יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
04/04/2024 18:47
בניית של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי גיימינג, מחשבים, סלולר וציוד נלווה
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...

בניית חנות וירטואלית לספרים

  1. דף הבית
  2. בניית אתרי מכירות
  3. בניית חנות וירטואלית לספרים
חובב ספרים, קריאת מגזינים או מילוי תשבצים? מתכנן להקים אתר למכירה של ספרים ומוצרי דפוס שונים? ליקטנו עבורך כל מה שחשוב שתדע לפני שאתה עושה את הצעד הראשון.
חנות ספרים באינטרנט

הקמת חנות וירטואלית לספרים

קריאת ספרים היא הבילוי המועדף עליכם בסופי שבוע? מעוניינים להקים חנות וירטואלית לספרים ולשתף גם את האחרים בהנאה שבקריאה? חנות וירטואלית היא הפתרון המתאים עבורכם. אם בעבר היתה נדרשת חנות פיסית כדי למכור ספרים בעיר בה אתם גרים, היום אפשר למכור בכל הארץ ולאורך כל שעות היממה מחנות ספרים וירטואלית באינטרנט.

חנות ספרים באינטרנט

אילו מוצרים ניתן למכור בחנות לספרים באינטרנט?

בדומה לחנות ספרים פיסית, אפשר למצוא את כל סוגי הספרים גם בחנויות וירטואליות לספרים. אז אילו ספרים אפשר למצוא בחנות וירטואלית למכירת ספרים?

  • ספרי ילדים – כדאי להרגיל את הילדים לקרוא ספרים בגיל צעיר. בחנות הווירטואלית אפשר למצוא ספרים מגוונים כמו "קופיקו" של תמר ברנשטיין, "אבא עושה בושות" של מאיר שלו או "ענן על מקל" של רינת הופר. אלו ספרים שהורים רבים ישמחו לרכוש לילדיהם.
  • ספרי מדע בדיוני – ספרי המדע הבדיוני לוקחים אותנו למחוזות רחוקים אל מעבר לכוכבים או לגבולות המדע המוכר לנו. אפשר ליהנות מספרים כמו "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" של דאגלס אדמס, "אני, רובוט" של אייזק אסימוב או "עולם טבעת" של לארי ניבן.
  • ספרי שירים – השירים פונים אל הרגש שבתוכנו, ואכן, ניתן היום לרכוש באופן מקוון את מיטב ספרי השירים של סופרים ומשוררים ידועים, כגון, יהונתן גפן, ש"י עגנון, נתן אלתרמן, יהודה עמיחי ואחרים.
  • ספרי פרוזה – קטגוריה זו כוללת בדרך כלל ספרות יפה וקלאסיקות כמו "הזקן והים" של ארנסט המינגווי, "ג'יין אייר" של שרלוט ברונטה, "יקיצה" של ניר ברעם או "אשתו של מגדל התה" של דיינה ג'פריס.
  • ספרי מתח – מדובר באותם ספרים שאיננו יכולים להניח מידנו עד שלא נדע מה קרה בסוף והאם באמת הצליחו לתפוס את הרוצח. מבין סופרי המותחנים אפשר להזכיר את הרלן קובן, דיק פרנסיס ואגאתה כריסטי, אשר את כולם תוכלו למכור בחנות הווירטואלית שלכם.
  • ספרי ביוגרפיה – ספרי הביוגרפיה לוקחים אותנו לחייהם של מפורסמים ומסייעים לנו להכיר את עולמם הפנימי.
  • ספרות מקצועית – מדובר בדרך כלל בספרי הדרכה וייעוץ בתחומים כמו שימוש במחשב, פסיכולוגיה, הורות, חיפוש עבודה, ספרי בישול או שמירה על אורח חיים בריא.
  • ספרים בשפות זרות – בחנויות ספרים רבות ניתן למצוא ספרים באנגלית, ספרים בערבית, ספרים ברוסית, ובכלל ספרים במגוון רחב נוסף של שפות: גרמנית, צרפתית, איטלקית ועוד.
  • ספרי לימוד – ספרי עזר או ספרים שנועדו ללימוד עצמי: מילונים, ספרים לבני נוער לקראת בגרות, חוברות עבודה לילדים לחופש הגדול ועוד.
  • תשבצים – אוסף של חוברות תשבצים מכל הסוגים המיועדים לאנשים שמעוניינים לחדד את מוחם. בקטגוריה זו ניתן למצוא גם תשחצים, חידות היגיון, סודוקו, חידות מתמטיות ועוד.
  • ספרי מדע – ספרים רבים נועדו להרחיב את הידע של האדם בתחומים שונים: פיסיקה, מתמטיקה, ביולוגיה, זואולוגיה או כימיה.
  • מוסיקה – ניתן לשלב בחנות הווירטואלית מכירה של קבצי מוסיקה דיגיטליים או מכירה של דיסקים ותקליטים של זמרים מקצועיים ומפורסמים.
  • משחקי קופסה – ניתן גם לשלב בחנות הווירטואלית מכירה של משחקי קופסה לכל המשפחה כמו קטאן, טאקי או משחקי זיכרון.

כמובן שניתן לשלב סוגי ספרים וז'אנרים שונים, כמו גם מוצרים נוספים, כגון, מוסיקה ומשחקים. במקרה של ריבוי נושאים וסגנונות, מומלץ לחלק את החנות האינטרנטית לקטגוריות ברורות, על מנת להקל על הניווט וההתמצאות בה: ספרים לילדים, ספרות לבני נוער, ספרי כלכלה, מדריכי טיולים, ספרים יד שנייה, ספרות זרה, ספרות מקצועית ועוד. אפשר להוסיף קטגוריות ייחודיות, כגון, הוצאות ספרים מוכרות, רבי מכר, סופרים צעירים, הנמכרים ביותר, ספרים במבצע ועוד.

מכירת ספרים באינטרנט

מדוע כדאי למכור ספרים דווקא באינטרנט?

ספרים תופסים מקום רב ופעמים רבות שורר בחנות הספרים חוסר סדר מוחלט. לכן, הרוכשים בחנות פיסית זקוקים לעזרת המוכר לשם התמצאות בחנות ולאיתור ספר זה או אחר, איתור שלא פעם קשה גם למוכר עצמו וגוזל ממנו זמן רב. יתרה מכך, לעיתים המוכר כלל אינו פנוי בשל עומס והוא כרגע משרת לקוח אחר, וכך עלולה להתבטל המכירה. לעומת זאת, בחנות וירטואלית המתוכננת כראוי, ניתן לאתר ספרים בקלות רבה, להוסיף אותם לסל ולבצע רכישה בצורה עצמית על ידי הרוכש. כל זאת ללא כל צורך בהתערבות המוכר, דבר שמקטין את הצורך באחזקת כוח אדם יקר ובזמן התעסקות רב מצד החנות.

כמו כן, אם הגולשים מעוניינים לרכוש ספר לעצמם או להעניק ספר במתנה ליקיריהם, הם אינם צריכים לצאת מהבית, לחפש מקום חניה או לבדוק את לוח זמני האוטובוסים ולהשקיע לא מעט זמן בהתייעצות עם המוכר. באתר אינטרנט מקצועי למכירת ספרים אפשר להזמין את הספר, לבקש לארוז אותו ואפילו להוסיף הקדשה אישית, כל זאת מהבית. יתרה מכך, באתר האינטרנט אפשר לקרוא את תגובות הגולשים על ספר מסוים, להשוות בין ספרים שונים ולקבל החלטה מושכלת על הרכישה בצורה קלה. בשורה התחתונה, חנות הספרים המקוונת מנגישה בצורה קלה ונוחה לגולשים את הספרים ומשפרת להם את חוויית הרכישה.

חנות אינטרנטית לספרי ילדים

להכיר את הקהל שקורא ספרים

קוראי הספרים נחלקים לקהלים שונים. יש האוהבים לקרוא ספרי פנטזיה ומדע בדיוני, אחרים מעדיפים לקרוא חומר בנושאי פסיכולוגיה ומדע ויש שאוהבים דווקא רומנים רומנטיים. באופן כללי, אוהבי הספרים מעדיפים חומר מודפס וכתוב על פני קריאת חומר דיגיטלי, חפצים לשקוע בעולמות דמיוניים ולהתנתק זמנית מהשגרה היומיומית. כמו כן, פעמים רבות מדובר באנשים המעוניינים להרחיב את הידע הכללי שלהם.

קהל קוראי הספרים נוח למדיי כאשר מדובר ברכישת ספרים דרך האינטרנט. בניגוד למוצרים כמו בגדים או מתנות שהגולשים מעדיפים לבחון באופן פיסי לפני שמבצעים את הרכישה, כאשר מדובר בספרים, התוכן הוא העיקר. מרבית הקוראים לא יהססו לרכוש ספרים מוזלים דרך האתר גם אם מדובר בספרי יד שנייה, שכן הם אוהבים לחוש את הדפים ולהריח את ריח הדפוס.

חנות וירטואלית לספרים

בניית חנות לספרים דיגיטליים

ניתן לשלב באתר מכירה של ספרים דיגיטליים, כלומר, קבצי קריאה וירטואליים שנמכרים ללקוחות, למשל קבצים בפורמט epub. הרוכשים יוכלו לפתוח את הקבצים שרכשו באמצעות אפליקציה מיוחדת לקריאת ספרים דיגיטליים או אפילו באזור האישי שלהם באתר עצמו, ללא כל צורך באפליקציה חיצונית.

מכירה של ספרים דיגיטליים יכולה להיות ריווחית במיוחד, בשל החסכון הגדול באחזקה יקרה של מלאים, ורווח גולמי גבוה (בניגוד לספרים פיסיים, אין עלות גולמית למוצר). חנות של ספרים דיגיטליים מאפשרת עבודה יעילה עם מכירות רבות, ללא כל צורך בהתעסקות במשלוחים, רכש, ולוגיסטיקה.

איך להגדיל את מכירת הספרים באתר

לפני הכול, חשוב להחליט איזה אתר אינטרנט אתם מעוניינים להקים. אם מדובר באתר של רשת ספרים גדולה הפועל לצד חנות ספרים פיסית כדאי לאפיין אתר שמחולק להרבה תתי קטגוריות. מנגד, אם מדובר בחנות וירטואלית קטנה, מומלץ להתמקד בנישת ספרים מסוימת בלבד, מכיוון שקיימים ספרים רבים בשוק מכל הז'אנרים והסוגים. התמקדות בתחום אחד תתרום רבות לקידום במנועי החיפוש ותשפר את אחוזי ההמרה באתר, שכן האתר יופנה כלפי קהל יעד ספציפי.

קוראי ספרים רבים בוחרים את הספר באונליין לפי התוכן או לפי המחבר ולאו דווקא לפי עיצוב הכריכה שלו. מסיבה זו, מומלץ לשלב בעמודי המוצר השונים תכנים שיסייעו לגולשים להחליט אם ספר מסוים מתאים לטעמם. לדוגמה, כדאי לשלב קטע קריאה מהספר ולהציג מספר עמודים פנימיים מתוכו. כדאי גם להוסיף תיוגים לפי ז'אנר, חוות דעת של גולשים אחרים ודירוג מספרי של גולשים.

בנוסף, כדאי לאפשר לגולשים לבחור הוספת כרטיס ברכה או אריזת מתנה. כך, גולשים המעוניינים לקנות ספר במתנה לבני משפחה או לחברים, יוכלו לעשות זאת בקלות.

לסיכום, ראינו כי אפשר להקים חנות באינטרנט לספרים ולהפיק ממנה רווחים נאים. צריך רק לבחור את הנישה שבה מעוניינים להתמקד ולספק כמה שיותר תוכן רלוונטי לקוראים, תוך הקפדה על ניווט נוח באתר. כאשר הקוראים משוכנעים שספר מסוים לטעמם, הם אינם מהססים לרכוש אותו.

אולי יעניין אותך גם:
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: