יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
17/09/2024 12:49
הכירו את פורמטי המדיה המתקדמים, וידאו ותמונה, שנחוצים בכל בניית חנות וירטואלית ואתר אינטרנט חדשים: A...
15/09/2024 17:03
במדריך זה נכיר את מנגנון הטעינה העצלה שבפיתוח אתרי אינטרנט. נציג את הרעיון שעומד מאחורי המנגנון, יתר...
17/07/2024 20:18
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין גוגל עם מודעות חיפוש דינמיות. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד ...

בניית חנות וירטואלית לבגדים

  1. דף הבית
  2. בניית אתרי מכירות
  3. בניית חנות וירטואלית לבגדים
בדרך לפתוח עסק למכירת בגדים ומוצרי אופנה? קראו מה חשוב לדעת לפני הקמת אתר מכירות למכירת בגדים באינטרנט.
הקמת חנות וירטואלית לבגדים

הקמת חנות וירטואלית לבגדים

אתם חושבים על הקמת עסק למכירת מוצרי אופנה, למשל בגדים, הנעלה או אקססוריז. התכנון שלכם הוא לייבא בגדים ממדינות כמו איטליה וסין או שאולי בכלל לייצר את הבגדים בעצמכם ולמכור אותם בכל הזדמנות שתקרה בדרככם. חשבתם כבר על מכירות פיסיות דרך חנות בקניון הקרוב או במרכז המסחרי. חשבתם גם על הקמת דוכנים באירועי פופ או אירועים המתקיימים ברוח החג המתקרב.

אבל, האם חשבתם פעם למכור בגדים באינטרנט? האם חשבתם על הקמת חנות וירטואלית למוצרי אופנה וביגוד שיימצאו אותה ברחבי הרשת, יכנסו אליה, יבצעו רכישות מקוונות ואתם רק תצטרכו לדאוג למשלוח ולחידוש המלאי?

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית לבגדים?

הכול. למעשה, ניתן למכור בחנות הווירטואלית את כל הפריטים הנמכרים בחנויות פיסיות. לכל חנות יש קונספט וסגנון משלה. יש חנויות המתמקדות בעיקר במכירת בגדי ילדים, אחרות מקיפות את כל הנישות (בגדי גברים, נשים וילדים). קיימות חנויות אינטרנטיות שונות המציעות דברים שונים: בגדי מותגים, בגדים זולים ויומיומיים, בגדים המתאימים לנשים בהריון, מידות גדולות, הלבשה תחתונה, בגדים אלגנטיים מעוצבים לאירועים ועוד. מעבר לכך, בחנויות בגדים וירטואליות אפשר למצוא מוצרים משלימים המופיעים בדרך כלל בקטגוריית "אקססוריז". קטגוריה זו כוללת משקפיים, כובעים, עניבות ערב, נעליים, גרביים, תכשיטים, חגורות, ארנקים, תיקים וכדומה.

מכירה של בגדים באינטרנט

מדוע כדאי לפתוח חנות וירטואלית לביגוד?

חנות וירטואלית לבגדים היא הזדמנות עסקית טובה מכמה סיבות:

  • החנות הווירטואלית מגיעה לכל מקום – נניח שפתחתם חנות פיסית בחיפה לפני מספר שנים. שמתם לב מיהם הלקוחות המגיעים אליכם? מרביתם תושבי חיפה והקריות, ואולי מדי פעם מזדמן לכם לקוח תל אביבי שרק קפץ לחיפה לביקור קרובים. כי בואו נודה על האמת, אף קונה לא ייסע במיוחד מאזור המרכז במשך שעה ברכבת כדי להגיע דווקא לחנות הבגדים שלכם בחיפה. בזכות החנות הווירטואלית אתם יכולים להגיע ללקוחות בכל רחבי הארץ, ממטולה ועד אילת (ואפילו ללקוחות בחו"ל) אשר ירכשו את הבגדים המתאימים להם בלחיצת כפתור. כמו כן, החנות הווירטואלית מתאימה גם לאנשים עסוקים שמתקשים למצוא את הזמן לצאת מהבית ולנסוע לחנות בגדים פיסית.
  • שטח תצוגה בלתי מוגבל – בחנות הפיסית אינכם יכולים להציג את כל הפריטים שיש לכם בשל השטח המוגבל שהוקצה לכם. כך, עליכם לבחור אם להוציא מהמחסן את שמלות התחרה מהעונה הקודמת במטרה לפנות מקום לקולקציית שמלות הקיץ החדשות שעומדות להגיע מהספק בכל רגע. בחנות האלקטרונית, תוכלו להעניק ללקוחות שלכם את מלוא המידע על הפריטים שיש לכם, והם יוכלו לבחור בגד לפי צבעו או גזרתו.
  • זמינות 24/7 – בניגוד אליכם ולעובדים שלכם אשר נמצאים בחנות הפיסית בזמנים מוגבלים, הרי שחנות הבגדים הווירטואלית נגישה לגולשים בכל עת. הלקוחות יוכלו לרכוש בגדים בכל זמן שנוח להם: בשעות הלילה המאוחרות, בשעות הבוקר המוקדמות, בסופי שבוע, בערבי חג ואפילו בחג עצמו. את הטיפול בהזמנות תוכלו לעשות כמובן בזמן שנוח לכם.
  • עלויות תפעול נמוכות – החזקת חנות בגדים פיסית כרוכה בהוצאות רבות על חשמל, מים, דמי תשלום לקניון או למרכז המסחרי, ניקיון החנות ומשכורות לעובדים. עקב זאת, מחירי הבגדים עולים למורת רוחם של הקונים שלכם. בחנות וירטואלית לבגדים באינטרנט אפשר למכור בגדים במחירים מוזלים יותר, מכיוון שהיא חוסכת את כל ההוצאות השוטפות של החנות הפיסית.
  • אתם קובעים את העיצוב – בחנות פיסית קיימות מדי פעם מגבלות עיצוביות בעקבות המבנה שלה. כאן יש עמוד באמצע אשר חוסם את הפריטים ושם התקרה נמוכה מדיי ולא ניתן למקם את כל המדפים שרציתם. גם אם תרצו לשנות את העיצוב של החנות, תצטרכו לשלם למעצב פנים, לאדריכל וכמובן לשיפוצניקים. מכל מקום, בחנות וירטואלית משלכם תוכלו לבחור בקלות את העיצוב המתאים לכם מבחינת צבעים ומבנה האתר ואפילו לרענן אותו מדי פעם.

חנות בגדים באינטרנט

בניית חנות בגדים באינטרנט - יש גם אתגר בדרך

חנות וירטואלית לבגדים היא ברוכת יתרונות, אך יש לה אתגר משמעותי. בעולם האמיתי, יש אנשים שאוהבים לטייל בין חנויות הבגדים בקניון, להתבונן בבגדים הצבעוניים ולבחור את הבגד המתאים להם לאחר אינספור בדיקות והתלבטויות. הם בוחרים כל בגד בקפידה, ממששים את הבד ומודדים אותו לגופם. באתר מכירות באינטרנט למכירת בגדים, הדבר אינו אפשרי לביצוע. הגולשים באתר אינם יכולים לגעת בבגדים, למשש אותם או למדוד אותם. ישנה תחושה של קניית חתול בשק.

לקנות בגדים מבלי לראות אותם זה כמו חתול בשק

אבל אפשר להתמודד עם האתגר

ניתן להתגבר על חוסר היכולת לראות את הבגד ולמדוד אותו בכמה דרכים:

  • מידע טקסטואלי – מומלץ להוסיף למוצר מידע מפורט עד כמה שניתן. המידע יכול להיות טכני שרשום בנקודות (סוג הבד, אפשרויות כביסה, התאמה לאירוע וכו') וגם בהרחבה. מומלץ לשלב מדריך מידות שהוא למעשה טבלה שמצליבה בין המידה ובין מבנה הגוף שאליו היא מתאימה מבחינת היקף חזה, מותן ואגן.
  • הדמיות – לכל דגם של מוצר ניתן לשלב בחנות הווירטואלית מספר תמונות המצולמות מזוויות שונות. כמו כן, ניתן לשלב תצוגות אופנה וירטואליות באמצעות סרטונים או תמונות. אפקטים של זום (הגדלה מלאה) או זכוכית מגדלת (התמקדות והגדלה נקודתית) כבר אינם דבר חדש.
  • מדיניות החזרה – כדאי להציג בפני הלקוחות מדיניות החזרה נוחה, כך שאם הם קונים בגד שמתגלה ככזה שאינו הולם אותם בסופו של דבר, הם תמיד יוכלו להחזיר אותו תוך חודש ואף יותר. מומלץ לכלול באתר הוראות מפורטות להחזרת פריטים.
  • הבלטת המחיר – כדאי לבצע השוואה בין מחירי הבגדים בחנות הפיסית לבין מחיריהם המוזלים בחנות הווירטואלית. נתון זה יעודד את הגולשים לרכוש דוקא דרך האתר.

שיפור חוויית הרכישה

לפני שפותחים חנות וירטואלית לאופנה, מומלץ להיכנס לנעליו של הגולש כדי להעניק לו חוויית שוטטות טובה, בדיוק כמו בחנות פיסית. משום כך, חשוב להקפיד על כמה דגשים חשובים.

  • מבנה היררכי ברור – מבחינת המבנה ההיררכי של האתר, יש לחלק את המוצרים לקטגוריות ברורות להבנה דוגמת מכנסיים לגברים, שמלות, עניבות וכדומה. חלוקה נכונה תיצור סדר בחיפוש ותסייע לגולש להגיע למוצר הנכון. בכל עמוד מוצר ובכל עמוד קטגוריה, יש להציג "פירורי לחם" שזה למעשה מסלול ההגעה מדף הבית ועד העמוד הנוכחי. למשל: דף הבית » בגדי נשים » שמלות » שמלות ערב.
  • עיצוב מזמין – מבחינה עיצובית, יש לשים דגש גם על המראה הכללי של האתר והמסרים שהוא מעביר וגם על התוכן (תמונות הקטגוריות ותמונות המוצרים השונים). צריך לזכור כי הלקוחות קונים באמצעות העיניים, ולכן תמונות המוצרים חייבות להיות באיכות גבוהה. רצוי להיעזר בשירותי צלם מוצרים כדי לצלם תמונות מוצרים איכותיות. בדרך זו יוכלו הגולשים להתרשם מהמוצרים בצורה הטובה ביותר ולקבל חוויית קנייה אמיתית, משל הם נמצאים פיסית בחנות.
  • קשרי לקוחות – השתדלו לשמור על קשר עם הלקוחות הישנים והטובים שלכם בזכות שליחת הודעות סמס ודואר אלקטרוני. לקוחות המכירים את המוצרים שלכם מקרוב (ואולי גם לובשים אותם ברגע זה) יוכלו להמליץ עליכם לאחרים וכמובן לרכוש דרך החנות הווירטואלית.

שיפור חוויית המשתמש בחנות בגדים באינטרנט

איך אפשר לשדרג את החנות הווירטואלית

אז הקמתם חנות וירטואלית למוצרי אופנה וביגוד הכוללת עיצוב מרהיב, תיאורי מוצרים מפורטים ואפילו הצלחתם להגיע למיקום טוב בגוגל. אבל זה עדיין לא מספיק כדי להצליח במכירות, משום שהיום יותר עסקים מקימים חנות וירטואלית ונוצרת תחרות אינטנסיבית בין העסקים הרבים באינטנרט. על מנת שתוכלו לבלוט מעל כולם ולעודד את הגולשים לרכוש דווקא אצלכם, כדאי להעניק לחנות הווירטואלית שלכם כמה יכולות מתקדמות מעבר לבסיס.

להלן מספר דוגמאות ליכולות שכאלו:

  • רכישת כרטיס מתנה – ה-Gift Card נפוץ בחנויות פיסיות רבות ואין סיבה שלא להכניס אותו גם לחנויות הווירטואליות. כרטיס מיוחד זה הופך את החיים לקלים יותר עבור אנשים רבים אשר אינם מצליחים לבחור את המתנה המושלמת לאנשים שהם אוהבים. במסגרת רכישת כרטיס מתנה וירטואלי אפשר למלא הקדשה לאדם אשר מעוניינים להעניק לו את המתנה ולשלוח לו אותו דרך האתר.
  • רשימת משאלות – ה-Wish List הוא מעין "מלתחה וירטואלית" המאפשרת לגולשים להכניס אליה את המוצרים המועדפים עליהם מהחנות האלקטרונית ובכך לסנן את המוצרים הבלתי רצויים. שיטה זו מאפשרת קנייה נוחה ומהירה יותר ופוטרת את הגולשים מלשמור עמודי מוצרים במועדפים של הדפדפן ומביצוע החלטות פזיזות שהם עלולים להצטער עליהן.
  • סינון מוצרים – מערכת סינון חכמה מאפשרת לגולשים לאתר מוצרים הרלוונטיים אליהם על ידי בחירת מאפיינים כמו צבע, סוג הבד, מידה, סוג הבגד (מכנסיים, שמלות, חולצות), סגנון לבוש (אלגנטי, ספורטיבי), מותג ועוד. באמצעות מערכת הסינון יכול הגולש להגיע אל המוצר המועדף עליו במהירות.
  • הצעות לשדרוגים – כדי להגדיל את סל הרכישה הממוצע של הרוכש באתר, כלומר לגרום לו להוציא יותר כסף בקניה שלו, אפשר להציע באתר הצעות לשדרוג הבגד. לדוגמה, חגורה תואמת למכנסיים, שרשרת לשמלה, עגילים לחליפת ערב ועוד.

מסכמים את העניין

חנות וירטואלית למכירת בגדים יכולה להיות הפתרון המושלם להגדיל את ריווחי העסק, לעבוד בצורה יעילה ולצמצם עלויות. עם זאת, כדי שהחנות הווירטואלית תצליח ותהיה רווחית, חשוב לדעת לבנות אותה נכון וכמובן להקדיש לה זמן בניהול מקצועי.

אולי יעניין אותך גם:
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: