הי,
רציתי לדעת האם מספיק לבנות חנות למכירות בפייסבוק? או שאני צריכה גם לבנות חנות באינטרנט?
תודה
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים
מכירות בפייסבוק
25/03/2020 16:17
חנות בפייסבוק
23/04/2020 17:38
היי,
חנות בפייסבוק אינה מחליפה אתר מכירות מקצועי ועצמאי ממספר סיבות. ראשית, נבין מהי בכלל החנות בפייסבוק:
נכון להיום, פייסבוק מאפשרים להציג מוצרים כחלק מטאב ה-shop בעמוד העסקי או כחלק מהמארקטפלייס של פייסבוק.
הקלקה על מוצר מציגה את תמונתו, תאורו ועלות.
עם זאת, נכון להיום, אי אפשר לבצע סליקת אשראי ולשלם ישירות בפייסבוק (למעט בארה"ב, שם הדבר נסיוני עדין).
אם רוצים לבצע את ההזמנה של המוצר מפייסבוק, אז או שעמוד המוצר מפנה לעמוד המוצר באתר, או שההזמנה נעשית ישירות מפייסבוק (ללא תשלום) והתשלום נעשה טלפונית.
הסיבות שהחנות בפייסבוק אינה מהווה תחליף לאתר מכירות הן אלו:
1. סדר המוצרים אינו ניתן לשינוי והחלוקה והסידור של קטגוריות המוצרים היא מוגבלת בפייסבוק. לכן, הניווט בפייסבוק מסורבל ולא נוח כמו בחנות וירטואלית עצמאית.
2. בפייסבוק לא ניתן לבצע הזמנה של יותר ממוצר אחד בכל פעם.
3. אין אפשרות תשלום בפייסבוק.
4. אין אפשרות למבצעים מיוחדים, הנחות, דילים, צבירת נקודות, הוספה לחבילה, שובר דיגיטלי וכיו"ב בפייסבוק.
בסיכומו של דבר, פייסבוק היא זירת מכירות מוגבלת ולכן אין תחליף טוב ומקצועי יותר מאתר מכירות עצמאי. פייסבוק תמיד טוב בנוסף, אך לא כתחליף.
טיפ למתקדמים: ניתן לסנכרן את אתר המכירות עם החנות בפייסבוק, באופן שכל הוספת מוצר חדש באתר תוסיף אותו גם לפייסבוק.
חנות בפייסבוק אינה מחליפה אתר מכירות מקצועי ועצמאי ממספר סיבות. ראשית, נבין מהי בכלל החנות בפייסבוק:
נכון להיום, פייסבוק מאפשרים להציג מוצרים כחלק מטאב ה-shop בעמוד העסקי או כחלק מהמארקטפלייס של פייסבוק.
הקלקה על מוצר מציגה את תמונתו, תאורו ועלות.
עם זאת, נכון להיום, אי אפשר לבצע סליקת אשראי ולשלם ישירות בפייסבוק (למעט בארה"ב, שם הדבר נסיוני עדין).
אם רוצים לבצע את ההזמנה של המוצר מפייסבוק, אז או שעמוד המוצר מפנה לעמוד המוצר באתר, או שההזמנה נעשית ישירות מפייסבוק (ללא תשלום) והתשלום נעשה טלפונית.
הסיבות שהחנות בפייסבוק אינה מהווה תחליף לאתר מכירות הן אלו:
1. סדר המוצרים אינו ניתן לשינוי והחלוקה והסידור של קטגוריות המוצרים היא מוגבלת בפייסבוק. לכן, הניווט בפייסבוק מסורבל ולא נוח כמו בחנות וירטואלית עצמאית.
2. בפייסבוק לא ניתן לבצע הזמנה של יותר ממוצר אחד בכל פעם.
3. אין אפשרות תשלום בפייסבוק.
4. אין אפשרות למבצעים מיוחדים, הנחות, דילים, צבירת נקודות, הוספה לחבילה, שובר דיגיטלי וכיו"ב בפייסבוק.
בסיכומו של דבר, פייסבוק היא זירת מכירות מוגבלת ולכן אין תחליף טוב ומקצועי יותר מאתר מכירות עצמאי. פייסבוק תמיד טוב בנוסף, אך לא כתחליף.
טיפ למתקדמים: ניתן לסנכרן את אתר המכירות עם החנות בפייסבוק, באופן שכל הוספת מוצר חדש באתר תוסיף אותו גם לפייסבוק.
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: מוצרים בחנות וירטואלית
חזור אל פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים