בעבר דובר על כך שמנועי החיפוש מחשבים את כמות ההופעות של מילות מפתח בעמוד באחוזים, ומתייחסים לאחוז הזה בדירוג האתר. שמעתי סביבי על מקדמי אתרים שעדיין מפרסמים מאמרים למטרת קידום שנכתבים בצורה מכנית (ע"י בני אדם אמנם, אבל עדיין...) על פי הגדרות של כמות הופעות מילות מפתח.
מה קורה עם זה עכשיו לאור כל השינוים באלגוריתם של גוגל? האם מאמר שיש בו מילות מפתח בכמות גבוהה והתוכן לא ממש איכותי עלול להזיק לאתר מבחינת הקידום?
ובשורה התחתונה - להכניס כאלה מאמרים או שעדיף לוותר?
שרון
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים
חזור אל פורום קידום אתרי מכירות ופורטלים
אחוז מילות מפתח בעמוד
10/10/2011 9:53
צפיפות מילות מפתח
11/10/2011 3:34
היי שרון,
בעבר היו מצביעים על אחוז מילות מפתח של 3%-7% כאחוז אופטימלי למילות מפתח בטקסט. למשל, אם מקדמים את המילה תפוח, אז שמילה זו תופיע בין 3% ל-7% פעמים במאמר שאנו מחברים.
היום ידוע כי דרך זו היא איננה נכונה, ואין אחוז של צפיפות מילים שהוא "נכון". הדרך הנכונה בכתיבת מאמרים שיתרמו לאתר היא בכתיבה של מאמרים איכותיים ומעמיקים, עם תוכן אמיתי, העושים שימוש במגוון רחב של מילות מפתח בתחום המקודם, ובטרמינולוגיה עשירה ולא מצומצמת למילה זו או אחרת.
כשבודקים האם לשלב תוכן זה או אחר באתר, חשוב לבדוק את עומק הטקסט והעושר הלשוני שבו, צורת הכתיבה ואיכותה (שאין בו שגיאות כתיב או ניסוח), אורכו ומקוריותו (שלא יהיה מועתק). עם העדכונים האחרונים באלגוריתם של גוגל יש חשיבות מכרעת באיכות הטקסט ויש לשים דגש מירבי על איכות ולא על הנחיות טכניות של ספירת מילים. תוכן שאינו איכותי יכול לעתים לפגוע בדירוג האתר, הכל בתלות בשאלה כמה אותו תוכן הוא איכותי וכמה התחרות על מילות המפתח גדולה.
תודה,
דוד
בעבר היו מצביעים על אחוז מילות מפתח של 3%-7% כאחוז אופטימלי למילות מפתח בטקסט. למשל, אם מקדמים את המילה תפוח, אז שמילה זו תופיע בין 3% ל-7% פעמים במאמר שאנו מחברים.
היום ידוע כי דרך זו היא איננה נכונה, ואין אחוז של צפיפות מילים שהוא "נכון". הדרך הנכונה בכתיבת מאמרים שיתרמו לאתר היא בכתיבה של מאמרים איכותיים ומעמיקים, עם תוכן אמיתי, העושים שימוש במגוון רחב של מילות מפתח בתחום המקודם, ובטרמינולוגיה עשירה ולא מצומצמת למילה זו או אחרת.
כשבודקים האם לשלב תוכן זה או אחר באתר, חשוב לבדוק את עומק הטקסט והעושר הלשוני שבו, צורת הכתיבה ואיכותה (שאין בו שגיאות כתיב או ניסוח), אורכו ומקוריותו (שלא יהיה מועתק). עם העדכונים האחרונים באלגוריתם של גוגל יש חשיבות מכרעת באיכות הטקסט ויש לשים דגש מירבי על איכות ולא על הנחיות טכניות של ספירת מילים. תוכן שאינו איכותי יכול לעתים לפגוע בדירוג האתר, הכל בתלות בשאלה כמה אותו תוכן הוא איכותי וכמה התחרות על מילות המפתח גדולה.
תודה,
דוד
אולי יעניין אותך הפוסט הבא: קידום אתר רפואה משלימה
חזור אל פורום קידום אתרי מכירות ופורטלים