שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין ממומן עם הרחבה לתוספי לידים בגוגל. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.
שלב 1: הגדרת חשבון Google Ads שלך
- הירשם או התחבר:
- בקר ב- Google Ads.
- היכנס עם חשבון Google שלך או צור חשבון חדש אם אין לך.
- הגדרת חשבון:
- ספק מידע בסיסי על העסק שלך, כולל האתר שאתה רוצה לקדם.
- הגדר את פרטי החיוב שלך, כדי להבטיח עסקאות חלקות.
שלב 2: יצירת קמפיין חדש עם הרחבות לטופסי לידים
- התחל קמפיין חדש:
- ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על הלחצן הכחול "+ קמפיין חדש".
- בחר את יעד הקמפיין שלך:
- בחר "לידים" כיעד הקמפיין שלך.
- בחר סוג קמפיין:
- בחר "חיפוש", "תצוגה", "וידאו" או "גילוי" כסוג הקמפיין שלך, בהתאם למקום שבו אתה רוצה להציג את המודעות שלך.
- בחר הגדרות קמפיין:
- שם קמפיין: תן לקמפיין שלך שם ייחודי ותיאורי לזיהוי קל.
- רשתות: בחר את הרשתות שבהן תרצה שהמודעות שלך יופיעו (למשל, רשת החיפוש של Google, רשת המדיה של Google, YouTube).
- מיקומים: ציין את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו.
- שפות: בחר את השפות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מדברים.
- תקציב והצעות מחיר: הגדר תקציב יומי ובחר את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך (למשל, מקסום המרות, מחיר יעד לרכישה).
שלב 3: יצירת קבוצות מודעות ומודעות
- קבוצות מודעות:
- צור קבוצות מודעות בתוך הקמפיין שלך, כדי לארגן את המודעות שלך לפי נושאים, מוצרים או שירותים.
- שם קבוצת מודעות: תן לכל קבוצת מודעות שם ייחודי.
- מילות מפתח: הוסף מילות מפתח רלוונטיות, כדי למקד את הקהל שלך ביעילות.
- צור קבוצות מודעות בתוך הקמפיין שלך, כדי לארגן את המודעות שלך לפי נושאים, מוצרים או שירותים.
- מודעות:
- צור מודעות בתוך כל קבוצת מודעות. זה יכול לכלול מודעות טקסט, מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש או מודעות ברשת המדיה, בהתאם לסוג הקמפיין שלך.
שלב 4: הגדרת הרחבות לטופסי לידים
- הרחבות גישה:
- בהגדרות הקמפיין, עבור לכרטיסייה "מודעות ותוספים".
- לחץ על "הרחבות" ולאחר מכן על הכפתור הכחול "+", כדי להוסיף תוסף חדש.
- בחר "תוסף טופס לידים" מרשימת התוספים הזמינים.
- צור תוסף חדש לטופס לידים:
- שם התוסף: תן לתוסף טופס הלידים שלך שם ייחודי לזיהוי קל.
- פרטי טופס לידים:
- טקסט קריאה לפעולה: בחר קריאה לפעולה (CTA) המעודדת משתמשים למלא את הטופס (למשל, "קבל הצעת מחיר", "הירשם", "למידע נוסף").
- כותרת: כתוב כותרת מושכת שמציינת בבירור את היתרון במילוי הטופס (עד 30 תווים).
- שם העסק: הזן את שם העסק שלך (עד 25 תווים).
- תיאור: ספק תיאור קצר של מה המשתמשים יקבלו על ידי מילוי הטופס (עד 200 תווים).
- שדות טופס:
- בחר את השדות שברצונך לכלול בטופס שלך (למשל, שם, דוא"ל, מספר טלפון).
- אתה יכול להוסיף עד 10 שאלות מותאמות אישית, כדי לאסוף מידע ספציפי יותר.
- הודעת שליחת טופס:
- כותרת: כתוב כותרת שמופיעה לאחר הגשת הטופס (למשל, "תודה!").
- תיאור: ספק מידע נוסף או השלבים הבאים עבור המשתמש (עד 200 תווים).
- קריאה לפעולה: הוסף לחצן שמפנה משתמשים לכתובת אתר רלוונטית לאחר שליחת הטופס (למשל, "בקר באתר", "הורד עכשיו").
- לינק למדיניות הפרטיות:
- הזן את כתובת האתר של מדיניות הפרטיות שלך. זה נדרש במטרה לעמוד במדיניות של Google.
שלב 5: יצירת תמונת הרקע של תוסף הטופס
- העלה תמונת רקע:
- העלה תמונת רקע באיכות גבוהה שתופיע בטופס הלידים שלך. תמונה זו צריכה להיות בגודל 1200x628 פיקסלים ולעמוד בדרישות התמונה של Google.
שלב 6: בדוק ושמור
- בדוק את הרחבת טופס לידים שלך:
- בדוק שוב את כל הפרטים שהזנת לצורך דיוק ושלמות.
- הצג תצוגה מקדימה כיצד תוסף טופס הלידים שלך ייראה למשתמשים.
- שמור את ההרחבה:
- לחץ על "שמור", כדי להוסיף את תוסף טופס לידים לקמפיין שלך.
שלב 7: ניטור ואופטימיזציה
- מעקב ביצועים:
- בדוק באופן קבוע את הביצועים של תוספי הלידים שלך דרך מרכז השליטה של Google Ads.
- מדדי מפתח למעקב כוללים הופעות, קליקים, המרות ועלות להמרה.
- עצות אופטימיזציה:
- התאם הצעות מחיר: הגדל את הצעות המחיר עבור מילות מפתח וקבוצות מודעות עם ביצועים גבוהים, כדי למשוך יותר תנועה.
- בדיקת A/B: בדוק כותרות, תיאורים ושדות טופס שונים, כדי לראות אילו שילובים מניבים את הביצועים הטובים ביותר.
- צמצם את המיקוד: עדכן ושכלל את מיקוד הקהל שלך באופן רציף על סמך נתוני ביצועים.
- מעקב: ודא שיש לך מערכת למעקב מיידית עם לידים, כדי למקסם את שיעורי ההמרה.
דוגמאות להרחבות אפקטיביות של טופס לידים
דוגמה 1: שירותים פיננסיים
- טקסט קריאה לפעולה: קבל הצעת מחיר.
- כותרת: הצעת מחיר למשכנתא בחינם.
- תיאור: גלה כמה אתה יכול לחסוך על המשכנתא שלך.
- שדות טופס: שם, דואר אלקטרוני, מספר טלפון.
- הודעת שליחת טופס:
- כותרת: תודה!
- תיאור: ניצור איתך קשר בהקדם עם הצעת המחיר שלך.
- קריאה לפעולה: בקר באתר.
דוגמה 2: ספק קורס מקוון
- טקסט קריאה לפעולה: הירשם.
- כותרת: קורס ניסיון חינם.
- תיאור: הירשם לניסיון חינם של הקורסים המקוונים שלנו.
- שדות טופס: שם, דואר אלקטרוני, עניין בקורס.
- הודעת שליחת טופס:
- כותרת: תודה!
- תיאור: גרסת הניסיון החינמית שלך בדרך לתיבת הדואר הנכנס שלך.
- קריאה לפעולה: גישה לקורסים.
על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכל להגדיר תוספי לידים יעילים של Google Ads, המאפשרים לך ללכוד מידע חשוב של לידים ישירות מהמודעות שלך ולייעל את תהליך יצירת ההפניות שלך.