יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...
08/01/2023 23:40
הקמת אתר מכירות לדלתות פנים וחוץ לבתים פרטיים ולעסקים וציוד פירזול
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

מונחון שיווק באינטרנט מ-A עד Z

  1. דף הבית
  2. שיווק אתרים באינטרנט
  3. מונחון שיווק באינטרנט מ-A עד Z
מונחון אלפאביתי המכיל מונחים מתחום השיווק באינטרנט.
מונחון שיווק באינטרנט

Addthis - האתר Addthis או בעברית 'הוסף את זה', מאפשר להוריד לחצן שאותו ניתן לשלב בכל עמוד ברשת, ובאמצעותו יוכל כל גולש לשתף את חבריו בתוכן של אותו עמוד. לאחר לחיצה על כפתור Addthis, הגולש יוכל לבחור באיזו דרך לבצע את השיתוף: באמצעות האימייל, או דרך אחת מן הרשתות החברתיות. בנוסף מאפשר Addthis לקבל ניתוח (Analytics) של כמות השיתופים שנעשתה עבור כל עמוד ושל אחוז ההקלקות עליהם, זאת על מנת להתאים את התכנים באתר ללקוחות המגיעים אליו.

Article Site - אתר מאמרים הוא אתר שבו ניתן להעלות ולקרוא מאמרים בנושאים מגוונים בחינם. אתרי מאמרים מאפשרים הפצת תכנים ברשת למטרות קידום אתרים או שיווק באינטרנט. פרסום תכנים שלנו מועילה לשיווק העסק כיוון שהגולשים המחפשים אותנו ברשת או מתעניינים בתחום עיסוקנו, עשויים להגיע אל הכתבות שפירסמנו ולהתרשם מן הידע המקצועי שלנו ומן התדמית הווירטואלית שפיתחנו לעצמנו.

רוב אתרי המאמרים הוקמו ע"י חברות קידום אתרים על מנת לענות על הצורך במקום לפרסם בו תכנים למטרות קידום ושיווק אתרים. על פי רוב ניתן להוציא מן המאמר שמפרסמים קישורים אל אתרי האינטרנט של הכותב ולקבל בתחתית העמוד קרדיט לכותב המאמר.

Blog - בלוג הוא יומן רשת שבו יכול כל אדם פרטי או נציג של חברה לכתוב פוסטים (בעברית 'רשומות') בכל נושא. כל בלוג מאורגן בד"כ לפי סדר כרונולוגי, כאשר הפוסט החדש ביותר נמצא בראש העמוד ומתחתיו פוסטים ישנים יותר.

ברשת ישנם אתרי תוכן גולשים או אתרי בלוגים רבים המאפשרים לפתוח בלוג בחינם. הגולשים באותם אתרים יכולים גם לקרוא ולהגיב על רשומות בבלוגים של משתמשים אחרים, ולעיתים קמות קהילות של בלוגרים בנושאים משותפים.

Buzz - באזז הוא שיווק מפה לאוזן באינטרנט. כדי ליצור באזז סביב מוצר, אתר כלשהו או אירוע שרוצים לשווק, יוצרים בד"כ סרטון מסקרן או פרובוקטיבי או מעלים ידיעה מעוררת מחלוקת בבלוג או בפורום הקשור לנושא, בתקווה שאלה יעוררו מספיק הדים כדי שהסיפור יפרסם את עצמו ובאמצעות כך גם את המוצר שעומד מאחוריו.

באזז הוא גם שמו של שירות של גוגל (Google Buzz) שבו ניתן לשתף סטטוסים, קישורים או קבצים, בדומה לרשתות חברתיות.

Conduit - סרגלי הכלים של החברה הישראלית conduit מאפשרים לרכז כלים וקישורים חשובים עבור הגולשים. את סרגל הכלים יכולים הגולשים להוריד תוך שניות, ולאחר מכן הם חופשיים לארגן אותו לפי נוחיותם. האפשרות להכין סרגל כלים ממותג ולהציע אותו לגולשי האתר, מאפשרת לחברות לספק ערך מוסף לגלישה באינטרנט ולשמור על קשר ארוך-טווח עם לקוחות פוטנציאליים.

גם מיזם גרופ מציעה סרגל כלים, בו אנו מציעים מגוון כלים שיעזרו בהקמת אתרים, קידומם במנועי חיפוש ושיווקם באינטרנט.

Digg - האתר דיג הוא אתר תוכן גולשים שבו ניתן להעלות קישורים לתכנים שונים ברשת. הקוראים באתר מוזמנים לדרג את הקישורים והתגובות, והתכנים שקיבלו כמות גדולה ביותר של דירוגים יופיעו בעמוד הראשי ויזכו לחשיפה גדולה בקרב גולשי Digg.

Facebook - הרשת החברתית פייסבוק שהוקמה ע"י מארק צוקרברג, מאפשרת למשתמשים הרשומים שלה לשמור על קשרים חברתיים ע"י שליחת בקשות חברות או אישור בקשות חברות מאנשים שפונים אליהם. לכל משתמש יש פרופיל אישי עם פרטים ותמונות שלו, והוא יכול לכתוב על הקיר שלו או של חבר ולשתף קבצים, קישורים, סרטונים ועוד. אלה נחשפים בפני כל החברים שיש לאותו משתמש. 

פייסבוק מאפשרת לא רק לאנשים פרטיים אלא גם לחברות, ארגונים או אנשים מפורסמים לפתוח חשבון פייסבוק ולהקים דף עסקי או לנהל קהילה ברשת החברתית. כיום מקובל להשתמש בפייסבוק למטרות שיווק באינטרנט בגלל כמות המשתמשים האדירה שהוא מרכז. חברות רבות מקימות עמוד עסקי ודואגות לצרף אליו כמה שיותר חברים, ובאמצעות זאת הן יכולות לשמור על קשר עם הלקוחות, לעדכן אותם באירועים או מוצרים חדשים וליצור תנועה אל אתר האינטרנט שלהן.

Forum - פורום הוא אתר אינטרנט או חלק ממנו, המיועד לדיונים בין המשתתפים בו. בפורומים ניתן להעלות שאלות, נושאים לדיון, להגיב על שאלות של אחרים ועוד. פורומים יכולים לשמש כלי שיווקי עבור חברות או מוצרים למטרת מיתוג ופרסום. פעילות בפורומים מגדילה את הנוכחות של העסק ברשת האינטרנט ובכך מגדילה את החשיפה שלה בפני קהל גדול של לקוחות.

גם אצלנו באתר קיים פורום בו תוכלו שאלות בתחום בנייה וקידום אתרים ושיווק באינטרנט.

Linked In - האתר לינקד-אין היא רשת חברתית שהוקמה במטרה לאפשר יצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין המשתמשים בה. פרופיל המשתמש ברשת חברתית זו מכיל בד"כ פרטים מקצועיים של המשתמש, כמו ניסיון תעסוקתי, תחום מקצועי וכו'. הקשרים בין האנשים הרשומים בלינקד-אין מדורגים לפי הקרבה שלהם זה לזה, וכך מתאפשרת יצירת קשרים חדשים בתוך הרשת.

Myspace - האתר מייספייס שהוקם בשנת 2003 הינו מעיין רשת חברתית המתמקדת בתחום האמנות והמוזיקה, והרשומים בה יכולים להעלות קבצים שונים, בעיקר קובצי MP3, לשיתוף המשתמשים האחרים.

RSS - הרסס פותח לראשונה ע"י נטסקייפ, שרצתה כבר בשנת 1999 לרכז באתר אחד ידיעות מאתרים שונים ברשת. כיום אתרים רבים משתמשים בטכנולוגיה זו ומשדרים בערוצי RSS משלהם. אתרים אלו מייצרים קובצי RSS בכל פעם שתוכן חדש נוסף לאתר, ומי שמנוי לשידורי ה-RSS הללו, מקבל עידכונים מכל הערוצים אליהם הוא מנוי למקום אחד - זו יכולה להיות תוכנה מיוחדת לקריאת RSS, או שירות מקוון כמו Google Reader.

Site Index - אינדקס אתרים הוא אתר המרכז קישורים לאתרים אחרים ברשת. אתרי אינדקסים מסווגים את האתרים בד"כ לפי נושאים, למשל אתרי ילדים, אתרי גינון, ועוד.

רישום אתר באינדקס כזה מהווה חשיפה נוספת בפני קהל יעד של גולשי האינדקס, וזאת בעיקר מכיוון שישנם גולשים רבים המשתמשים באתרי אינדקס כעמוד הבית בדפדפן שלהם. מכאן שההרשמה באינדקסים עשויה להביא להגדלת הטראפיק באתר. בנוסף, כל קישור מאתר אינדקס עשוי להועיל לקידום האתר במנועי חיפוש.

SMO - קידום במדיה החברתית SMO הוא מונח המתייחס לדרכים ליצירת תנועה (טראפיק) באתר ע"י שימוש ברשתות חברתיות ובכלים חברתיים כמו דיונים בפורומים, כתיבת בלוגים, תיוג תמונות, הפצת לינקים והמלצות ברשתות חברתיות, פרסום תכנים ברשת ועוד. השיווק ברשתות החברתיות נעשה בד"כ בשילוב עם SEO - Search Engine Optimization שהוא אופטימיזצייה למנועי חיפוש.

Social Networking - שימוש ברשתות חברתיות למטרות שיווק, פרסום, יחסי ציבור וקישרי לקוחות. רשתות חברתיות הן אתרים ברשת שניתן להירשם אליהם וליצור בהם קשרים חברתיים עם אנשים שאנו מכירים, או להכיר אנשים חדשים על רקע מקצועי, תחומי עניין משותפים, או דרך קשר עם מכר משותף.

הרשת החברתית הבולטת ביותר כיום היא פייסבוק Facebook, אך ראוי לציין גם את טוויטר Twitter, מייספייס Myspace, לינקד-אין Linked-In ודיג Digg. אחוז גבוה מן הגולשים באינטרנט פעילים ברשתות חברתיות, ועקב כך גדל השימוש בהן כאמצעי שיווקי. פתיחת דף אישי או דף עסקי ברשת חברתית עשוי להגדיל את החשיפה אל המוצר או החברה, לסייע בשימור קשרים עם לקוחות ולהביא לקוחות חדשים. עקב כך, חברות רבות משקיעות זמן וכסף בהקמת דף נחיתה בפייסבוק וכן בניהול שוטף של אותו דף, הכולל שיתוף, תגובות על שאלות הגולשים, פרסום עדכונים, תחרויות, פרסים, אפליקציות מעניינות ועוד.

Twitter - טוויטר היא רשת חברתית שהחברים בה כותבים מסרים קצרים של עד 140 תווים ויכולים גם לקרוא מסרים דומים של כל האנשים שאחריהם הם עוקבים. המסרים הקצרים בטוויטר נקראים ציוצים (ובאנגלית Tweets). הרשת החברתית טוויטר משמשת חברות רבות ובעלי מקצוע למטרות שיווק באינטרנט כמו יחסי ציבור, פרסום ושמירת קשר עם הלקוחות. על אף הצלחתה הגדולה של טוויטר, הרשת איננה מכילה פרסומות.

Web2.0 - עידן ווב 2.0 הוא העידן הנוכחי של האינטרנט, הנבדל מן העידן הקודם, שבו האתרים ברשת היו אתרים סטטיים שהתכנים בהם נוהלו ע"י מנהלי אתרים מקצועיים בלבד. עידן ווב 2.0 ייחודי בכך שלגולשים יש השפעה רבה על התוכן באינטרנט: הם כותבים תכנים באתרי מאמרים, בבלוגים, בפורומים וברשתות חברתיות, והם יכולים לשתף זה את זה בקבצים, מסרים, קישורים, המלצות ועוד.

חלק מן העקרונות המנחים את האינטרנט בעידן זה הם רתימת האינטיליגנציה האנושית לטובת הכלל, שימוש באינטרנט לאיחסון שירותים שונים וכן יצירה של חוויית משתמש עשירה יותר מזו הניתנת ע"י שימוש בתוכנות מחשב.

Wibiya - וויביה הוא סטארט-אפ ישראלי שהוקם בשנת 2008. וויביה מציעה סרגל כלים המאפשר לכל אתר או בלוג ברשת להוריד שירותים אינטרנטיים ואפליקציות מאלה המוצעים באתר וויביה, ולשלב אותם בחינם בעמוד האינטרנט או בבלוג שלהם כדי להעשיר אותו. לדוגמה, הסרגל מאפשר שילוב של כלים חברתיים כמו פייסבוק וטוויטר, גלריות של תמונות, שילוב סרטונים ועוד.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: