שלב אחר שלב, כך תגדירו קמפיין Google Performance Max מצליח. מדריך טכני מקיף שיכוון אתכם מההתחלה ועד הסיום.
שלב 1: הגדרת חשבון Google Ads ו-Merchant Center שלך
- הירשם או התחבר ל-Google Ads:
- בקר ב- Google Ads.
- היכנס עם חשבון Google שלך או צור חשבון חדש אם אין לך.
- הגדר את Google Merchant Center:
- בקר ב-Google Merchant Center.
- היכנס עם חשבון הגוגל שלך.
- ספק את פרטי העסק ואת כתובת האתר שלך.
- אמת ותבע את כתובת האתר שלך.
- קישור בין Google Ads ל-Merchant Center:
- ב-Google Merchant Center, עבור לסמל "הגדרות" ובחר "חשבונות מקושרים".
- לחץ על "Google Ads" והזן את מספר הלקוח שלך ב-Google Ads, כדי לקשר את החשבונות.
שלב 2: יצירת קמפיין חדש לביצועים מקסימליים
- התחל קמפיין חדש:
- ממרכז השליטה של Google Ads, לחץ על הלחצן הכחול "+ קמפיין חדש".
- בחר את יעד הקמפיין שלך:
- בחר יעד עבור הקמפיין הפרסום שלך. יעדים נפוצים עבור קמפיינים מקסימליים לביצועים כוללים:
- מכירות
- לידים
- תעבורה לאתר
- בחר יעד עבור הקמפיין הפרסום שלך. יעדים נפוצים עבור קמפיינים מקסימליים לביצועים כוללים:
- בחר סוג קמפיין:
- בחר "מקסימום ביצועים" כסוג הקמפיין שלך.
שלב 3: הגדרות קמפיין
- שם הקמפיין:
- תן לקמפיין שלך שם ייחודי ותיאורי לזיהוי קל.
- תקציב והצעות מחיר:
- תקציב: הגדר תקציב יומי לקמפיין שלך. זהו הסכום הממוצע שאתה מוכן להוציא ליום.
- מתן הצעות: בחר את אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. אפשרויות נפוצות עבור קמפיינים מקסימליים לביצועים כוללים:
- מקסימום המרות
- מקסימום ערך המרה
- מחיר יעד לרכישה (עלות לרכישה)
- יעד החזר על הוצאות פרסום (החזר על הוצאות פרסום)
- מיקום ושפה:
- מיקומים: ציין את האזורים הגיאוגרפיים שבהם תרצה שהמודעות שלך יופיעו.
- שפות: בחר את השפות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מדברים.
- לוח זמנים למודעות:
- הגדר ימים ושעות ספציפיים שבהם אתה רוצה להציג את המודעות שלך.
שלב 4: יצירת קבוצת נכסים
- צור קבוצות נכסים:
- קבוצות נכסים מכילות קבוצה של קריאייטיבים, כולל כותרות, תיאורים, תמונות, סמלי לוגו, סרטונים ועוד.
- לחץ על "צור קבוצת נכסים", כדי להתחיל בהוספת הקריאייטיבים שלך.
- הוסף קריאייטיבים:
- כותרות: הוסף עד חמש כותרות (30 תווים כל אחת).
- כותרות ארוכות: הוסף עד חמש כותרות ארוכות (90 תווים כל אחת).
- תיאורים: הוסף עד חמישה תיאורים (90 תווים כל אחד).
- תמונות: העלה תמונות רלוונטיות (למשל, תמונות מוצר, תמונות סגנון חיים).
- לוגו: העלה את הלוגו של העסק שלך.
- סרטונים: הוסף סרטונים רלוונטיים אם זמין (אופציונלי).
- כתובת אתר סופית:
- הזן את כתובת האתר שבה המשתמשים ינחתו לאחר לחיצה על המודעות שלך.
שלב 5: שילוב הזנת מוצר
- בחר עדכון Merchant Center:
- בחר את פיד המוצרים מחשבון Merchant Center המקושר שלך. זה יאפשר ל-Google למשוך נתוני מוצרים ישירות לתוך הקמפיין 'מקסימום ביצועים' שלך.
- קבוצות מוצרים:
- צור קבוצות מוצרים, כדי לארגן את המוצרים שלך. אתה יכול לפלח מוצרים לפי מותג, קטגוריה או מאפיינים אחרים.
שלב 6: אותות קהל
- הגדר אותות קהל:
- פלחים מותאמים אישית (למשל, משתמשים שחיפשו מילות מפתח ספציפיות).
- פלחי נתונים (למשל, רשימות שיווק מחדש, רשימות התאמת לקוחות).
- נתונים דמוגרפיים (למשל, גיל, מין, סטטוס הורה).
- אותות קהל עוזרים ל-Google לזהות ולמקד את המשתמשים הנכונים. אתה יכול להוסיף:
- פלחים מותאמים אישית (למשל, משתמשים שחיפשו מילות מפתח ספציפיות).
- פלחי נתונים (לדוגמה, רשימות שיווק מחדש, רשימות התאמת לקוחות).
- נתונים דמוגרפיים (למשל, גיל, מין, סטטוס הורה).
שלב 7: סקירה והשקה
- בדוק את הקמפיין שלך:
- בדוק שוב את כל ההגדרות, קבוצות הנכסים ושילובי עדכוני המוצרים שלך.
- ודא שאין שגיאות או אי התאמות.
- הפעל את הקמפיין שלך:
- לחץ על הלחצן "שמור והמשך", כדי להפעיל את הקמפיין שלך.
שלב 8: ניטור ואופטימיזציה
- צג ביצועים:
- בדוק באופן קבוע את הביצועים של הקמפיין שלך דרך מרכז השליטה של Google Ads.
- מדדי מפתח למעקב כוללים הופעות, קליקים, שיעור קליקים, שיעור המרות ועלות להמרה.
- עצות אופטימיזציה:
- התאם הצעות: הגדל את הצעות המחיר עבור מוצרים בעלי ביצועים גבוהים והקטין את הצעות המחיר עבור מוצרים בעלי ביצועים נמוכים.
- בדיקת A/B: בדוק קריאייטיבים, כותרות ותיאורים שונים, כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר.
- צמצם את פיד המוצרים: ודא שפיד המוצרים שלך מעודכן ומוטב עם נתונים מדויקים.
- חידוד קהל: עדכן ושכלל את אותות הקהל שלך באופן רציף למיקוד טוב יותר.
דוגמאות לקמפיינים אפקטיביים של מקסימום ביצועים
דוגמה 1: חנות מסחר אלקטרוני למכירת נעליים
- כותרות:
- קנה נעליים אופנתיות באינטרנט.
- המבצעים הטובים ביותר על נעליים.
- הנעלה אופנתית לכולם.
- תיאורים:
- גלה את קולקציית הנעליים האחרונה שלנו. קנה עכשיו ותיהנה ממשלוח חינם!
- קבל את המבצעים הטובים ביותר על נעליים מסוגננות. הצעה לזמן מוגבל!
- תמונות: תמונות באיכות גבוהה של נעליים בסגנונות וצבעים שונים.
- סרטונים: סרטון קצר המציג את קולקציית הנעליים והתכונות שלהן.
דוגמה 2: חנות אלקטרוניקה מקוונת
- כותרות:
- קנה את מוצרי האלקטרוניקה העדכניים ביותר באינטרנט.
- המחירים הטובים ביותר עבור מוצרי אלקטרוניקה.
- קנה מותגי אלקטרוניקה מובילים.
- תיאורים:
- חקור את מגוון האלקטרוניקה הרחב שלנו. תהנה מהנחות ומשלוח חינם!
- קבל את הגאדג'טים העדכניים ביותר במחירים ללא תחרות. קנה עכשיו!
- תמונות: תמונות באיכות גבוהה של מוצרים אלקטרוניים.
- סרטונים: סרטון קצר המדגיש מוצרים והצעות אלקטרוניות מובילות.
על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכל להגדיר קמפיין אפקטיבי של Google Performance Max, תוך מינוף פיד המוצרים ונכסי הקריאייטיב שלך, כדי להניע תנועה רלוונטית ולהשיג את היעדים העסקיים שלך.