יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
04/04/2024 18:47
בניית של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי גיימינג, מחשבים, סלולר וציוד נלווה
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...

דיון: שיכפול תוכן באתרים שונים

  1. דף הבית
  2. פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים
  3. קידום אתרי מכירות ופורטלים
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים

שיכפול תוכן באתרים שונים

באתר "מאמרים" קראתי עכשיו שאין פסול בפרסום מאמר שמופיע באתר שלי בעוד מקומות באינטרנט למטרת הוצאת קישורים. לפי הנאמר שם, זה לא פוגע בדירוג האתר שלי בגוגל, ולמעשה יש המלצה ש-30 אחוז מהתוכן באתר צריך להיות מקורי וכל השאר יכול להיות משוכפל. זה לא נראה לי הגיוני... זו כמות אדירה של שיכפול ואם כולם יעשו את זה אז האינטרנט יהיה סלט בלי טעם. הייתכן שה אינפורמציה הזו מטעה?

סינדיקציה

היי,

כאשר משכפלים מאמר, יש מספר נקודות שחשוב לקחת בחשבון:
א. שאלת "מי המקור" - הדף שנסרק ראשון הוא מבחינת גוגל המקור, ושאר הדפים עם ההעתקים השונים הם מבחינת גוגל העתק. גם אם המאמר עלה אצלך לאתר ראשון, ורק אח"כ הועלה למקום אחר ברשת, נינח אתר מאמרים, קיים סיכוי שגוגל יסרוק דווקא את אתר המאמרים קודם ויסיק כאילו המאמר שם הוא המקור והגירסה שאצלך באתר היא ההעתק.

ב. ערך מוסף - גם אם האתר שלך כולו חומר שעלה אצלך ראשון ורק אח"כ הופץ ברשת, והוא מזוהה כאתר מקורי, נשאלת השאלה האם הוא נותן ערך מוסף לגולש. כי אם כל התכנים באתר קיימים במקומות אחרים, אז מה הערך המוסף של האתר שלך ומדוע צריך אותו בכלל?


לסיכום: רצוי שלא לשכפל מאמרים בכלל. מה שעולה לאתר יעלה רק שם ומה שעולה לאתרי מאמרים יעלה רק שם. באופן הזה, אחוז המקוריות באתר שלך יהיה מקסימלי (30% זה סתם מספר שמסתובב ברשת). במידה וכן יש שכפול מסויים באחוז מינורי מהאתר, אז רצוי אם כבר שהמאמר יעלה קודם לאתר שלך, ורק לאחר שהוא בוודאות נסרק על ידי גוגל ונמצא בתוצאות החיפוש, רק אז הוא יועלה לאתר מאמרים.

נקודה למחשבה: אתרי המאמרים שואפים להגדיל ככל הניתן את כמות התכנים אצלם באתר, ולכן ממליצים בחום לאנשים להעלות את התכנים שבאתרים שלהם גם לאתרי המאמרים. מאחר ואתרי המאמרים הם אתרים שמתעדכנים כל הזמן בקצב מהיר, גם קצב הסריקה שלהם בגוגל מאוד מהיר, ולכן, מאמר חדש שעולה בו זמנית גם לאתר שלך וגם לאתר מאמרים, בסבירות גבוהה יסרק קודם באתר המאמרים ויזוהה דווקא שם כמקור.

תודה,
דוד
הוספת תגובה חדשה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: