מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
24/10/2018 19:39
מתכנן הקמת חנות מתנות מקוונת? אספנו עבורך כל מה שחשוב לדעת לפני שאתה יוצא לדרך.
15/09/2018 19:27
יש לך עסק למכירת רהיטים או שאתה מתכנן אחד כזה בקרוב? קרא איך הקמת חנות וירטואלית למכירה של רהיטים בא...
06/09/2018 18:05
מחשבים זו אהבת חייך? האם חשבת למכור מחשבים, טלפונים סלולריים, קונסולות משחק וציוד היקפי באינטרנט? המ...
24/08/2018 13:39
הקמת פורטל בריאות באנגלית
22/08/2018 0:27
מתכנן להקים עסק למכירת מוצרי מזון באינטרנט? אנחנו כאן כדי לעזור לך בתכנון להצלחת העסק.
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
בניית חנות וירטואלית
29/08/2018 13:50
חברה לבניית אתר וחנות וירטואלי...
שפת שרת מול שפת לקוח
04/07/2018 15:45
היי, השפות PHP ו-PYTHON שתי...
שפת שרת מול שפת לקוח
04/07/2018 14:10
מה ההבדל בין php ל python

בניית חנות וירטואלית לבריאות וטבע

»
»
בניית חנות וירטואלית לבריאות וטבע

הקמת חנות וירטואלית למוצרי בריאות, טבע, ויטמינים ותוספי תזונה. מתכננים הקמת חנות באינטרנט? קראו מה חשוב לדעת בנושא.

אתר מכירות לתוספי תזונה

למי מתאימה חנות וירטואלית למוצרי בריאות?

אוהבים לשמור על הבריאות ולחקור על פעילותם של ויטמינים ותוספי תזונה? חיים ונושמים את ריחם המסחרר של הקרמים לטיפוח העור ואף מכינים אותם בעצמכם? הגיע הזמן להפוך את האהבה שלכם למקצוע. אתם יכולים, כמובן, לפתוח חנות טבע פיסית ולמכור בה מוצרי בריאות, תוספי ויטמינים ותזונה, קרמים ריחניים ומוצרי טיפוח שונים, אך אם אתם מעוניינים להגדיל באופן משמעותי את מאגר הלקוחות שלכם, כדאי לחשוב ברצינות על הקמת חנות וירטואלית למוצרי בריאות.

להכיר את מוצרי הבריאות

מוצרי בריאות וטבע הם למעשה כל מוצרי הפארם המוכרים מחיי היום יום:

  • מוצרי היגיינה – מוצרים המסייעים לנו לשמור על היגיינה אישית, כגון ג'ל לחיטוי ידיים, מגבונים לחים, קיסמי אוזניים, אלכוהול לחיטוי, צמר גפן, פדים קוסמטיים
  • ויטמינים ותוספי תזונה – תוספים המחזקים את המערכת החיסונית ותורמים לתפקוד הגוף, כגון מגנזיום, אומגה 3, ויטמין B 12 פלוס, תרכובת סידן
  • מוצרי רוקחות טבעית – תרופות ללא מרשם ותכשירים טבעיים המיועדים להקלה על תסמינים, כגון נזלת, עקיצות יתושים, יובש העור
  • מוצרי טיפוח טבעיים לעור – מוצרים טבעיים ובריאים אשר גורמים לנו להיראות טוב יותר, כגון שמנים לטיפוח עור הפנים, מסכות הזנה, סבון נוזלי
  • טיפוח לשיער – תכשירים מיוחדים אשר מעניקים לשיער מראה חזק וטבעי יותר, כגון שמפו אל דמע אורגני, שמפו נגד כינים, שמפו טבעי לטיפול בקשקשים, תכשיר לשיקום שיער פגום
  • ציוד עזר רפואי – ציוד המסייע לאדם לעקוב אחר מצב הבריאות שלו בחיי היום יום, כגון מד לחץ דם, מד חום דיגיטלי, מקלונים לבדיקת רמת הסוכר בדם, מכשירי אינהלציה

אלו רק מספר דוגמאות למוצרים שאפשר למכור בחנות וירטואלית משלכם.

חנות בריאות באינטרנט

כל היתרונות שבמכירת מוצרי פארם דרך האינטרנט

בעל חנות טבע אשר בוחר לפתוח חנות וירטואלית למכירת מוצרי פארם איכותיים נהנה מיתרונות רבים שיכולים רק לשדרג את העסק ולהגדיל את הרווחים.

ראשית, חנות וירטואלית פועלת בכל שעות היממה וללא מגבלות גיאוגרפיות, ולכן היא נגישה לכל הקונים ברחבי הארץ בכל עת. כך, משה מתל אביב אשר עובד עד מאוחר ואינו מספיק להגיע לחנות טבע, יוכל להזמין מוצרי טיפוח לאשתו דרך האינטרנט. דינה, אישה מבוגרת מאילת, אינה צריכה להתאמץ ולשרך רגליה בחום הכבד כדי לרכוש קפסולות אומגה 3. ביתה יכולה להזמין לה את התוסף דרך האינטרנט.

שנית, גם אם אתם עסק מתחיל למוצרי טבע, תוכלו ליצור רושם של חנות מקוונת גדולה בזכות הקמת אתר אינטרנט מעוצב ואיכותי אשר יאפשר לכם להתחרות ברשתות הפארם הגדולות.

שלישית, הקמת חנות וירטואלית למוצרי בריאות זולה יותר מהקמת חנות פיסית ותחזוקתה, שכן אתם פטורים מתשלומים כמו ארנונה, דמי שכירות, חשמל, מים ותשלומי עובדים. הודות לכך, מוצרי טיפוח הנמכרים באתרי האינטרנט זולים יותר מהמוצרים בחנות הפיסית. תכונה זו יכולה להגדיל את מאגר הלקוחות המרוצים שלכם אשר קונים מוצרים איכותיים במחירים זולים.

האתגרים שבמכירת מוצרי טיפוח דרך האינטרנט

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שעמם מתמודדים בעלי החנויות הווירטואליות לטיפוח מוצרים הוא ניהול תקשורת "קרה" עם הלקוח. בניגוד לחנות הפיסית שבה יכול הלקוח לנסות את הקרמים, להריח את מוצרי הטיפוח ולדבר עם המוכר מסביר הפנים, בחנות באינטרנט לא ניתן לבצע את כל הפעולות האלה. מצב זה עלול להרתיע את הלקוח מלרכוש מוצרים אינטרנטיים בלתי מוכרים.

מעבר לכך, ישנם גולשים החוששים לבצע רכישות באינטרנט מחשש לפרצות אבטחה ולגניבת כרטיסי אשראי.

הופכים את החנות המקוונת לזירה מסבירת פנים

ניתן להתגבר על הנתק הפיזי בין הלקוח למוצרים בכמה דרכים יצירתיות. לדוגמה, על מנת ליצור מגע בין הקרמים ומוצרי הטיפוח לבין הלקוח, ניתן לאפשר באתר המכירות הזמנה של דוגמית חינם או במחיר סמלי. בדרך זו, הלקוח יתנסה במוצר ויחליט אם כדאי לרכוש אותו.

כמו כן, חשוב ליצור עמוד עבור כל מוצר ובו תיאור מפורט של המוצר – מה הגודל שלו, איזו השפעה יש לו על הגוף וכדומה. מומלץ לאפשר לגולשים לדרג את המוצרים, כך שגולשים חדשים יוכלו לקבל חוות דעת לפני הרכישה. נוסף על כך, תמונה איכותית של המוצר תורמת רבות ללקוח להבנה של מה הוא עתיד לרכוש, ולכן מומלץ להעלות תמונות חדות וברורות המציגות את המוצר כפי שהוא נראה בפועל, וכן הצגה של תמונות לפני השימוש במוצר ואחריו, כדי להדגיש את ההשפעה החיובית שיש לו על הגוף.

חנות קוסמטיקה וטיפוח באינטרנט

מערכת נוחה למכירה

כדי לעודד את הלקוח לרכוש מוצרים ולהגדיל את אחוזי הרכישה באתר, אפשר לשכלל את מערכת החנות הווירטואלית בדרכים שונות שישפרו את חווית המשתמש באתר.

בעמודי המוצר ניתן להוסיף אייקונים המספקים מידע חיוני על המוצרים, לדוגמה אייקון המודיע כי מוצרי הטיפוח לא נוסו על בעלי חיים, מוצר השומר על רמת PH  של העור, מוצר כשר (אם מדובר בוויטמינים או תוספי תזונה) וכדומה. ניתן גם להשתמש באייקונים בכדי להציג את היתרונות של החנות הווירטואלית הזו על פני חנויות של מתחרים, כגון מבצעים מיוחדים, יבוא מיוחד ועוד. ויזואליזציה של נתונים באמצעות אייקונים מקלה על העברת המסרים של האתר ללקוח מבלי שזה יצטרך לקרוא המון מידע שעלול להתיש אותו.

מומלץ בעמודי המוצרים השונים לאפשר לגולש לבחור דגמי מוצרים, כגון טעמים (וניל, שוקולד, תות), ריחות (קמומיל, ורדים), גדלים (קטן, גדול, בינוני), צבעים וצורות. באופן הזה, שומרים על הגולש בעמוד של המוצר בו הוא מעוניין, ומאפשרים לו התאמה אישית לאותו מוצר בדיוק לצרכים שלו.

שומרים על החנות הווירטואלית

כדי לשמור על המוצרים של החנות הפיסית מפני גניבה, יש צורך להתקין אזעקה ומצלמות אבטחה ולהקפיד לנעול את דלת החנות בסוף כל משמרת. על מנת להגן על החנות הווירטואלית מפני פריצות של האקרים אשר עלולות להשבית את האתר ולגנוב כרטיסי אשראי, כדאי לנקוט בכמה צעדים:

  • סליקה בתקני אבטחה מחמירים – חנות וירטואלית מאובטחת כוללת עמוד סליקה אשר עומד בתקן האבטחה המחמיר PCI-DSS.
  • שימוש בתעודת אבטחה – תעודת SSL (או בשם המלא: Secure Sockets Layer) מספקת שכבת אבטחה המאפשרת להצפין את המידע המועבר מהדפדפן לשרת ובכך להגן על פרטיות הגולשים והמידע שלהם.
  • שקיפות המידע לגולשים – כדי לרכוש את אמונם של הגולשים ולגרום להם לבצע תשלום דרך האינטרנט, מומלץ לספק מידע על מדיניות האבטחה באתר. בין היתר, חשוב להציג באתר כי פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת מטעמי בטיחות, להציג מנעול בולט בראש העמוד, להציג אייקונים של חברות האשראי הנתמכות בתחתית האתר ולרשום בצורה ברורה בעמוד עגלת הקניות כי הרכישה מאובטחת.

בניית אתר למכירת מוצרי טבע ובריאות – סיכום

לסיכומו של דבר, חנות וירטואלית למוצרי טבע, טיפוח ובריאות יכולה להגדיל את המכירות באופן משמעותי, אם מנהלים אותה בדרך נכונה. החנות מתאימה הן לבעלי עסקים ותיקים שיש להם רשת של חנויות טבע פיסיות והן לבעלי עסקים מתחילים הפותחים חנות וירטואלית לראשונה ושאין ברשותם חנות פיסית כלל.

הוספת תגובה

רוצה שנקפיץ גם את העסק שלך?

פיתחנו עבורך פלטפורמה ייחודית שתוביל את העסק שלך להצלחה: יותר חשיפה, יותר מכירות, פחות נטישת גולשים.

שילוב מנצח של טכנולוגיה שהיא חוד החנית עם ליווי אישי להצלחה!

 

לא מהססים! ממלאים את הטופס או מתקשרים עכשיו 077-7644819

 
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: