היכרות עם ריווחית
ריווחית היא מערכת הנהלת חשבונות עם יכולות ERP מתקדמות המיועדת בעיקר לעסקים קטנים עד בינוניים בישראל. המערכת ידועה בגישה הידידותית למשתמש, מציעה פונקציונליות ניהול עסק המייעלת את הפעולות מבלי להציף את המשתמשים עם הגדרות מורכבות.
תכונות עיקריות של ריווחית
- ניהול פיננסי מקיף - ריווחית מציעה שירותים פיננסיים שונים, החל מחשבוניות ועד מעקב הוצאות, המעניקים לעסקים נראות פיננסית מלאה.
- ניהול מלאי - משתמשים יכולים לפקח על רמות המלאי, לעקוב אחר תנועת פריטים ולהגדיר התראות על מלאי נמוך. יכולות אלו חיוניות במקרה של ניהול חנות אינטרנטית עם תחלופת מלאי גבוהה.
- שילוב CRM - ריווחית משלבת יכולות CRM, ומאפשרת לעסקים לנהל נתוני לקוחות, העדפות והיסטוריית רכישות במקום אחד.
- API ואינטגרציה - ריווחית מציעה גישת API, המאפשרת אינטגרציה חלקה עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו של מיזם גרופ. הדבר מבטיח שנתוני החנות האינטרנטית זורמים ללא מאמץ בין ריווחית למערכות שהתממשקו אליה.
- ממשק ידידותי למשתמש - ממשקה של ריווחית תוכנן לפשטות. הוא נגיש למשתמשים ללא ניסיון בעבודה עם מערכות ERP, דבר שהופך אותו לאידיאלי עבור עסקים קטנים.
מדוע ריווחית מתאימה לעסקים קטנים
הפשטות והמחיר הסביר של ריווחית הופכים אותה לבחירה טובה עבור חנויות וירטואליות קטנות ובינוניות. היא מכסה את כל פונקציות ה-ERP החיוניות, מניהול פיננסי ועד CRM, ללא צורך בהתאמה אישית כבדה. עבור חנויות וירטואליות הזקוקות למערכת ERP פשוטה ללא הגדרות מורכבות, ריווחית היא אופציה מצוינת.