הרבה בעלי עסקים מפרסמים מאמרים באתרי מאמרים ובבלוגים ברחבי הרשת והרבה מהתוכן הזה הוא בעצם זבל. השאלה היא האם תכני הזבל האלה לא מזיקים יותר מהתועלת של הקישורים שמוציאים מהמאמרים האלה?
מקווה שהתהייה ברורה...
נגה
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים
חזור אל פורום שיווק אתרי מכירות ופורטלים
הפצת מאמרים ברשת
03/11/2010 13:18
קישורים ממאמרים לאתר
04/11/2010 0:45
היי,
כל קישור (שהוא לא קישור שרת או קישור nofollow) ושנכנס לאתר מאתר אמיתי ולא אתרי ספאם שנפסלו על ידי גוגל שווה משהו. השאלה כמה.
אם המאמר הוא מקורי (לא מועתק ממקור אחר ברשת) ועלה על אתר מאמרים חזק שמתעדכן תכופות, ועשיר בתכנים, והוא שובץ בקטגורייה רלוונטית לתחום המאמר, זה כבר יתרון והקישור יהיה קישור איכותי יחסית.
כדי למקסם את השווי של הקישור, השאיפה היא שהמאמר ממנו יוצאים הקישורים יהיה מאמר כמה שיותר איכותי. איכותי בעיניי גוגל זה מספר דברים:
א. מאמר ארוך - ככל שהמאמר ארוך יותר, ככה הוא איכותי יותר. מאמר טוב הוא לפחות 3/4 עמוד וורד (כמובן שזו הערכה, אין דבר כזה "אורך נכון").
ב. מאמר שעשיר במילות מפתח - פה המטרה לשלב במאמר כמה שיותר מילות מפתח מגוונות בתחום המדובר. אין הכוונה לחזור על אותה המילה שוב ושוב, ופעולה שכזו רק יכולה להפוך את המאמר למאמר ספאם בעיניי גוגל ולפסול את הדף.
ג. מאמר שבנוי נכון - טייטל נכון, כותרות h1,h2 נכונות, תאור עמוד אינפורמטיבי, והכי חשוב: תוכן אמיתי.
מיום ליום, גוגל יודעים לזהות איכות של מאמרים על ידי ההקשרים של המילים, העושר הלשוני ומגוון המונחים המקצועיים בתחום עליו כתוב המאמר. לכן, בכדי להוציא את המקסימום מהקישורים במאמרים, מומלץ שהמאמרים יהיו איכותיים לגולש, כי מה שאיכותי לגולש, בסופו של דבר יהיה גם איכותי לגוגל. מאמר איכותי בעיניי הגולש הוא גם כזה שאנשים יקשרו אליו, או יגיבו בתחתיתו, ואז גם שוויו בעיניי גוגל עולה (כי גוגל מעריך דפים שמקשרים אליהם ודפים שמתעדכנים).
תודה,
דוד
כל קישור (שהוא לא קישור שרת או קישור nofollow) ושנכנס לאתר מאתר אמיתי ולא אתרי ספאם שנפסלו על ידי גוגל שווה משהו. השאלה כמה.
אם המאמר הוא מקורי (לא מועתק ממקור אחר ברשת) ועלה על אתר מאמרים חזק שמתעדכן תכופות, ועשיר בתכנים, והוא שובץ בקטגורייה רלוונטית לתחום המאמר, זה כבר יתרון והקישור יהיה קישור איכותי יחסית.
כדי למקסם את השווי של הקישור, השאיפה היא שהמאמר ממנו יוצאים הקישורים יהיה מאמר כמה שיותר איכותי. איכותי בעיניי גוגל זה מספר דברים:
א. מאמר ארוך - ככל שהמאמר ארוך יותר, ככה הוא איכותי יותר. מאמר טוב הוא לפחות 3/4 עמוד וורד (כמובן שזו הערכה, אין דבר כזה "אורך נכון").
ב. מאמר שעשיר במילות מפתח - פה המטרה לשלב במאמר כמה שיותר מילות מפתח מגוונות בתחום המדובר. אין הכוונה לחזור על אותה המילה שוב ושוב, ופעולה שכזו רק יכולה להפוך את המאמר למאמר ספאם בעיניי גוגל ולפסול את הדף.
ג. מאמר שבנוי נכון - טייטל נכון, כותרות h1,h2 נכונות, תאור עמוד אינפורמטיבי, והכי חשוב: תוכן אמיתי.
מיום ליום, גוגל יודעים לזהות איכות של מאמרים על ידי ההקשרים של המילים, העושר הלשוני ומגוון המונחים המקצועיים בתחום עליו כתוב המאמר. לכן, בכדי להוציא את המקסימום מהקישורים במאמרים, מומלץ שהמאמרים יהיו איכותיים לגולש, כי מה שאיכותי לגולש, בסופו של דבר יהיה גם איכותי לגוגל. מאמר איכותי בעיניי הגולש הוא גם כזה שאנשים יקשרו אליו, או יגיבו בתחתיתו, ואז גם שוויו בעיניי גוגל עולה (כי גוגל מעריך דפים שמקשרים אליהם ודפים שמתעדכנים).
תודה,
דוד
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: פתיחת דף אישי בטוויטר
חזור אל פורום שיווק אתרי מכירות ופורטלים