מה דעתכם על האפקטיביות של העלאת תמונה לאתר עם שם קובץ בעברית? הבנתי שדעות המומחים בעניין חלוקות, בנוגע לסיכוי של התמונה להיכנס לתוצאות ב Google images.
האם יש נכון ולא נכון בתחום הזה, או שהכול ניחושים?
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים
שם קובץ בעברית לתמונה
18/10/2010 11:30
תרומת שם הקובץ לקידום תמונה בגוגל
20/10/2010 16:11
היי נוגה,
בהקשר של קידום אתרים, המון נושאים אינם ידועים לעומקם ויש לא מעט חילוקי דעות בהקשרים שונים, שכן גוגל אינם חושפים את האלגוריתם המפורש שלפיו הם מדרגים את אתרי האינטנרנט בתוצאות החיפוש.
שם קובץ בעברית לתמונה יכול לתרום לקידומה במנוע החיפוש ולהופעתה הן בתוצאות האורגניות של החיפוש הרגיל בגוגל והן לתוצאות בחיפוש ב Google Images. עם זאת, יש גורמים נוספים המשפיעים על דירוג התמונה כרלוונטית לנושא המקודם, והם לעיתים חזקים הרבה יותר משם התמונה, והם אלו:
1. ערך אינפורמטיבי למאפיין ה- Alt של תגית ה- img של התמונה. רצוי להכניס מאפיין המסביר על התמונה ומתאר אותה.
2. ההקשר של התמונה בטקסט (caption) - רצוי לעטוף את התמונה בטקסט המסביר עליה.
3. אופטימיזציית דף הנחיתה בו נמצאת התמונה - יש חשיבות רבה למאפייני הדף, כגון כותרות, תאור העמוד, שילוב מילות מפתח בטקסט העמוד, וכיו"ב.
מכלול הפרמטרים השונים עוזרים לגוגל להסיק במה התמונה עוסקת ולאיזה תחום היא רלוונטית, ובהתאם לכך התמונה תופיע בתוצאות החיפושים השונים.
תודה,
דוד
בהקשר של קידום אתרים, המון נושאים אינם ידועים לעומקם ויש לא מעט חילוקי דעות בהקשרים שונים, שכן גוגל אינם חושפים את האלגוריתם המפורש שלפיו הם מדרגים את אתרי האינטנרנט בתוצאות החיפוש.
שם קובץ בעברית לתמונה יכול לתרום לקידומה במנוע החיפוש ולהופעתה הן בתוצאות האורגניות של החיפוש הרגיל בגוגל והן לתוצאות בחיפוש ב Google Images. עם זאת, יש גורמים נוספים המשפיעים על דירוג התמונה כרלוונטית לנושא המקודם, והם לעיתים חזקים הרבה יותר משם התמונה, והם אלו:
1. ערך אינפורמטיבי למאפיין ה- Alt של תגית ה- img של התמונה. רצוי להכניס מאפיין המסביר על התמונה ומתאר אותה.
2. ההקשר של התמונה בטקסט (caption) - רצוי לעטוף את התמונה בטקסט המסביר עליה.
3. אופטימיזציית דף הנחיתה בו נמצאת התמונה - יש חשיבות רבה למאפייני הדף, כגון כותרות, תאור העמוד, שילוב מילות מפתח בטקסט העמוד, וכיו"ב.
מכלול הפרמטרים השונים עוזרים לגוגל להסיק במה התמונה עוסקת ולאיזה תחום היא רלוונטית, ובהתאם לכך התמונה תופיע בתוצאות החיפושים השונים.
תודה,
דוד
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: אפקט ארגז החול לאתר חדש
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים