יצירת קשר עם חברת בניית אתרים צור קשר

 077-7644819
חייגו או השאירו הודעתכם

 
חדשות בניית אתרים אחרונות פוסטים אחרונים
24/03/2024 10:21
שילוב של פופ אפ באתר אינטרנט בחנות אינטרנטית יכול מצד אחד לתרום מאוד למעורבות הגולשים באתר ולהגדלת ה...
21/03/2024 16:58
שילוב של אייקונים גרפיים ותוויות מבוססות תמונה או אנימציה יכולים לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם, לב...
28/02/2024 16:58
שילוב נכון של בחירת התבנית לאתר, בחירה נכונה של צבעים, אלמנטים ואפקטים, יכול להגדיל לכם את ההמרות מה...
תגובות אחרונות תגובות אחרונות
עיצוב רקע - background
12/06/2023 19:52
היי תמר, עושים את זה באמצעות ...
עיצוב רקע - background
28/05/2023 21:36
אני רוצה ליצור כפתור שהרקע שלו...
עיצוב רקע - background
15/12/2022 20:22
איך עושים שיראו את כל התמונת ר...
תגובות אחרונות פוסטים אחרונים בפורום
08/11/2022 19:11
היי, יש לי אתר קצת מורכב. הוא...
08/11/2022 19:09
היי, אני עוסק בענף הטניס ויש ...
08/11/2022 19:03
היי, ראיתי בכל מיני אתרים שמש...

שילוב תכני גולשים באתר

  1. דף הבית
  2. חדשות בנייה ושיווק אתרים
  3. שילוב תכני גולשים באתר
11/01/2012 17:25
למה כדאי לתת לגולשים לשתף תכנים באתר? בניית אתרים עם פורום, טוקבקים, תגובות ושאר יכולות שיתוף.
היתרונות של שילוב תכני גולשים באתר

אתרי אינטרנט בעידן הרשתות החברתיות

האתרים של היום אינם עוד אותם אתרים סטאטיים שהיו נפוצים בשנותיה הראשונות של רשת האינטרנט. בעבר, הטכנולוגיה הרווחת איפשרה להקים רק אתרים שהתוכן שלהם נקבע מראש, כשאותו תוכן הועלה לאתר ע"י בונה האתר או המתכנת בשלבי הבנייה שלו. כך, האתר הכיל כמות מסויימת של תוכן שנכתב על ידי בעלי האתר, וכל תוספת או עדכון של התוכן נעשו בידי בעל האתר או אדם אחר מטעמו שהייתה לו גישה לניהול האתר. הגולשים באתרים אלה היו למעשה פאסיביים לחלוטין.

היום בעידן הרשתות החברתיות, הטוקבקים והגלישה בטלפונים סלולאריים מכל מקום, קשה לדמיין מצב שבו לא ניתן היה להשפיע על התוכן ברשת בכלל (לא, אפילו לא לתת לייק...). היום אנו רגילים לסטנדרט שונה לחלוטין, אנו למעשה חיים בתוך האינטרנט ותורמים לתוכן של אתרים רבים באופן אקטיבי אך גם פאסיבי (למשל כאשר אנו נוסעים בכביש ויש לנו GPS בסמארטפון ואפליקציית waze פתוחה, אנו משדרים לרשת נתונים על המיקום שלנו, מהירות הנסיעה וכולי). בעוד הערך של האתרים בעידן ווב 1.0 היה בעיקר העברת מידע לגולשים, היום התווספו לכך ערכים נוספים, למשל:

  • שיתוף מידע
  • אינטראקציה חברתית
  • חיפוש מותאם לצורכי הגולש

מדוע כדאי לשלב תכני גולשים באתר?

הגולשים אוהבים אתרים דינאמיים. כולנו אוהבים להשפיע, להביע דעה ולעורר דיון, לקרוא תגובות וביקורות (למשל על מוצרים שאנו שוקלים לקנות), ובכלל אנו יצורים חברתיים בבסיסנו. אז מדוע לא גם ברשת? אתרים שבהם ניתנת לגולשים ההזדמנות להביע, לשתף, לשאול ולהצטרף למשהו, הם פופולאריים יותר ונתפשים כמודרניים וחדשניים יותר, ובצדק. אנו אוהבים את הקדמה וחשוב לנו להראות לעולם שאנו מעודכנים בטכנולוגיות האחרונות ומשתמשים בהן לפני כולם.

מעבר לכך שאתרים המשלבים תכני גולשים הם פופולאריים יותר, הם גם טובים יותר בעיני גוגל. כיום יודעים מקדמי האתרים שאתר טוב לגולשים הוא גם אתר טוב לגוגל, ואתרי ווב 2.0 הם דוגמה טובה לכך, משלוש סיבות:

  • זמן שהייה באתר - גולש שנהנה באתר שלנו ומוצא בו סיבה להגיב, להירשם או לשתף, נשאר באתר זמן ממושך יותר. אם אפשר להשאיר תגובה, אז הגולשים קוראים יותר את התוכן, כולל את תגובותיהם של גולשים אחרים, ובינתיים גוגל מודדת את זמני השהייה באתר ומתעדפת אתרים שבהם זמן השהייה הממוצע לגולש הינו גבוה יותר.
  • הגדלת כמות התוכן - כל תגובה, שאלה או פוסט שמעלים הגולשים לאתר שלנו, הם תוספת לכמות התוכן באתר. תכני הגולשים מעשירים את האתר בתוכן מעניין ועדכני עבור גולשים אחרים ובמילות מפתח שגולשים אחרים יחפשו בעתיד. גוגל מזהה את כמות העמודים הגדלה, סורק אותם ומסיק שהאתר עשיר בתוכן. בנוסף לכך, העושר במילות מפתח בתחום משפר את הדירוג של האתר ומביא אליו גולשים חדשים המחפשים ביטויי זנב ארוך שונים.
  • התעדכנות האתר - כאשר ישנה באתר פעילות ערה של גולשים המעלים תכנים, בעל האתר כבר פחות צריך לדאוג לעדכן את האתר בעצמו במטרה שגוגל יסרוק אותו לעיתים תכופות. מנוע החיפוש של גוגל יגיע לעיתים קרובות יותר לאתר המתעדכן יותר ויסרוק את העמודים החדשים.

אתרים המשלבים תוכן גולשים הם אתרים שגולשים אוהבים להיות בהם זמן רב יותר ולחזור אליהם בעתיד לגלישה נוספת. הגדלת כמות הנכנסים לאתר וזמן השהייה הארוך באתר גם משפרים את שווי האתר בעיניי המפרסמים באתר ומאפשרים לאתרים פרסומיים לגבות יותר בעבור הפרסומות המופיעות בהם.

אפשרויות שיתוף תכני גולשים

כאשר אנו בונים אתר אינטרנט חדש, נשאף לשלב יכולות ווב 2.0 ותכני גולשים במסגרת האתר שלנו, ובכך לרתום את היתרונות של יכולות אלו לקידום האתר במנועי החיפוש.

אז מה ניתן למשל לעשות? הנה כמה דוגמאות עיקריות:

  • פתיחת בלוג אישי - לאפשר לכל גולש החפץ בכך, לפתוח בלוג באתר ולהעלות בו רשומות (פוסטים) באופן חופשי. גולשים כאמור אוהבים להתבטא, ומעבר לכך, בלוג יכול לשמש גם ככלי שיווקי ולתרום לקידום אתרים (אם מוציאים ממנו קישורים לאתר הבית).
  • פורומים בנושאים שונים - לפתוח פורום אחד או יותר באתר, שבו הגולשים יוכלו לשאול אתכם המומחים שאלות בנושא העסק או השירותים שלכם וכן לשתף אחד את השני בנושאים קשורים.
  • השארת תגובה - לאפשר לגולשים להגיב על מאמרים, רשומות, סרטונים וכל תוכן אחר באתר. התגובות (שלעיתים נקראות גם "טוקבקים"), נכתבות בדרך כלל בתיבת טקסט ייעודית בתחתית כל עמוד.
  • שיתוף קבצים - להזמין גולשים להעלות לאתר קבצים, בין אם זה קובץ וורד עם תוכן כתוב, תמונה שהגולש רוצה שכולם יראו, או אפילו לשתף בקישור לסרטון מעניין.
  • רשימות תפוצה - לבקש בנימוס מהגולשים להשאיר את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם ואת שמם, במטרה שנוכל בעתיד לשלוח להם דיוור רלוונטי שעשוי לעניין אותם. חשוב לשמור על הגינות ולא להבטיח הבטחות שווא לנרשמים, או לחלופין להציף אותם בספאם פרסומי. רצוי להשתמש בנתוני הגולשים בכבוד ובתבונה.

גם אתר אינטרנט של עסק קטן יכול להפוך למקום מעניין שכיף לגלוש בו. שילוב תכני גולשים באתר תורם לתדמית שלו כאתר חדשני ומעביר לגולשים תחושה שהם חשובים לבעל העסק ויכולים להשפיע. האפשרויות לתכני גולשים הן רבות, ואם אתם אינכם בטוחים מה יכול להתאים אצלכם באתר, היוועצו בבונה אתרים מקצועי.

הוספת תגובה
YouTube previewPlay

שנקפיץ יחד את העסק שלך לגבהים חדשים?

בניית חנות אינטרנטית של מיזם גרופ תעזור לך ביצירת סיסטם עוצמתי שמגדיל מכירות.

ההצלחה מבוססת על בניית חנות וירטואלית בחוד החנית עם הקמת מערך שיווק אפקטיבי שמגדיל חשיפה והמרות.

 

אל תהססו! מלאו את הטופס או התקשרו עכשיו 077-7644819

 
WhatsApp
שנקפיץ לך את העסק?
לחץ כאן
התקשר עכשיו 077-7644819
או מלא את הטופס להלן: