יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
04/04/2024 18:47
בניית של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי גיימינג, מחשבים, סלולר וציוד נלווה
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...

דיון: בניית חנות וירטואלית מקודמת

  1. דף הבית
  2. פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים
  3. בניית אתרי מכירות ופורטלים
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים

בניית חנות וירטואלית מקודמת

היי,
אני מתכננת להקים חנות וירטואלית למוצרי חשמל.
היתה לי חנות בעבר ואני מודעת לחשיבות הרבה של הקידום האורגני כמנוע להגדלת החשיפה של האתר בקרב גולשים פוטנציאליים.
בניגוד לפעם הקודמת שבה הקמתי את האתר, אני רוצה שהפעם, כבר בעת הקמת החנות החדשה באינטרנט, היא תכלול את כל המנגנונים הנדרשים לקידום אפקטיבי של האתר בגוגל.
אני לא רוצה להקים את האתר, ואז לגלות שפתאום זה חסר וזה חסר וצריך לעשות שינויים ופיתוחים נוספים עבור הקידום.
אשמח להתייחסות והכוונה.
תודה,
ירדן

בניית חנות וירטואלית עם קידום אורגני

היי ירדן,

החשיבה שלך נכונה: על קידום אורגני צריך לחשוב יחד עם הקמת האתר החדש ולא לאחר מכן.
הסיבה היא שהנחת התשתית לקידום האורגני יחד עם הקמת האתר תאפשר לך לקדם את האתר שלך בצורה טובה יותר בהמשך.
הרבה פעמים כשאנשים מקימים אתרי אינטרנט ומשאירים את נושא הקידום האורגני בצד, כשהם חושבים להתחיל בקידום הם פתאום מגלים שצריך לבצע מהפיכות ושינויים רבים באתר.

באופן כללי, מומלץ להקים חנות וירטואלית רק בחברה שזו ההתמחות שלה, ושיש לה גם ידע נרחב בקידום אורגני לאתרי מכירות. באופן הזה, דרישות הבסיס של הקידום האורגני ייושמו כבר בעת הקמת החנות הווירטואלית.

כמה דגשים שחשוב ליישם כבר עם הקמת האתר החדש ויתרמו לקידום האתר בהמשך:
1. לוודא שהוא עובר באופן מלא את תקן W3C.
2. לוודא שנעשית אופטימיזציית מהירות ראשונית לאתר: טעינת lazy load, שימוש בפורמטים מתקדמים של תמונות כגון webp, דחיסת המידע ועוד.
3. לוודא הטמעה של תוספים מועשרים rich snippets באתר.
4. לחבר את האתר לכלי גוגל: גוגל אנליטיקס ו-Google Search Console.
5. מומלץ מנגנון מובנה במערכת ניהול התוכן שתיתן טיפים והכוונה על נוסחים ואורכים מומלצים לתגיות המטא השונות.
6. לוודא שהאתר יודע לשלוח אירועים ולעקוב אחר המרות גם בגוגל אנליטיקס, גם בפייסבוק וגם ב-Google Tag Manager.
7. מומלץ לתכנן בצורה נכונה את המבנה ההיררכי של המידע באתר: חלוקת הקטגוריות של המוצרים ושל המאמרים.

שיהיה בהצלחה עם הקמת האתר החדש!
דוד
הוספת תגובה חדשה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: