היי,
ראיתי בכל מיני אתרים שמשלבים בעמודי התוכן שלהם תוכן עניינים.
איך עושים את זה? ומה זה בדיוק נותן, חוץ מנוחות השימוש לגולש באתר?
תודה,
שיר
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים
שילוב תוכן עניינים באתר
08/11/2022 19:03
הטמעה של תוכן עניינים בעמודי מאמרים
18/01/2023 13:42
היי שיר,
הטמעה של תוכן עניינים בעמודי מאמרים שונים באתר תורמת גם לגולשים עצמם, מבחינת נוחות השימוש (קל להם לקפוץ לפרקים השונים במאמר ישירות מהתוכן), אבל תורמת גם לקידום האתר במנועי החיפוש.
תוכן העניינים למעשה מחלק את המאמר לפרקים, כאשר התחלה של כל פרק מצויינת על ידי עוגן (תגית a) שאליה מקושר הקישור הרלוונטי בתוכן. ברגע שגוגל מזהה קטע תוכן שמקשרים אליו באמצעות שימוש בעוגן, הוא יודע שמדובר בפרק באותו עמוד תוכן. הדבר מביא לכך שגוגל יכול לאנדקס ביטויים שונים בתוצאות החיפוש, אשר ישוייכו ישירות לפרק הרלוונטי במאמר. כלומר, הגולש יחפש ביטוי בגוגל, יקבל תוצאה ראשית ומתחתיה קישורי משנה נוספים שהקלקה עליהם תפנה ישירות לפרקים בעמוד.
כאשר גוגל יוצר תוצאה שמשלבת קישורים ישירים לפרקים בעמוד, התוצאה שמוצגת בתוצאות החיפוש גדולה ובולטת יותר, ולכן, אחוז ההקלקה עליה עולה, וזה יתרון נוסף לשילוב תוכן העניינים באתר.
בברכה,
דוד
הטמעה של תוכן עניינים בעמודי מאמרים שונים באתר תורמת גם לגולשים עצמם, מבחינת נוחות השימוש (קל להם לקפוץ לפרקים השונים במאמר ישירות מהתוכן), אבל תורמת גם לקידום האתר במנועי החיפוש.
תוכן העניינים למעשה מחלק את המאמר לפרקים, כאשר התחלה של כל פרק מצויינת על ידי עוגן (תגית a) שאליה מקושר הקישור הרלוונטי בתוכן. ברגע שגוגל מזהה קטע תוכן שמקשרים אליו באמצעות שימוש בעוגן, הוא יודע שמדובר בפרק באותו עמוד תוכן. הדבר מביא לכך שגוגל יכול לאנדקס ביטויים שונים בתוצאות החיפוש, אשר ישוייכו ישירות לפרק הרלוונטי במאמר. כלומר, הגולש יחפש ביטוי בגוגל, יקבל תוצאה ראשית ומתחתיה קישורי משנה נוספים שהקלקה עליהם תפנה ישירות לפרקים בעמוד.
כאשר גוגל יוצר תוצאה שמשלבת קישורים ישירים לפרקים בעמוד, התוצאה שמוצגת בתוצאות החיפוש גדולה ובולטת יותר, ולכן, אחוז ההקלקה עליה עולה, וזה יתרון נוסף לשילוב תוכן העניינים באתר.
בברכה,
דוד
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: חשיבות השימוש בפורמט webp
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים