יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
מאמרים אחרונים מאמרים אחרונים
04/04/2024 18:47
בניית של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי גיימינג, מחשבים, סלולר וציוד נלווה
09/08/2023 17:16
בניית חנות באינטרנט למכירה של מוצרים לחיות מחמד
12/03/2023 22:03
במאמר זה נסקור את התפתחות שפת צד השרת PHP מראשית ימיה, לכל אורך גירסאותיה השונות עד לאן שהיא הגיעה ב...

דיון: בניית אתר תדמית בתחום הנדל"ן

  1. דף הבית
  2. פורום בניית אתרי מכירות ופורטלים
  3. בניית אתרי מכירות ופורטלים
פורום בנייה ושיווק של חנויות וירטואליות ופורטלים

בניית אתר תדמית בתחום הנדל"ן

שלום,
הרבה קבלני בנייה, אפילו חברות גדולות, מוותרות על בניית אתר אינטרנט משלהן ולכן הפרסום שלהן ברשת מוגבל לכל היותר למודעות בפורטלי נדל"ן.
כמתחרה בתחום, תהיתי האם אתר תדמית לחברת בנייה יכול להגיע למיקום טוב בגוגל ולעבור את המתחרים המפרסמים בפורטלים הגדולים?
איזה סוג אתר אתם ממליצים לבנות למטרה זו?
אהוד

פורטל נדל"ן

שלום אהוד,

תחום הנדל"ן הוא תחום מאוד מאוד תחרותי באינטרנט, ועם אתרים סופר חזקים כמו יד2 או WINWIN תתקשה לקדם אתר חדש ולהתברג במקומות גבוהים, אם יהיה זה אתר תדמיתי פשוט.
על מנת להגיע לראש תוצאות החיפוש ולהשיג חשיפות לאתר חדש בתחום הנדל"ן, המלצתנו היא להתבסס על פורטל תוכן גדול מאוד, עם מאמרים מקצועיים רבים ועדכניים שיהיו חלק מהאתר. בכל זמן מסויים חובה לעדכן את האתר בעוד ועוד תכנים ומאמרים חדשים. היינו ממליצים להוסיף באתר יכולות WEB2.0 ותכני גולשים לאתר, כגון פורום יעוץ בנושא נדל"ן, טבלאות קניה, מכירה והשכרה של דירות, ועוד.
מעבר לעיל, על מנת להגיע לתוצאות אפקטיביות, המלצה חמה בתחום הנדל"ן זה לקדם ביטויי זנב ארוך, שהם ביטויים מעט יותר ממוקדים. למשל: דירה להשכרה בצפת, דירת שלושה חדשים בכרמיאל, דירה להשקעה בגבעתיים וכו'. חשיבה נכונה לקידום מאות ביטויי זנב ארוך שכאלו תביא לתוצאות הרבה יותר אפקטיביות מאשר מלחמה על הביטויים הראשיים כגון "השכרת דירה" או "רכישת דירה".

בברכה,
דוד

קידום אתר נדל"ן

הי אהוד!
בנוסף למה שאמר דוד, ישנה אפשרות לקדם אתר תדמיתי רגיל ע"י קידום ממומן (כמו Google AdWords או קידום בפייסבוק). למשל בקידום של Google AdWords, אתה מופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל תוך כמה דקות. מה שדרוש ממך זה להקים קמפיין בגוגל, שבו אתה מגדיר כמה כסף אתה מוכן להשקיע על הקמפיין ולפי איזה מילות חיפוש אתה רוצה שגוגל יציג את הקישור לאתר שלך. לאחר מכן אתה פשוט משלם לגוגל על כל קליק על הקישור שלך שפורסם ע"י גוגל. (כמובן, זה טיפה יותר מסובך אבל זה הרעיון הכללי).
בטח לא יזיק שהאתר שלך יהיה מרשים ומוכר, כי תפקידו של גוגל הוא רק להכניס גולשים לאתר שלך. האם לקוח יצור איתך קשר או ירכוש משהו, זה כבר תלוי באתר.

מקווה שהצלחתי להעביר לך את הרעיון הכללי.

בהצלחה,
דימה.

פתרונות אינטרנט יצירתיים

בניית אתר + קידום

היי אהוד, על מנת להשיג את מקסימום הפוטנציאל אותו אתה מחפש ברשת האינטרנט לא די בבניית אתר תדמית מקצועי בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, עמידה בתקנים, פורום ומודולים נוספים אשר יכולים לשפר אותו ביחס למתחרים שלך.

תחום הנדל"ן הנו בין התחומים התחרותיים ביותר בארץ, על כן תהליך הקידום שלו דורש השקעה כספית רבה, בניית מערך נכון והקפדה על עדכון בתכנים איכותיים ואינפורמטיביים בכל עת, כמו כן באמת מומלץ להתחיל עם קידום ממומן באמצעות Google Adwords ככלי ראשוני לפרסום מידי עד ותתבצע אופטימיזציה מלאה עבור אתר האינטרנט מצד הקידום האורגני.

בהצלחה, אמיל
DigitalST - בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט.
הוספת תגובה חדשה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: