יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...
08/01/2023 23:40
הקמת אתר מכירות לדלתות פנים וחוץ לבתים פרטיים ולעסקים וציוד פירזול
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

בניית חנות וירטואלית למתנות ולמזכרות

  1. דף הבית
  2. בניית אתרי מכירות
  3. בניית חנות וירטואלית למתנות ולמזכרות
מתכנן הקמת חנות מתנות מקוונת? אספנו עבורך כל מה שחשוב לדעת לפני שאתה יוצא לדרך.
מכירת מתנות באינטרנט

הקמת חנות וירטואלית למתנות ולמזכרות

חושבים למכור באינטרנט מתנות לחגים או לימי הולדת? מתכננים למכור מזכרות באינטרנט? בימינו, אין זה הכרח שלעסק תהיה חנות פיסית, ואפשר למכור הכל גם באינטרנט. בעלי עסקים רבים מקימים חנות וירטואלית מקוונת (כלומר באינטרנט) לצד או אפילו במקום חנות פיסית, ומצליחים לנהל עסק משגשג וריווחי. הקמה של חנות וירטואלית למתנות ולמזכרות דורשת השקעה בתחילת הדרך, אך אם עושים זאת בצורה נכונה, בסופו של דבר ניתן ליהנות מהרווחים שהיא מביאה.

מה אפשר למכור בחנות מתנות וירטואלית

בדומה לחנות פיסית, גם בחנות וירטואלית אונליין ניתן למכור כל מתנה שתעלה על הדעת. חישבו על פריטים שהייתם רוצים לתת לאנשים שאתם אוהבים, וכך תוכלו לבצע את הבחירה הטובה ביותר. לדוגמה, לבעלי חוש אסתטי מפותח, אפשר להציע חפצי נוי וקישוט כמו מוביילים צבעוניים, פסלונים מעוצבים, מארזי חג או מסגרות לתמונות. אוהבי הגימיקים והמתנות המיוחדות יוכלו ליהנות ממשחקי שולחן קטנים, מעמד לעטים או כובעים ממותגים. לקוחות המעוניינים להעניק מתנות אישיות יותר, יוכלו לרכוש עטים או מגנטים עם חריטה, שעון עם הקדשה, מגיני הוקרה, מגבות וחלוקי רחצה רקומים או חולצות עם הדפס בהזמנה אישית.

חנות מתנות מקוונת

הגדרת קהל היעד של החנות שלכם

לפני שמקימים את החנות הווירטואלית, חשוב לקבוע מי קהל היעד שלה: האם פונים ללקוח הפרטי או העסקי.

חנות המתנות הווירטואלית יכולה לפנות ללקוח הפרטי (מודל B2C). גולשים רבים ישמחו לקנות אונליין מתנה לאירוע הפרטי והמיוחד שלהם, דוגמת מסיבת אירוסין, חג, יום הולדת, יום נישואין, מסיבת פרידה מעובד או חבר שטס לחו"ל לתקופה ארוכה, חנוכת בית, מתנת הוקרה בעבודה, מתנה למסיבת שחרור, מתנת גיוס וכן הלאה.

מנגד, ניתן לפתוח חנות מעסק לעסק (מודל B2B) ולהציע שלל מתנות ממותגות במכירה סיטונאית. מתנות אלו מתאימות לחברות המעוניינות למתג את עצמן ולפרסם את שמן בדרך מקורית, לדוגמה באמצעות ציוד ממותג לשימוש המשרד, מתנות ממותגות לעובדים בחברה, הפצת מוצרים ממותגים לצרכי שיווק, מוצרים לחלוקה באירועים מיוחדים (כגון, כנסים, ימי עיון, אירועי השקה) ועוד. מתנות לדוגמה, יכולות להיות כוסות עם הדפסה, כובעים ממותגים, נרתיקים לטלפונים הסלולריים או עטים עם חריטה.

אריזת שוקולד מתנה

מיקוד החנות הווירטואלית למתנות

מתנות זה עולם ומלואו. על מנת שהחנות הווירטואלית תצליח, מומלץ למקד אותה לנישה מסויימת. ככה למעשה יוצרים בידול עסקי מהמתחרים וצוברים התמחות במוצרים בעלי אופי מוגדר.

להלן מספר דוגמאות לנישות אפשריות אליהן אתר המכירות למתנות יכול לפנות:

  • חנות מזכרות – חנות וירטואלית למזכרות מעיר מסוימת. לדוגמה, אם מדובר בחנות מזכרות בעיר ירושלים, אפשר להציע לגולש מתנות כמו דגם מוקטן של הכותל המערבי או של עיר דוד. במקרה של חנות מזכרות בעיר אילת, אפשר להציע מתנות כמו מגנטים בצורת דולפינים או תמונות של הריף באילת.
  • חנות אופנה ממותגת – חנות וירטואלית לבגדים ממותגים המציעה כובעים רקומים, חולצות עם הדפסים, חלוקי עבודה עם הדפס ועוד.
  • חנות למוצרי יד שניה – בחנות וירטואלית זו ניתן למצוא מגוון מוצרים שנעשה בהם שימוש והם במצב טוב, לרבות רהיטים, חפצי אמנות, יודאיקה, בגדים יד שניה ועוד. כמו כן, ניתן למצוא בחנות מוצרים שאין להם שימוש פרקטי בימינו, אך יש להם בהחלט שווי היסטורי, כגון, גרמופונים, מצלמות ישנות, מקלטי רדיו עתיקים ועוד.
  • חנות למוצרי וינטאז' – בניגוד לחנות למוצרי יד שניה ששם מדובר במוצרים ישנים, כאן מדובר במוצרים חדשים לגמרי, אך עם חזות וניחוח של נוסטלגיה. חובבי סגנונות מהעבר יוכלו למצוא באתר מכירות שכזה מוצרים כגון פינת איפור בסגנון עתיק, שולחן טלפון בסגנון רטרו ועוד.
  • חנות מתנות ליולדת – חנות וירטואלית המציעה מתנות לאמא הצעירה ולרך הנולד. למשל, זרי פרחים, שוקולדים, ביגוד לגילאי אפס, מצעים לגילאי אפס, כריות הנקה ועוד.
  • חנות לגברים – חנות וירטואלית המציעה מתנות לגברים. בחנות ניתן למצוא למשל בשמים איכותיים לגברים, ארנקי עור, פסלים מעוצבים, גאדג'טים חשמליים, פלאסקים, ערכות משחקי קלפים ועוד.
  • חנות מתנות לסוף שנה – אפשר להציע מתנות המתאימות למסגרות החינוך. מתנות אלה מיועדות למורים וגננות כמו גם לתלמידים: כוסות צבעוניות, מימיות או מחזיקי מפתחות.

חנות מזכרות מקוונת

מדוע כדאי למכור דווקא באינטרנט

ישנם בעלי עסקים שחוששים לפתוח חנות מתנות אונליין מחשש שהגולשים יימנעו מלקנות מתנות שאותן הם אינם יכולים לראות בעיניים ואף למשש. ניתן להתגבר על כך באמצעות שימוש חכם בהדמיות באתר, כגון, תמונות מוצר מזוויות שונות, צילומי 360 מעלות ואף סרטוני הדגמה על המוצרים. בנוסף, אפשר להציע לרוכשים מדיניות החזרת מוצרים גמישה, ככה שאם הם רכשו מוצר שלא מתאים להם בסופו של דבר, תמיד ניתן לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה. כל אלו, יגדילו את הסיכוי של הגולשים באתר לבצע את הרכישה, גם אם אינם יכולים לבדוק את המוצר פיסית בטרם רכישתו.

לרכישה בחנות הווירטואלית ישנם גם יתרונות לא מעטים על פני רכישה בחנות הפיסית. ראשית, החנות המקוונת זמינה לגולשים 24/7, כך שהרכישות באתר יכולות להתבצע בשעות הקטנות של הלילה, בסופי שבוע ובחגים. שנית, החנות האינטרנטית זמינה לכלל הגולשים מכל מקום בארץ ואפילו בעולם, ואין צורך לנסוע פיסית עד החנות ולבזבז הרבה זמן, לשלם על חניה ולעמוד בתורים ארוכים. שלישית, החנות הווירטואלית מאפשרת לחסוך בכסף. בניגוד לחנות הפיסית, בניהול חנות וירטואלית אין צורך בהחזקת מלאי גדול במחסן, אין צורך בתשלום לעובדים רבים וגם העלויות השוטפות (חשמל, ארנונה, שכירות) הן זולות יותר. כתוצאה מכך, אפשר להציע ללקוחות מתנות במחירים זולים יותר.

אתר מכירות למתנות מעוצבות

שיפור אחוז ההמרה באתר המתנות

כאשר מתכננים את עיצוב אתר המתנות המקוון, מומלץ לשמור על עיצוב נקי ומתאים לאופי האתר. לדוגמה, אם האתר מציע מכשירים טכנולוגיים למכירה, מומלץ להשתמש בצבעים סולידיים לעיצוב: כחול, אפור ולבן. אם האתר מציע מתנות ליולדות, מומלץ לשלב צבעי ילדים: ורוד ותכלת.

אחד הדברים החשובים לגולשים בחנות הווירטואלית הוא סדר. לגולש הממוצע אין זמן לשוטט באתר: אם בחנות המקוונת שורר חוסר סדר, יעדיף הגולש לנטוש ולרכוש במקום אחר. חלוקה לקטגוריות כמו מתנות לנשים, גברים, ילדים, עובדים או יולדות תוביל את הגולש למקום הנכון תוך זמן קצר, כך שהוא יבצע רכישה מבלי להתלבט רבות.

מעבר ליכולות הבסיסיות של הצגת המוצרים ואפשרות רכישתם, שילוב יכולות מתקדמות בחנות המקוונת למתנות יכול להעלות פלאים את אחוז ההמרה, כלומר, אחוז הרוכשים באתר. להלן מספר רעיונות ליכולות מתקדמות שכדאי לשקול לשלב בחנות הווירטואלית:

  • רשימת משאלות Wishlist – רוכשי מתנות אוהבים כחלק מתהליך הרכישה לשקול אופציות שונות ולהתלבט. מערכת רשימת משאלות מאפשרת לגולשים לסמן בלב מוצרים שאהבו והם בגדר פוטנציאליים לרכישה, ובהמשך לחזור לרשימת המוצרים שסימנו ולבחור מהם את המועמדים הסופיים לרכישה.
  • רכישת כרטיס מתנה Gift Card – בדומה לחנות הפיסית, גם בחנות הווירטואלית כדאי לאפשר לגולש לרכוש כרטיס מתנה. הגולש באתר בוחר למי מיועד הכרטיס, מזין הקדשה אישית עבורו וקובע את סכום הכרטיס שנרכש. כרטיס המתנה הווירטואלי נשלח בדואר האלקטרוני למי שעבורו הוא נרכש.
  • שילוב ברכה אישית – בכל הזמנה, ניתן לאפשר לרוכשים להוסיף ברכה אישית מתוך מגוון ברכות מוכנות מראש או לקבוע ברכה אישית מקורית שלו. מגוון הברכות המוכנות צריך לכלול ברכות לאירועים שונים, כגון יום הולדת, מסיבת נישואין, גיוס, חנוכת בית ועוד.
  • הכנסת כיתוב למוצרים – בעמודי המוצר מומלץ להוסיף שדה טקסט שבו יזין הרוכש טקסט שאותו הוא רוצה לחרוט או להדפיס על המוצר. באופן הזה, כל מוצר-מדף סטנדרטי הופך להיות מוצר בהתאמה אישית.

לסיכום

חנות מתנות וירטואלית יכולה להצליח ובגדול. יש לה הרבה מאוד יתרונות על פני החנות הפיסית, אך גם כאן נדרש תכנון מוקדם והשקעה ראשונית מושכלת.

אולי יעניין אותך גם:
הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: