרים וציוד לבעלי חיים

הראו שגם אתם אוהבים בעלי חיים

כאמור, חנות וירטואלית למזון ואביזרים לבעלי חיים צריכה לדבר אל תודעתו של הגולש, אל רגש האהבה והדאגה שלו לבעל החיים שהוא מטפח. לפיכך, בנוסף לתיאורי המוצרים והתמונות האיכותיות, מומלץ להעלות לאתר גם מאמרים אשר מעניקים ערך מוסף לבעלי החיים. אלה יכולים להיות מאמרים העוסקים בתזונה נכונה לכלבים, טיפים לבחירת משחקים לחתולים, שימוש נכון בחומרי הדברה נגד פרעושים או הצעות מקוריות לשמות לבעלי חיים חדשים שהגולשים החליטו לאמץ.

דרך טובה להגיע אל לבו של הגולש היא להשקיע בעמוד "אודות" של החנות. זו ההזדמנות שלכם ליצור הזדהות עם הגולשים ולהראות לגולשים שגם אתם אוהבים בעלי חיים בדיוק כמותם. תוכלו לכתוב כמה מילים על החזון של החנות, לספק רקע קצר ומעניין על הקמתה ולהדגיש כיצד הדאגה שלכם לבעלי החיים מתבטאת במוצרים שלכם: אתם מספקים מוצרים איכותיים העומדים על פי התקן, מוצרים שאתם אישית משתמשים בהם וכי יש לכם מגוון רחב של מוצרים, כך שכל מגדל בעל חיים יוכל למצוא את המוצר הכי מתאים לחיית המחמד שלו.

נוסף על כך, כדי להעניק לחנות הווירטואלית מראה מושך ומזמין אפשר להעלות סרטונים איכותיים. שהרי מי לא אוהב לצפות בכלב שובב אשר מתחמק בכל דרך מהמקלחת או בחתלתול חמוד המגלגל עגבניית שרי? אלה יכולים להיות גם סרטונים מבוימים של בעלי חיים מאושרים המתרוצצים בחיק הטבע, או אפילו סרטוני אנימציה המספרים את סיפורן של החיות האהובות.

לסיכום, הקמת חנות וירטואלית למזון ואביזרים לבעלי חיים אינה כוללת רק את הפן הטכני, אלא גם את הצד הרגשי. כאשר אתם מקימים חנות כזו חשבו על עצמכם כמגדלי בעלי חיים ועל הגולשים המעוניינים לספק את הטוב ביותר לחיית המחמד שלהם. עם גישה כזו תוכלו לצבור קהל לקוחות קבוע ונאמן לאורך כל הדרך ולהגדיל את הרכישות באתר שלכם בטווח הארוך.

אולי יעניין אותך גם:
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: