עורכת הדין ניצבת ביטון שבס עוסקת בתחום עריכת הדין האזרחי: חברות, מקרקעין וירושות, וכיו"ב.
דף הנחיתה של עורכת הדין הינו דף נחיתה לקמפיין ממומן בגוגל המשלב גם תדמית שאותה עורכת הדין מנסה לשדר וגם אופטימיזצייה עבור קמפיין ממומן של גוגל.
מבחינת האספקט השיווקי, עוצב דף הנחיתה בעיצוב יחודי ברוח המיתוג שרצתה בעלת הדף, בצבעי אדום-שחור עם מצגת תמונות מתחלפת. הטקסט נבחר בקפידה ונערך במטרה למשוך גולשי, כאשר לשם כך השאיפה היא להשתמש במעט מילים שיגידו הרבה (בבחינת כל המוסיף גורע). טופס יצירת קשר נבנה אף הוא בצורה שיווקית: הוא בולט לעין ומושך את תשומת הלב, כולל מינימום שדות הכרחיים (על מנת לא להרתיע אנשים מלמלאו) ואינו כופה בדיקות מיותרות שיסבכו ויקשו על הגולשים.
מבחינת אופטימזציית הדף לגוגל, נבנה הדף בפורמט HTML ולא פלאש, ולכן הוא קריא יותר למנועי החיפוש. הקוד עצמו הינו קוד סמנטי המבוסס על תגיות אינפורמטיביות כגון h1, h2, description, keywords והמלל בעמוד הוא טקסט חי ולא תמונה. כל אלו מעלים מבחינת גוגל את הרלוונטיות של הדף לנושא המודעה המקושרת אליו בקמפיין ה-PPC, ולכן מקבל הדף מדד איכות גבוה יותר בסולם של גוגל, וזוכה ביותר חשיפות ובתשלום נמוך יותר לכל הקלקה של הגולש.