מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
24/10/2018 19:39
מתכנן הקמת חנות מתנות מקוונת? אספנו עבורך כל מה שחשוב לדעת לפני שאתה יוצא לדרך.
15/09/2018 19:27
יש לך עסק למכירת רהיטים או שאתה מתכנן אחד כזה בקרוב? קרא איך הקמת חנות וירטואלית למכירה של רהיטים בא...
06/09/2018 18:05
מחשבים זו אהבת חייך? האם חשבת למכור מחשבים, טלפונים סלולריים, קונסולות משחק וציוד היקפי באינטרנט? המ...
24/08/2018 13:39
הקמת פורטל בריאות באנגלית
22/08/2018 0:27
מתכנן להקים עסק למכירת מוצרי מזון באינטרנט? אנחנו כאן כדי לעזור לך בתכנון להצלחת העסק.
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
בניית חנות וירטואלית
29/08/2018 13:50
חברה לבניית אתר וחנות וירטואלי...
שפת שרת מול שפת לקוח
04/07/2018 15:45
היי, השפות PHP ו-PYTHON שתי...
שפת שרת מול שפת לקוח
04/07/2018 14:10
מה ההבדל בין php ל python

בניית חנות וירטואלית למוצרי חשמל

»
»
בניית חנות וירטואלית למוצרי חשמל

חושב למכור מוצרי אלקטרוניקה וחשמל באינטרנט ולא יודע מהיכן להתחיל? הכנו את המאמר הזה בשבילך.

אתר מכירות למוצרי אלקטרוניקה

הקמת חנות וירטואלית למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

מעוניין להקים עסק משלך למכירת מוצרי חשמל? יש לך עסק קיים למוצרי חשמל ואתה שוקל להתרחב לקהלים נוספים? אם התשובה לאחת מהשאלות הללו היא כן, כדאי לך לשקול ברצינות הקמה של חנות וירטואלית למכירת מוצרי חשמל באינטרנט. בין אם יש לך כבר חנות פיסית למכירת מוצרי חשמל, ובין אם אתה רק חושב להיכנס לתחום, חנות וירטואלית יכולה להיות הכלי שיקפיץ לך את המכירות ויפגיש אותך עם קהל שלא היה מגיע אליך בדרך אחרת.

היתרונות של חנות באינטרנט

עסקים מתחילים לא תמיד מודעים ליתרונותיה הרבים של החנות הווירטואלית. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר הוא היכולת של החנות להציג אתכם כעסק גדול, גם אם במציאות אתם עדיין שומרים את מרבית המוצרים החשמליים במחסן הביתי. בזכות עיצוב נכון של האתר, צילום איכותי של המוצרים ותיאור מפורט שלהם, ניתן ליצור רושם של חנות גדולה המציעה ללקוחותיה מוצרים מגוונים.

נוסף על כך, חנות וירטואלית זולה יותר מחנות פיסית שתיחזוקה כרוך לא פעם בהוצאות כלכליות עבור חשמל, ארנונה ומים. בחנות באינטרנט גם אין צורך להחזיק מלאי גדול לתצוגה פיסית או לשלם לעובדים שישוחחו עם לקוחות מתעניינים.

ולבסוף, גולשים יכולים לבקר בחנות הווירטואלית למכירת מוצרי חשמל מכל מקום ובכל עת. אם יעקב שצריך תנור חימום אינו רוצה לצאת מהבית וליסוע עד החנות הפיסית הקרובה, לבזבז את זמנו על חניה ולשרוף דלק, הוא יעדיף לרכוש אצלכם באינטרנט. גם דינה, אשר זקוקה למייבש כביסה ומעדיפה לבצע את הרכישות שלה בעיקר בלילה לאחר שהילדים כבר ישנים, תעדיף לרכוש אצלכם בחנות באינטרנט ולא בחנות פיסית למוצרי חשמל שכבר סגורה.

מה אפשר למצוא בחנות מקוונת למכירת מכשירי חשמל?

לקוחות רבים כבר הבינו שהם אינם מוכרחים לעשות את דרכם בגשם השוטף אל חנות מכשירי החשמל הממוקמת במרכז העיר כדי לרכוש תנור חדש לאחר שהתנור הישן שלהם התקלקל. במקום זאת, הם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט ולחפש תנור כלבבם. ואכן, בחנות מקוונת למכשירי חשמל אפשר למצוא את כל מוצרי החשמל הנמכרים בחנויות הפיסיות:

  • ניקיון המטבח – קטגוריה זו כוללת בעיקר מדיחי כלים. מדיח הכלים נפוץ בעיקר בבתי משפחות מרובות ילדים, ששם יש צורך להתמודד עם ערימות כלים גדולות מדי ארוחה.
  • ניקיון הבגדים – קטגוריה זו כוללת מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומגהצים, המאפשרים לנו לשמור על היגיינה אישית והופעה ייצוגית.
  • ניקיון הבית – קטגוריה זו כוללת מוצרים כמו שואבי אבק ורובוטים לניקוי הרצפה המסייעים בעבודות הבית וחוסכים בעלויות של העסקת מנקה בבית.
  • מכשירי חשמל לבישול ועיבוד מזון – קטגוריה זו כוללת הרבה מאוד מוצרים שונים, לרבות תנור בישול, טוסטר אובן, מקרר, מיקרוגל, מסחטת מיץ חשמלית, מטחנת בשר וכיריים חשמליים. בחנות האלקטרונית אפשר למצוא מידע על כל מוצר בנפרד, כך שהלקוח יוכל לקבל החלטה אם הכיריים החשמליים או הטוסטר מתאימים לצרכיו.
  • חימום, קירור ומיזוג אוויר – קטגוריה זו כוללת תנורי חימום מסוגים שונים, מזגנים או מאווררים המוצעים מכל הסוגים וכל הגדלים. כך למשל, לקוחות הגרים בבתים גדולים יכולים להזמין מזגנים לכל חדרי הבית, ואילו הלקוחות הגרים בדירה קטנה ושכורה יעדיפו להזמין מאוורר גדול לחודשי הקיץ.
  • מוצרי בידור ושמע – קטגוריה זו כוללת טלוויזיות, מכשירי DVD, מערכות סטריאו וסטרימרים. אלו מוצרי בידור שהופכים כל בית למעניין וחווייתי יותר.
  • מוצרי טכנולוגיה – קטגוריה זו מרחיבה את עולם מוצרי החשמל לבית גם למוצרים טכנולוגיים מעולם המחשבים והסלולר. כך שבחנות וירטואלית למוצרי חשמל ואלקטרוניקה ניתן למצוא גם סמארטפונים, טאבלטים, אייפונים, מצלמות לבית ולרכב, מחשבים וקונסולות משחק.

חנות למכירת טלויזיות

מה מבדיל מכירת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה באינטרנט ממכירת מוצרים אחרים

בניגוד לחנות וירטואלית למכירת בגדים או חנות וירטואלית למכירת תכשיטים, שבה יכולים הגולשים לשוטט להנאתם ולבחור את המוצר המוצא חן בעיניהם, הרי שחנות למוצרי חשמל מיועדת בעיקר לגולשים אשר יודעים איזה מוצר הם מחפשים. הלקוחות הנכנסים לאתר מעוניינים לרכוש מוצר אלקטרוני המתאים לדרישותיהם, תוך שהם נותנים דעתם למאפיינים טכניים כמו הקיבולת של המכשיר החשמלי, הגודל שלו, קצב העבודה שלו ועוד.

אחד הדברים שניתן לעשות כדי לסייע לגולשים באתר להגיע במהירות למוצר שאותו הם מחפשים הוא שילוב מערכת סינון חכמה המאפשרת לסנן את המוצרים השונים לפי קטגוריה, גודל, מפרט טכני או התקציב שברשותם. הסינון יאפשר לגולשים לבצע השוואת מחירים חכמה ולבחור את המוצר המשתלם להם ביותר.

דבר נוסף שניתן לעשות על מנת לעזור לגולשים, זה לשלב בכל דפי המוצר מפרט טכני ברור ומסודר של המוצר ולא לחסוך בפרטים הקטנים. פירוט נרחב ברמה הטכנית של המוצרים השונים יכול לעזור לגולש בקבלת ההחלטה האם לרכוש מוצר זה או מוצר אחר.

משווקים את מוצרי החשמל

להלן מספר דרכים שיכולות לעזור בשיווק של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה באינטרנט.

עבודה עם אתרי השוואות מחירים

גולשים שרוצים לרכוש מכשיר חשמלי, נוהגים לבצע השוואה בין מוצרים שונים ובין חנויות שונות. אחת הדרכים לביצוע השוואת המחירים, היא באמצעות בדיקה באתרי השוואות מחירים כגון זאפ או RET. על מנת להגדיל את החשיפה לאתר, מומלץ להתממשק לאתרי השוואות המחירים השונים ולהציג את מוצרי החנות הווירטואלית לגולשים באתרים אלו.

גוגל-קניות

פלטפורמת הפרסום של גוגל-קניות (Google-Shopping) מאפשרת לבעלי החנות הווירטואלית להציג את מוצריהם בתוצאות החיפוש בגוגל כשהם מלווים בתמונה ובמחיר. למעשה, גוגל משמשת כמנוע השוואת מחירים בעצמה, כיוון שההשוואה בין המוצרים ובין החברות השונות נעשית כבר בתוצאות החיפוש עצמן.

בניגוד לפרסום הממומן הסטנדרטי בגוגל, הפרסום בפלטפורמת גוגל-קניות מציג מודעות בולטות יותר ויזואלית ולכן גם ממירות טוב יותר. התממשקות של החנות הווירטואלית והצגת מוצרי החנות בגוגל קניות בהחלט יכולה להגדיל את המכירות של העסק.

פייסבוק

פייסבוק מציעה מגוון כלים המאפשרים לבעלי החנות הווירטואלית לפרסם מוצרים בצורה אפקטיבית. כלי מרכזי אחד הוא ניהול העמוד העסקי שכולל העלאה של תכנים, לרבות טקסטים מעניינים, תמונות ואף וידאו. פירסום תכנים בשעות פעילות העסק ומענה מהיר לגולשים בהחלט יכול לתרום למכירות.

כלי שימושי נוסף בפייסבוק הוא פירסום ממומן של העסק שלכם בקרב קהל יעד מפולח לפי גיל, מין, מצב משפחתי, מיקום גיאוגרפי וכיו"ב.

ברשת החברתית הגדולה ניתן גם לפרסם מודעות בקבוצות שבהן רשומים קהלים רלוונטיים, לדוגמה פרסום מוצרי חשמל לבית בקרב קבוצות שבהם חברים זוגות שהתחתנו או מתכננים להתחתן בקרוב, או פרסום מוצרי חשמל למטבח בקרב קבוצות העוסקות בהכנת מאכלים.

רימרקטינג וריטרגטינג 

באופן רשמי, בשני המקרים, רימרקטינג (שיווק מחדש) וריטרגטינג (מיקוד מחדש), מדובר על פניה ללקוחות שיצרו בעבר קשר עם העסק, למשל היו באתר המכירות, פתחו מייל שנשלח אליהם או שצפו בסרטון וידאו של העסק ביוטיוב. כאשר מדברים על רימרקטינג מדברים בעיקר על פניה חוזרת ללקוח באמצעות המייל, בעוד שכאשר מדברים על ריטרגטינג מדברים על פרסום מודעות פרסומת באתרים שונים ברשת. בפועל, המונחים רימרקטינג וריטרגטינג משמשים פעמים רבות לציון אותה מטרה: מעקב אחר לקוח שהיה איתנו בקשר בעבר ופניה חוזרת אליו באמצעים דיגיטליים בשלב מאוחר יותר. המעקב אחר הגולש מבוצע באמצעות שימוש בפיקסל (קוד מעקב שמוטמע באתר) ושמירת נתוני הגלישה של הגולש אצלו בעוגיות של הדפדפן.

להעזר במנגנוני רימרקטינג וריטרגטינג יכול מאוד לתרום במקרה של מכירת מוצרי חשמל באינטרנט. לדוגמה, אם גולש שוטט בחנות וירטואלית למוצרי חשמל, הוסיף מוצרים לסל הקניות ולא ביצע רכישה, אפשר להזכיר לו בעדינות להשלים את הקנייה באמצעות מודעה שיווקית או באמצעות פניה אליו במייל.

חנות למכירת מוצרים למטבח

יוצאים לדרך – מתכננים חנות למוצרי חשמל באינטרנט בצורה נכונה

עיצוב אתר למוצרי חשמל ואלקטרוניקה צריך להיות ענייני ונקי. מבחינת פלטת צבעים, מומלץ לשלב בו צבעים קרים וסולידיים כמו שחור, אפור, לבן וכחול, אם כי יש המשלבים צבעים עזים יותר כמו צהוב או כתום כדי למשוך את עינו של הלקוח.

ברמה הפונקציונאלית, אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר באתר הוא הניווט שלו. האתר צריך לאפשר ללקוח לנווט בקלות, תוך שימוש בתפריטים נעימים ונוחים, מנגנון חיפוש חכם ושילוב סינון מוצרים מתקדם (לפי סוג המכשיר מותג, מחיר, אופן ההפעלה ועוד). בנוסף, על האתר להתממשק לאתרי השוואות מחירים, כגון זאפ, באמצעות אתר מראה מתאים, ולהתממשק למערכת גוגל-קניות באמצעות feed. הן אתר המראה והן ה-feed, אלו למעשה גירסאות של האתר שאינן כוללות עיצוב, אלא רק את בסיס הנתונים עם המוצרים השונים.

לסיכום, חנות וירטואלית למוצרי חשמל יכולה להביא לכם רווחים גדולים, שכן מדובר במוצרים מבוקשים שכל אחד מאתנו זקוק להם בתקופה זו או אחרת. על מנת למקסם את ההצלחה במכירות, יש להקים את החנות בצורה חכמה ונכונה ולאחר מכן לעשות לה שיווק אפקטיבי.

הוספת תגובה

רוצה שנקפיץ גם את העסק שלך?

פיתחנו עבורך פלטפורמה ייחודית שתוביל את העסק שלך להצלחה: יותר חשיפה, יותר מכירות, פחות נטישת גולשים.

שילוב מנצח של טכנולוגיה שהיא חוד החנית עם ליווי אישי להצלחה!

 

לא מהססים! ממלאים את הטופס או מתקשרים עכשיו 077-7644819

 
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: