ניהול פניות ולידים נכנסים
דף הבית מרכז ההדרכה של מיזם גרופ ניהול פניות ולידים נכנסים כאן תוכלו למצוא את כל ההדרכות הנוגעות לטיפול בפניות והלידים המגיעים לאתר שלכם. הדרכות אלו יתנו לכם מענה על אופן הטיפול בפניה חדשה שהתקבלה במערכת, עבודה עם סוכנים שונים, החיבור בין מערכת הפניות למערכת אנשי הקשר ועוד.
היכן רואים את כל הפניות שהתקבלו מהאתר במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
איך נכנסות פניות לממשק ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
איך צופים בפניה שהתקבלה במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
איך מטפלים בפניה חדשה במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
איך משנים דחיפות לפניה במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
מהו סוכן ואיך משנים סוכן לפניה במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
איך מגדירים סוכן חדש במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
איך קובעים סוכן ברירת מחדל במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.
מדוע אני לא רואה פניות חדשות בממשק ניהול באתרים של מיזם גרופ.
איך מוסיפים מישהו שפנה לרשימת אנשי הקשר במערכת ניהול הפניות באתרים של מיזם גרופ.