היי,
אני מתכננת להקים חנות וירטואלית למוצרי חשמל.
היתה לי חנות בעבר ואני מודעת לחשיבות הרבה של הקידום האורגני כמנוע להגדלת החשיפה של האתר בקרב גולשים פוטנציאליים.
בניגוד לפעם הקודמת שבה הקמתי את האתר, אני רוצה שהפעם, כבר בעת הקמת החנות החדשה באינטרנט, היא תכלול את כל המנגנונים הנדרשים לקידום אפקטיבי של האתר בגוגל.
אני לא רוצה להקים את האתר, ואז לגלות שפתאום זה חסר וזה חסר וצריך לעשות שינויים ופיתוחים נוספים עבור הקידום.
אשמח להתייחסות והכוונה.
תודה,
ירדן
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים
בניית חנות וירטואלית מקודמת
24/08/2022 18:54
בניית חנות וירטואלית עם קידום אורגני
08/11/2022 13:35
היי ירדן,
החשיבה שלך נכונה: על קידום אורגני צריך לחשוב יחד עם הקמת האתר החדש ולא לאחר מכן.
הסיבה היא שהנחת התשתית לקידום האורגני יחד עם הקמת האתר תאפשר לך לקדם את האתר שלך בצורה טובה יותר בהמשך.
הרבה פעמים כשאנשים מקימים אתרי אינטרנט ומשאירים את נושא הקידום האורגני בצד, כשהם חושבים להתחיל בקידום הם פתאום מגלים שצריך לבצע מהפיכות ושינויים רבים באתר.
באופן כללי, מומלץ להקים חנות וירטואלית רק בחברה שזו ההתמחות שלה, ושיש לה גם ידע נרחב בקידום אורגני לאתרי מכירות. באופן הזה, דרישות הבסיס של הקידום האורגני ייושמו כבר בעת הקמת החנות הווירטואלית.
כמה דגשים שחשוב ליישם כבר עם הקמת האתר החדש ויתרמו לקידום האתר בהמשך:
1. לוודא שהוא עובר באופן מלא את תקן W3C.
2. לוודא שנעשית אופטימיזציית מהירות ראשונית לאתר: טעינת lazy load, שימוש בפורמטים מתקדמים של תמונות כגון webp, דחיסת המידע ועוד.
3. לוודא הטמעה של תוספים מועשרים rich snippets באתר.
4. לחבר את האתר לכלי גוגל: גוגל אנליטיקס ו-Google Search Console.
5. מומלץ מנגנון מובנה במערכת ניהול התוכן שתיתן טיפים והכוונה על נוסחים ואורכים מומלצים לתגיות המטא השונות.
6. לוודא שהאתר יודע לשלוח אירועים ולעקוב אחר המרות גם בגוגל אנליטיקס, גם בפייסבוק וגם ב-Google Tag Manager.
7. מומלץ לתכנן בצורה נכונה את המבנה ההיררכי של המידע באתר: חלוקת הקטגוריות של המוצרים ושל המאמרים.
שיהיה בהצלחה עם הקמת האתר החדש!
דוד
החשיבה שלך נכונה: על קידום אורגני צריך לחשוב יחד עם הקמת האתר החדש ולא לאחר מכן.
הסיבה היא שהנחת התשתית לקידום האורגני יחד עם הקמת האתר תאפשר לך לקדם את האתר שלך בצורה טובה יותר בהמשך.
הרבה פעמים כשאנשים מקימים אתרי אינטרנט ומשאירים את נושא הקידום האורגני בצד, כשהם חושבים להתחיל בקידום הם פתאום מגלים שצריך לבצע מהפיכות ושינויים רבים באתר.
באופן כללי, מומלץ להקים חנות וירטואלית רק בחברה שזו ההתמחות שלה, ושיש לה גם ידע נרחב בקידום אורגני לאתרי מכירות. באופן הזה, דרישות הבסיס של הקידום האורגני ייושמו כבר בעת הקמת החנות הווירטואלית.
כמה דגשים שחשוב ליישם כבר עם הקמת האתר החדש ויתרמו לקידום האתר בהמשך:
1. לוודא שהוא עובר באופן מלא את תקן W3C.
2. לוודא שנעשית אופטימיזציית מהירות ראשונית לאתר: טעינת lazy load, שימוש בפורמטים מתקדמים של תמונות כגון webp, דחיסת המידע ועוד.
3. לוודא הטמעה של תוספים מועשרים rich snippets באתר.
4. לחבר את האתר לכלי גוגל: גוגל אנליטיקס ו-Google Search Console.
5. מומלץ מנגנון מובנה במערכת ניהול התוכן שתיתן טיפים והכוונה על נוסחים ואורכים מומלצים לתגיות המטא השונות.
6. לוודא שהאתר יודע לשלוח אירועים ולעקוב אחר המרות גם בגוגל אנליטיקס, גם בפייסבוק וגם ב-Google Tag Manager.
7. מומלץ לתכנן בצורה נכונה את המבנה ההיררכי של המידע באתר: חלוקת הקטגוריות של המוצרים ושל המאמרים.
שיהיה בהצלחה עם הקמת האתר החדש!
דוד
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: הקמת חנות לסופר מרקט
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים