יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...
08/01/2023 23:40
הקמת אתר מכירות לדלתות פנים וחוץ לבתים פרטיים ולעסקים וציוד פירזול
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

דף נחיתה איכותי שמגדיל חשיפות והמרות

  1. דף הבית
  2. שיווק אתרים באינטרנט
  3. דף נחיתה איכותי שמגדיל חשיפות והמרות
מדוע כדאי להשקיע בבניית דפי נחיתה (Landing Pages) שיווקיים, וכיצד לעשות זאת נכון?
דף נחיתה איכותי

מהם דפי נחיתה?

ברשת קיימים דפי נחיתה (Landing Pages) שונים, שניתן לחלק אותם לשני סוגים עיקריים:

  1. דף נחיתה באתר תוכן - למעשה כל עמוד באתר יכול להיקרא דף נחיתה, אם ניתן להגיע אל העמוד היישר מהקישורים בתוצאות של מנועי החיפוש. באתר הבנוי היטב למטרות קידום ושיווק באינטרנט, כל עמוד נחיתה יהיה בנוי בצורה המותאמת למנועי החיפוש, כולל שימוש בכותרת עמוד title, כותרות h1,h2,h3, תיאור עמוד description וכו', ותיעשה לו אופטימיזציית תוכן על מנת לשפר את הדירוג שלו בגוגל ומנועי החיפוש האחרים. מטרתם של דפים אלו היא להעשיר את האתר בתוכן וכן במילות מפתח רלוונטיות כדי לקדם את האתר באינטרנט.
  2. דף נחיתה עצמאי - זהו דף המקושר למודעת פרסומת, בין אם פרסום ממומן של גוגל ובין אם באנר באתר כלשהו באינטרנט. זהו עמוד אינטרנט שאיננו מקושר לאתר כלשהו ומטרתו היא למכור מוצר כלשהו, להשיג לקוחות חדשים ע"י רישום פרטים אישיים ועוד.

אופטימיזצית תוכן לדפי נחיתה

גם אם מדובר באתר תוכן וגם אם אנו מעוניינים לבנות דף נחיתה עצמאי, רצוי לבנות אותו בצורה חכמה עם אופטימיזציית תוכן.

אופטימיזצייה של עמוד באתר תוכן תשפר את הרלוונטיות של העמוד בעיני מנוע החיפוש ובהתאם ישתפר דירוג הדף בתוצאות החיפוש. כאשר אנו משתמשים בפרמטרים המוכרים ע"י גוגל, כמו תיאור עמוד description, כותרת עמוד title, כותרות ברמות שונות ומילות מפתח keywords, אנו עוזרים למנוע החיפוש להבין את הרלוונטיות של אותו דף נחיתה לביטויים שאנו מקדמים.

קראו עוד על אופטימיזציית תוכן לדפי נחיתה.

  • אופטימיזציה של דף נחיתה המקושר לפירסום ממומן תעלה את מדד האיכות של הדף ב-Google Ads וכתוצאה מכך נזכה ביותר חשיפות בקמפיין הממומן והעלות לכל הקלקה תרד.

דף נחיתה שיווקי - חשיפות והמרות

לדפי נחיתה המקושרים לפירסום ממומן או דפים שמנסים למכור שירות/מוצר יש תפקיד שיווקי חשוב בתוך מכלול השיווק שנעשה עבור מוצר מסוים. בהקמת דף נחיתה, ישנם שני מונחים חשובים:

  • כמות חשיפות - מכונה גם Views. זוהי כמות ההופעות של ההפניות לדף הנחיתה שלנו מתוצאות החיפוש בגוגל, או מאתרים שונים. בין אם הקליקו על ההפניה ובין אם לאו.
  • אחוז המרות - מכונה גם CTR = Click Through Rate. אחוז ההקלקות על ההפניה לדף הנחיתה שלנו.

בבניית קמפיין פירסומי מצליח, נרצה למקסם הן את כמות החשיפות (להעלאת המודעות לדף הנחיתה שלנו, ובניית מוניטין בטווח הארוך) והן את כמות ההמרות (שיביאו בסופו של דבר לפניות ומכירות).

כאשר מדברים על אחוז ההמרות, מתייחסים לעיתים הן להמרות מחוץ לדף הנחיתה (אחוז ההקלקות על המודעה וכניסה לדף הנחיתה שלנו) והן להמרות בתוך דף הנחיתה (אחוז הגולשים שהפכו לקוחות. או במילים אחרות: אחוז הגולשים שהזמינו את המוצר, או יצרו עימנו קשר בעקבות צפייתם בדף הנחיתה).

העלאת מספר החשיפות של דף נחיתה הוא אחת המטרות של העוסקים בתחום קידום אתרים. לעומת זאת, העלאת אחוז ההמרות שייכת לתחום השיווק באינטרנט. בעלי עסקים רבים הגיעו למסקנה ששווה להשקיע בדפי נחיתה איכותיים, כי הם מגדילים את הפוטנציאל בתחומים חשובים כמו:

  • כמות פניות - דפי נחיתה איכותיים מביאים לכך שגולשים רבים יותר יפנו אל בעלי האתר וימלאו טופס יצירת קשר.
  • הגדלת המכירות - בעקבות החשיפה לעמוד נחיתה שיווקי העשוי בצורה נכונה, תעלה כמות המכירות של המוצר או השירות שאתם מציעים.
  • הגדלת הרווחים - מכירות ופניות רבות פירושן כמובן רווחים, שהם המטרה העיקרית בהקמת עסק.

טיפים להעלאת אחוז ההמרה בתוך דף הנחיתה

לאחר שלמדנו את החשיבות של עמוד נחיתה שיווקי המקושר אל מודעת פרסום, הגיע הזמן לפנות אל חברה לבניית דפי נחיתה, כדי להתחיל בעבודה. אולם על מנת שנוכל לדעת לאיזו חברה לפנות ואילו דרישות להציב בפניה, כדאי שנבין כיצד צריך להיראות דף נחיתה איכותי, כדי שכמות ההמרות תהיה גבוהה. אז מהו דף נחיתה (Landing Page) הבנוי נכון יותר שיווקית?

  1. קצר וקולע - הדף צריך להיות כמה שיותר קצר וממוקד מבחינת מלל (בבחינת כל המוסיף גורע).
  2. דף ללא מוצא - לא לתת אפשרויות ליציאה מהדף החוצה: לא לשים קישורים יוצאים, לא לספק כתובות אינטרנט נוספות, לא לשים באנרים שמפנים לעמודים אחרים, כל זאת על מנת לגרום לגולשים שהגיעו לעמוד לבצע את הפעולה הנדרשת (בין אם זה מילוי טופס יצירת קשר, או רכישת מוצר כלשהו).
  3. תוכן דף הנחיתה - הדף חייב לכלול מלל שיווקי ומידע רלוונטי שיגרה את הגולש לבקש עוד פרטים וליצור קשר. רצוי שהתוכן יהיה ייחודי על מנת להבדיל את המוצר שלכם מזה של המתחרים. הלקוח הפוטנציאלי צריך להיות משוכנע מקריאת הטקסט שכדאי לו לפנות דווקא אליכם. חשוב שהגולש שהגיע את דף הנחיתה יבין בצורה ברורה למה כדאי לו להכניס את הפרטים ולא לעזוב את הדף.
  4. פשטות - הדף חייב להיות כמה שיותר פשוט ולא מסובך ומבולבל. למשל עדיף שלא תהיה גלילה למטה, הכול חייב להופיע על המסך מיד. בנוסף, טופס יצירת הקשר צריך להיות קצר ככל הניתן ולא לדרוש למלא שדות רבים מידי. יש לשמור על מינימום שדות כאשר רובם אינם שדות חובה (לפעמים מספיק רק שישאירו מס' טלפון).

    מספר הטלפון של החברה המיועד ליצירת קשר, הוא פרט חשוב ולכן הוא צריך להופיע בצורה בולטת, שלא יהיה צורך לחפש אותו. ישנם לקוחות שמעדיפים להתקשר ולא למלא טופס, ולמענם, הקפידו שיהיה פשוט למצוא את המספר.

  5. עיצוב דף נחיתה שיווקי - הדף חייב למשוך את העין ולגרות את הגולש לקרוא אותו ולא לברוח החוצה. לשם כך חשוב לבחור עיצוב ברור ונקי, פונטים בגדלים וצבעים ברורים ובולטים ותמונות שמגרות את העין (לדוגמא: בדף נחיתה לחנות ספרים, תמונה של בחורה יפה שקוראת ספר "תמכור" יותר מאשר תמונה של ספר. בדפי נחיתה המשווקים מזון, עדיף לא להציג אריזה של המזון כשהיא סגורה, אלא תמונה של האוכל מוגש ומוכן לאכילה, כדי לגרות את הגולשים לרצות לאכול/לשתות).

    העיצוב בדף הנחיתה צריך להיות קשור לתוכן הדף ויתמוך ברעיון הכללי שלו.

  6. הדגשת העיקר - הדף חייב לפקס את הגולש לביצוע יצירת הקשר. לא להבליט מצגת תמונות מהממת או תוכן רב, אלא לשים בעיקר את טופס יצירת הקשר בצורה בולטת עם הכוונה ברורה או הסבר מהי הסיבה שבגללה כדאי למלא אותו. ריבוי פעולות ודף נחיתה לא ממוקד עלול להסיח את דעת הגולש מן העיקר.
  7. כותרת - רצוי לשלב בכותרת של עמוד הנחיתה את מילת המפתח שאותה חיפש הגולש במנוע החיפוש. התאמת הכותרת לשאילתת החיפוש תשכנע את הגולש שהוא הגיע לדף רלוונטי למה שהוא חיפש.
  8. אבטחה - אם הדף כולל השארת פרטי כרטיס אשראי, רצוי לשלב אייקון של סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת, כדי לגרום לגולשים תחושת ביטחון להשאיר אצלכם את הפרטים הללו.
  9. בחן את עצמך - במהלך העבודה על דף נחיתה שיווקי, רצוי להיעזר בעצות ממכרים ובכלים סטטיסטיים של גוגל, על מנת לבדוק האם הדף עובד כמו שציפינו ומשאיר את הרושם הרצוי.

לסיכום

דף נחיתה איכותי הוא דף שאחוז ההמרות שלו גבוה, ועקב כך הוא מביא אליכם פניות רבות יותר באמצעות יצירת קשר. בנייה של דף נחיתה מוכר עשויה להיות צעד שיווקי נבון - אם תעשו זאת נכון. על מנת ליצור דפי נחיתה אפקטיביים, חשוב להתמקד בעיקר ולהדגיש את המסר השיווקי שלכם, כלומר את הסיבה שבגללה כדאי לגולש להשאיר פרטי התקשרות. במילים אחרות, הגולש צריך להבין מדף הנחיתה "מה ייצא לו" מיצירת קשר עמכם.

 

מה לדעתכם הופך דף נחיתה לשיווקי במיוחד?

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: