מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
03/11/2024 12:34
הכירו את פתרון התשלומים פייפאל הנפוץ בעולם. הפתרון שמאפשר תשלום ללא הזנת פרטי אשראי.
02/11/2024 13:42
הכירו את פלקארד, שער תשלום ותיק בישראל. פלקארד מציעה פתרונות יעילים לסליקה מקוונת ומאובטחת.
02/11/2024 9:17
הכירו את קארדקום, פתרון תשלום מצויין לבניית חנות וירטואלית שדורשת סליקה מאובטחת בשוק הישראלי.

מדריך מקיף להקמת קמפיין שיווק מחדש Remarketing בגוגל

  1. דף הבית
  2. מרכז ההדרכה של מיזם גרופ
  3. שיווק חנויות ואתרי אינטרנט
  4. מדריך מקיף להקמת קמפיין שיווק מחדש Remarketing בגוגל
שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין שיווק מחדש (Remarketing) מצליח. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.

שלב 1: הגדרת חשבון Google Ads שלך

  1. הירשם או התחבר:
    • בקר ב- Google Ads.
    • היכנס עם חשבון Google שלך או צור חשבון חדש אם אין לך.
  2. הגדרת חשבון:
    • ספק מידע בסיסי על העסק שלך, כולל האתר שאתה רוצה לקדם.
    • הגדר את פרטי החיוב שלך, כדי להבטיח עסקאות חלקות.

שלב 2: הגדרת Google Analytics לשיווק מחדש

  1. הירשם או התחבר לגוגל אנליטיקס:
  2. צור נכס:
    • צור נכס עבור האתר שלך אם עדיין לא עשית זאת.
    • הגדר את הנכס עם פרטי האתר שלך.
  3. קשר את Google Analytics ל-Google Ads:
    • ב-Google Analytics, עבור אל ניהול > נכס > קישור Google Ads.
    • בחר את חשבון Google Ads שלך וקשר אותו.
  4. הפעל שיווק מחדש:
    • ב-Google Analytics, עבור אל ניהול > נכס > פרטי מעקב > איסוף נתונים.
    • אפשר איסוף נתונים עבור תכונות דיווח של שיווק מחדש ופרסום.

שלב 3: יצירת קהלי שיווק מחדש בגוגל אנליטיקס

  1. צור קהלי שיווק מחדש:
    • ב-Google Analytics, עבור אל ניהול > נכס > הגדרות קהל > קהלים.
    • לחץ על "+ קהל חדש".
    • הגדר את הקהל שלך על סמך התנהגות המשתמש (למשל, משתמשים שביקרו בדפים ספציפיים, משתמשים שהשלימו יעדים וכו').
  2. פרסם קהל ב-Google Ads:
    • בחר את חשבון Google Ads שלך, כדי לפרסם את הקהל.
    • תן שם לקהל שלך לזיהוי קל.

שלב 4: יצירת קמפיין חדש לשיווק מחדש ב-Google Ads

  1. התחל קמפיין חדש:
    • ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על הלחצן הכחול "+ קמפיין חדש".
  2. בחר את יעד הקמפיין שלך:
    • בחר יעד עבור הקמפיין שלך. יעדים נפוצים לקמפיינים של שיווק מחדש כוללים:
      • מכירות
      • לידים
      • תעבורה לאתר
  3. בחר סוג קמפיין:
    • בחר "תצוגה" כסוג הקמפיין שלך, כדי להציג מודעות ברחבי רשת המדיה של Google.
    • לחלופין, תוכל לבחור "חיפוש" אם אתה מעדיף למקד למבקרים קודמים באמצעות מודעות חיפוש.

שלב 5: הגדרות קמפיין

  1. שם הקמפיין:
    • תן לקמפיין שלך שם ייחודי ותיאורי לזיהוי קל.
  2. מיקומים ושפות:
    • מיקומים: ציין את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו.
    • שפות: בחר את השפות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מדברים.
  3. הצעות מחיר ותקציב:
    • תקציב: הגדר תקציב יומי לקמפיין שלך.
    • מתן הצעות: בחר את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. אפשרויות נפוצות לקמפיינים של שיווק מחדש כוללות:
      • מקסימום המרות
      • מחיר יעד לרכישה (עלות לרכישה)
      • מחיר ידני לקליק (עלות לקליק)

שלב 6: מיקוד קבוצת מודעות וקהלים

  1. צור קבוצות מודעות:
    • קבוצות מודעות מכילות קבוצה של מודעות החולקות קהל יעד משותף.
    • צור קבוצות מודעות מרובות, כדי למקד לקהלים שונים במידת הצורך.
  2. בחר קהל לשיווק מחדש:
    • בקטע "קהלים", בחר "שיווק מחדש" מהרשימה.
    • בחר את קהל השיווק מחדש שיצרת בגוגל אנליטיקס.

שלב 7: יצירת מודעות

  1. צור מודעות לתצוגה:
    • לחץ על "+ מודעה חדשה" ובחר "מודעה רספונסיבית לרשת המדיה".
    • הוסף את נכסי המודעה שלך, כולל:
      • כותרות: עד חמש כותרות (30 תווים כל אחת).
      • כותרות ארוכות: עד חמש כותרות ארוכות (90 תווים כל אחת).
      • תיאורים: עד חמישה תיאורים (90 תווים כל אחד).
      • תמונות: תמונות באיכות גבוהה הקשורות למוצרים או לשירותים שלך.
      • לוגו: הלוגו של העסק שלך.
      • כתובת אתר סופית: כתובת דף הנחיתה שאליה יופנו המשתמשים לאחר לחיצה על המודעה.
  2. צור מודעות חיפוש (אם רלוונטי):
    • לחץ על "+ מודעה חדשה" ובחר "מודעת טקסט".
    • הוסף את עותק המודעה שלך, כולל:
      • כותרת 1: עד 30 תווים.
      • כותרת 2: עד 30 תווים.
      • כותרת 3: עד 30 תווים (אופציונלי).
      • תיאור 1: עד 90 תווים.
      • תיאור 2: עד 90 תווים (אופציונלי).
      • כתובת אתר סופית: כתובת דף הנחיתה שאליה יופנו המשתמשים לאחר לחיצה על המודעה.

שלב 8: סקירה והשקה

  1. בדוק את הקמפיין שלך:
    • בדוק שוב את כל ההגדרות, הקהלים והקריאייטיבים של המודעות שלך.
    • ודא שאין שגיאות או אי התאמות.
  2. הפעל את הקמפיין שלך:
    • לחץ על הלחצן "שמור והמשך", כדי להפעיל את הקמפיין שלך.

שלב 9: ניטור ואופטימיזציה

  1. צג ביצועים:
    • בדוק באופן קבוע את הביצועים של הקמפיין שלך דרך מרכז השליטה של Google Ads.
    • מדדי מפתח למעקב כוללים הופעות, קליקים, שיעור קליקים, שיעור המרות ועלות להמרה.
  2. עצות אופטימיזציה:
    • התאם הצעות מחיר: הגדל את הצעות המחיר עבור קהלים עם ביצועים גבוהים והקטין את הצעות המחיר עבור קהלים עם ביצועים נמוכים.
    • בדיקת A/B: בדוק קריאייטיבים שונים של מודעות, כותרות ותיאורים, כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר.
    • צמצם קהלים: עדכן ושכלל את קהלי הרימרקטינג שלך באופן רציף על סמך התנהגות המשתמשים.
    • השתמש במכסת תדירות: הגבל את מספר הפעמים שהמודעות שלך מוצגות לאותו משתמש, כדי למנוע עייפות של מודעות.

דוגמאות למודעות רימרקטינג יעילות

דוגמה 1: חנות מסחר אלקטרוני

  • כותרת: אל תפספסו את המועדפים שלכם!
  • כותרת ארוכה: הפריטים האהובים עליך מחכים - קנה עכשיו!
  • תיאור: חזור והשלם את הרכישה. תהנה מ-10% הנחה על ההזמנה הבאה שלך!
  • תמונות: תמונות באיכות גבוהה של מוצרים שנצפו בעבר על ידי המשתמש.
  • כתובת אתר סופית: קישור ישיר לדף המוצר או לעגלה.

דוגמה 2: סוכנות נסיעות מקוונת

  • כותרת: מוכן להרפתקה הבאה שלך?
  • כותרת ארוכה: הזמן את חופשת החלומות שלך עכשיו וחסוך!
  • תיאור: גלה מבצעים בלעדיים על טיסות ומלונות. מהרו, הצעות לזמן מוגבל!
  • תמונות: תמונות אטרקטיביות של יעדי טיול פופולריים.
  • כתובת אתר סופית: קישור ישיר לדף המבצעים או לדף ההזמנה.

על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכלו להגדיר קמפיין אפקטיבי לשיווק מחדש (רימרקטינג) של Google, למשוך מחדש מבקרים קודמים ולהניב המרות לעסק שלך.

YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: